Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
ik heb laatst bij de gamma ! een waterpas met laserpointer erop aangeschaft , en wat zat eronder ??
een statief , daar ging het mij om .
waterpas eraf , digi-cam erop en klaar .
prijs 45 euro .
in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!
Anoniem: 4861
Ook een waterpas erop.
kijk Hier voor de specs.
Ik heb em gekocht bij kral superphoto (oid) en heb er €50 voor betaald ongeveer.
typoooow... shit ik ben er ook niet echt bij met mijn kop volgens mij....
...And the world goes on racing, like the world always will...
WOW Robinson CrusoëOp vrijdag 08 maart 2002 11:59 schreef Parlor_Inventor het volgende:
neem dan eentje met ingebouwd kompas
Misschien is een ingebouwde waterpas handiger
woeps... aangepastOp vrijdag 08 maart 2002 12:43 schreef knakworst het volgende:
[..]
WOW Robinson Crusoë
Misschien is een ingebouwde waterpas handiger
Anoniem: 47785

Kijk hier voor meer: http://www.giottos.com/products/tripod/vt/vt-808.htm
En hij kost maar 45 euro
Ik gebruik hem voor mn digicam en digivideocam.
Net iets nieuwer/beter(weinig verschil) dan die van ddc
99 piek. Perfecte prijs toch?Op zaterdag 09 maart 2002 08:35 schreef ddc het volgende:
Ik heb deze dus:
[afbeelding]
Kijk hier voor meer: http://www.giottos.com/products/tripod/vt/vt-808.htm
En hij kost maar 45 euro![]()
Koste me €32,- @ Mediamarkt.
Dit is hem:

De pootjes kan je uitschuifen, het zijn antennes.
Whatever.
Gewicht: 500 gramOp maandag 18 maart 2002 21:04 schreef Yokozuna het volgende:
Ojo, check die klein zijn! Hoe groot is ie? En hoe zwaar en welke max hoogte?
max hoogte: 100cm
ingeklapt formaat: 25cm
Foto's (vers van de pers
Whatever.
edit: vanguard milennium 1
Maar is 1 meter hoogte nou genoeg om buiten foto's te maken van landschappen, ik bedoel. Moet je daar niet ver voor bukken dan?
Anoniem: 37139
Heb je die Studio DV toevallig bij Informatique gehaald?Op zaterdag 09 maart 2002 09:08 schreef Virus.NL het volgende:
Deze heb ik te leen voor onbepaalde tijd
Ja, dat klopt.Op dinsdag 19 maart 2002 17:31 schreef Six4Eight het volgende:
[..]
Heb je die Studio DV toevallig bij Informatique gehaald?(barcodekaartje).
Gulden of euro?Op dinsdag 19 maart 2002 18:19 schreef kingofhill het volgende:
bij conrad.nl hebben ze mooie, voor 35 gulden 35 cm ingeklapt en 1m19 uitgeklapt.
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Bukken moet wel ff jah, anders kan je de camera niet goed richten jah...Op dinsdag 19 maart 2002 17:25 schreef Yokozuna het volgende:
Dat ding is dus prima mee te nemen, die van 500gram @ 25cm.
Maar is 1 meter hoogte nou genoeg om buiten foto's te maken van landschappen, ik bedoel. Moet je daar niet ver voor bukken dan?
Whatever.
Anoniem: 37369
Camerastatief Star 8
bestel nummer
353795-60
15,95 euro
35.15 gulden
Productinformatie
Een ultracompact klein statief met aluminium poten en rubber voeten. Dit statief met 2D-panoramakop is ideaal voor foto en video. Door het compacte formaat (in elkaar geschoven 38 cm) past het in bijna iedere tas. Volledig opgebouwd heeft het een lengte van 116 cm en weegt slechts 497 g. Dat zijn de criteria waardoor het statief Star 8 tot de meest verkochte statieven behoort.
Max. hoogte 116 cm
en hier pdf info
http://www.produktinfo.conrad.de/datenblaetter/300000-399999/353795-da-01-ml-Kamerastativ_Star8_de-en.pdf
ff op bestelnummer op website zoeken en gij zult vinden.
Whatever.
Mja, 35 of 38cm ingeklapt is toch een beetje onhandig om te voet mee te nemen...Op dinsdag 19 maart 2002 21:47 schreef meendering het volgende:
Mijn statiefje is toch aanzienelijk kleiner...
Correctie.... 25cm hoog.Op dinsdag 19 maart 2002 22:17 schreef Yokozuna het volgende:
[..]
Mja, 35 of 38cm ingeklapt is toch een beetje onhandig om te voet mee te nemen...
Whatever.
