joe seg ikke starte deze morgen mijne windows op en mijne linuxpc ook linux start veeeeeeel sneller op mijn windows is dan eindelijk opgestarst en hij zit vast bij het spel unreal tournement ik doe het spel op linux het gaat de hele dag zonder het vast zit dus linux is het beste en windows sux
Oké, en wat is dan het nieuws. 
Move.to/NOS-HK BTW.
Move.to/NOS-HK BTW.
zo jij bent goed man, je eerste post en meteen zo interessant, sorry jij bent the man
Zelfs vertaalsoftware helpt mij hierbij niet..
TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear || My F1 website The Paddock Crew
Check leeftijdOp vrijdag 08 maart 2002 11:14 schreef chimo het volgende:
zo jij bent goed man, je eerste post en meteen zo interessant, sorry jij bent the man
BAN!
Mensen, pls niet meer reageren, daarmee geefje ons topics starter kind zijn zin.
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.
Na zo'n uitgebreid onderzoek kan je dat wel stellen ja!Op vrijdag 08 maart 2002 11:12 schreef Noxis-Lucas-Arc het volgende:
joe seg ikke starte deze morgen mijne windows op en mijne linuxpc ook linux start veeeeeeel sneller op mijn windows is dan eindelijk opgestarst en hij zit vast bij het spel unreal tournement ik doe het spel op linux het gaat de hele dag zonder het vast zit dus linux is het beste en windows sux
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()