Ikzelf heb drie statieven, mini, middel en groot. Het ligt eraan waar ik heen ga en op basis daarvan kies ik m'n statief.
Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.
Als ik eenmaal in HK zit deze zomer, haal ik wel een mooie touristclass statiefje erbij. daar is het veel goedkoper en veel meer keus.
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Iemand enig idee waar ik die kan kopen in omgeving Utrecht?
statief van 35 piek?Op dinsdag 19 maart 2002 20:43 schreef kingofhill het volgende:
van Hama
Camerastatief Star 8
bestel nummer
353795-60
15,95 euro
35.15 gulden
Productinformatie
Een ultracompact klein statief met aluminium poten en rubber voeten. Dit statief met 2D-panoramakop is ideaal voor foto en video. Door het compacte formaat (in elkaar geschoven 38 cm) past het in bijna iedere tas. Volledig opgebouwd heeft het een lengte van 116 cm en weegt slechts 497 g. Dat zijn de criteria waardoor het statief Star 8 tot de meest verkochte statieven behoort.
Max. hoogte 116 cm
[afbeelding]
en hier pdf info
http://www.produktinfo.conrad.de/datenblaetter/300000-399999/353795-da-01-ml-Kamerastativ_Star8_de-en.pdf
ff op bestelnummer op website zoeken en gij zult vinden.
is dat niet een beetje goedkoop
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Waarom wil je per se DAT statief terwijl je hem nog helemaal niet in je handen hebt gehad? Als je iets blind wilt kopen, koop hem dan via internet zou ik zo zeggen.... Je kunt beter ff bij de fotozaken (Prisma, Boekhorst, Patent, Abstede, Steenbergen) langsgaan en wat statiefjes uitproberen en dat statief wat je het best bevalt kopen.....Op vrijdag 22 maart 2002 13:10 schreef kaandorp het volgende:
Kutzooi! Ik ben net heel Utrecht in het rond gelopen voor zo'n GIOTTOS VT-809 statief. Niemand heeft um.
Anoniem: 37369
tja toch is het zostatief van 35 piek?
is dat niet een beetje goedkoop
weet alleen niet of het iets is.
1 meter is eigenlijk net te klein om wat leuks mee te doen... Mooie landschapsfoto's/panoramafoto's zijn dan moeilijk. je moet altijd op een verhoging plaatsen dan.Op zaterdag 23 maart 2002 15:11 schreef kingofhill het volgende:
[..]
tja toch is het zo
weet alleen niet of het iets is.
Macro foto's e.d. lukken weer wel.
Eigenlijk zou minimum lengte uitgeklapt op ooghoogte moeten zijn. maar met 1,5 meter kan het ook nog wel mee door. maar 1 meter....
Dat weet ik ook, ik bedoelde ook de andere statiefjesOp dinsdag 19 maart 2002 22:48 schreef meendering het volgende:
[..]
Correctie.... 25cm hoog.
Ik had de VT-809 van een vriend geleend, en nu heb ik zelf een statief gekocht, gewoon bij een simpel dorpsfotowinkeltje: een JESSOPS TP327.Op vrijdag 22 maart 2002 13:10 schreef kaandorp het volgende:
Kutzooi! Ik ben net heel Utrecht in het rond gelopen voor zo'n GIOTTOS VT-809 statief. Niemand heeft um.
Het is gewoon hetzelfde statief als de VT-809, met alleen een ander stickertje erop.
/edit Sorry ik had hem moeten draaien
Anoniem: 7379
Fun while it lasted: World Community Grid!
Heb nu dus een statief dat iets van €65,- kostte
En die is perfect, heb er geen klachten over.
Nou post dan eens een foto van je giottos en die constructiefout, dan wil ik eens kijken of dat bij mij er ook aan zit te komen.Op maandag 08 april 2002 08:36 schreef ddc het volgende:
Die statieven van Giottos bevatten een constructiefout, waardoor het een kwestie van tijd is voordat ze als luciferhoutje in vieren breken.
Die inklapdingen aan elke poot (2 per poot dus) hebben een blokje van een soort rubber, dat in een gaatje past. Als je het klepje open doet, zie je dat blokje zitten. Zoals je waarschijnlijk ziet, zit dat blokje niet helemaal klem aan uiteinden en kan je het dus omhoog of omlaag bewegen.
Echter, het gaatje waar hij in valt is precies even groot als hoe het blokje bij aanschaf zit. Zodra je het blokje dus verplaatst, zal hij niet meer zo makkelijk in het gaatje vallen.
In een aantal gevallen zal het blokje met een pen ofzo weer op zijn plaats kunnen worden gebracht, maar soms ziet ie klem (dat gebeurt dan ook na verloop van tijd) en kan je hem dus niet meer op de plaats brengen hoe die in het gaatje moet vallen.
Druk je hem dan toch dicht (dit gaat moeilijk, dat voel je), dan zul je de ene helft van het blokje in het gaatje duwen en de andere helft niet. En ieder kind begrijpt dat het blokje dat in tweeën valt, en je statief dus ook uit elkaar valt omdat de poten er dan gewoon uit vallen.
Mocht het blokje klem komen te zitten, zul je merken dat het eruit trekken van de poten van je statief ook iets zwaarder gaat, omdat het er tegenaan schuurt.
Om er nog even op terug te komen; welk merk/welke merken is er goed verkrijgbaar bij locale fotoshops? Morgen kom ik nl toch wel in de binnenstad, dan kan ik daar naar vragen. En nu alvast eens kijken welk model van het desbetreffende merk me wel aanstaat.Op maandag 08 april 2002 08:32 schreef scorpionv het volgende:
Ik ben dus ook van plan zo'n statiefje te kopen, de zwaarste eis van mij is de ingeklapte grootte van dat ding, dat moet zo klein mogelijk. Uitgeklapt moet het wel een vrij redelijk hoog ding nog zijn.
Nu zit ik naar dit statiefje te kijken, weet iemand waar ik dit kan halen/bestellen?
Of zijn er kleinere statieven of evt goedkopere met dezelfde specs?
Anoniem: 49104
Daar ben ik dus ook wel benieuwd naar... je kan natuurlijk ook gewoon morgen gaan kijken als je er dan toch bent...Op maandag 08 april 2002 21:00 schreef scorpionv het volgende:
[..]
Om er nog even op terug te komen; welk merk/welke merken is er goed verkrijgbaar bij locale fotoshops? Morgen kom ik nl toch wel in de binnenstad, dan kan ik daar naar vragen. En nu alvast eens kijken welk model van het desbetreffende merk me wel aanstaat.
I'll keep you postedOp maandag 08 april 2002 21:11 schreef Ceyene het volgende:
[..]
Daar ben ik dus ook wel benieuwd naar... je kan natuurlijk ook gewoon morgen gaan kijken als je er dan toch bent...
Das misschien wat voor je
het is volgens mij dezelfde als de VT-806 van giottos
zit de mijne net beter te bekijken (tja gebruik hem niet vaak)
en zie dat er ook een waterpas op zit
Ik ben ook op zoek naar een statiefje. Het liefst niet te groot, maar het moet wel een goeie zijn, dus niet 1 met instabiele poten ofzo.
Nou zag ik bij de Mediamarkt de Vanguard MK serie staan. Met name de MK 1 en 3 leken me wel wat.
MK 1:
- 2way Tripod,20mm Aluminum Legs
maar: goedkoper (30 euro) en lichter (750 gram). 525 mm - 1,32 m.
Is deze stabiel genoeg? En is zo'n 2wegs kop wel handig?
MK 3:
- 3 Way Tripod,Fluid, QS,Bubble
-3 way fluid panhead w/ quick shoe
-3 section, 23mm aluminum leg
-geared elevator
-bubble level
-radial leg brace
-carrying handle
-maximum height 59 inches
deze is dus duurder, 43 euro. 1050 gram, 590 mm - 1,50 m.
Is deze niet weer iets te zwaar en te groot om mee te sjouwen?
Kortom, wegen de voordelen van deze ten opzichte van de MK 1 op tegen de nadelen?
En is die Vanguard serie überhaupt wel goed? (ik weet er nog weinig van)
Verder nog een vraagje aan de Groningers onder ons: Welke winkel heeft nou echt veel keuze in en verstand van statieven? Bij de Objectief hadden ze niet echt veel, bij de Mediamarkt liep zelfs zo'n gozertje die vond dat ik met mijn digitale camera beter geen statief kon kopen
Anoniem: 14829
Gewoon zelf uitproberen. Een kleiner statief is eigenlijk per definitie minder stabiel dan een grotere, maar het ligt aan wat je erop wilt schroeven of dat ook een nadeel is.Azrael schreef op 11 september 2002 @ 11:56:
Ik ben ook op zoek naar een statiefje. Het liefst niet te groot, maar het moet wel een goeie zijn, dus niet 1 met instabiele poten ofzo.
En een niet zo stabiel statief dat je bij je hebt is altijd een stuk beter dan een zwaar statief dat thuis staat...
Fluid bearing is eigenlijk alleen interessant voor video en eventueel actiefoto's (maar dan doet een 1-been statief 't ook prima), en zo'n waterpasje is leuk als je panoramafoto's wilt maken.
Quick shoe is leuk, maar om nou altijd met dat shoe-dingetje onder je camera te lopen? Vooral bij kleinere (digitale) camera's is dat niet echt handig.
Ik gebruik zelf een Stitz 3B/SL statief (dik 15 jaar oud, een beetje te vergelijken met die MK 3) als 't echt stabiel moet zijn, en daarnaast heb ik altijd m'n noodstatief bij me: een Cullmann "Pronto" 50011. 635 gram, ingeklapt 23 cm, en een max. hoogte van 1.13 meter (95 cm is realistischer). Ideaal dingetje om m'n Canon A10 cameraatje op te zetten in slecht licht, maar ook handig voor telelens foto's (tot zeg maar max. 200mm) met een normale spiegelreflex camera (Pentax K2, MX en Super A in mijn geval).
Hoeveel weegt dat oude statief van je dan?Anoniem: 14829 schreef op 11 september 2002 @ 21:50:
[...]
Gewoon zelf uitproberen. Een kleiner statief is eigenlijk per definitie minder stabiel dan een grotere, maar het ligt aan wat je erop wilt schroeven of dat ook een nadeel is.
En een niet zo stabiel statief dat je bij je hebt is altijd een stuk beter dan een zwaar statief dat thuis staat...
Fluid bearing is eigenlijk alleen interessant voor video en eventueel actiefoto's (maar dan doet een 1-been statief 't ook prima), en zo'n waterpasje is leuk als je panoramafoto's wilt maken.
Quick shoe is leuk, maar om nou altijd met dat shoe-dingetje onder je camera te lopen? Vooral bij kleinere (digitale) camera's is dat niet echt handig.
Ik gebruik zelf een Stitz 3B/SL statief (dik 15 jaar oud, een beetje te vergelijken met die MK 3) als 't echt stabiel moet zijn, en daarnaast heb ik altijd m'n noodstatief bij me: een Cullmann "Pronto" 50011. 635 gram, ingeklapt 23 cm, en een max. hoogte van 1.13 meter (95 cm is realistischer). Ideaal dingetje om m'n Canon A10 cameraatje op te zetten in slecht licht, maar ook handig voor telelens foto's (tot zeg maar max. 200mm) met een normale spiegelreflex camera (Pentax K2, MX en Super A in mijn geval).
En welke digicam heb je?
Ik heb trouwens een Powershot S30.
Ik zelf heb er een van de Mediamarkt, koste 30 euro, weegt 800 gram ofzo, 5Star 21 heet ie geloof ik
Full-stack webdeveloper in Groningen
Lewenborg, weet je wel hoever weg dat is??ZanderZ schreef op 12 september 2002 @ 09:12:
Bij de fotozaak in winkelcentrum Lewenborg (ben even de naam kwijt van de zaak) heb je redelijk veel keus en ze kunnen je daar veel vertellen over de statieven die ze hebben.
Ik zelf heb er een van de Mediamarkt, koste 30 euro, weegt 800 gram ofzo, 5Star 21 heet ie geloof ik
Dat ligt bijna in Duitsland man
Maargoed, weinig response van Groningers geloof ik, dus ik zal maar ff in het roze gedeelte van het telefoonboek kijken en zelf nog wat zaken langs fietsen.
Anoniem: 14829
Ik heb geen weegschaal bij de hand, maar ik schat zo'n 1,5 kilo.Azrael schreef op 11 september 2002 @ 23:49:
Hoeveel weegt dat oude statief van je dan?
En welke digicam heb je?
En digicams: een Canon A10 (past lekker in je jaszak) en een Olympus C-1400 L (een ouwetje, maar wel SLR en met een erg mooie zoomlens).
Anoniem: 8888
zo'n kleine zou wel iets zijn voor me. Iemand online shops?
* vanDaal gaat ook aan het statief
Ik heb twee keuzes:
- Vanguard MK-2
- Vanguard Tourist 2 (of 3)
Beide werken met een kliksysteem. Dat is ook een vereiste van mij. Ben gisteren bij de mediamarkt in Rotterdam geweest. De MK-2 is deze week in de aanbieding voor 25 euro, dus das niet zo duur. Die Tourist is iets duurder (30-35 euro gok ik), alleen hadden ze die daar niet meer.
Voordeel van de Tourist is dat ie zo lekker klein is. Echt, ingeklapt is het de helft van de MK-2 (25cm tov 50cm). Dus das wel positief.
Maar goed, heeft iemand ervaring met 1 van de 2? En weet iemand of die Tourist algemeen verkrijgbaar is bij andere winkels? Anders ga ik vanmiddag nog even rondshoppen in Rotterdam.
Ik heb die MK-2 uiteindelijk gekocht. Vooral om even uit te proberen hoe dat nou allemaal werkt. En misschien komt er in de toekomst dan wel een beter (zwaarder) statief.
Voor de mensen die het interessant vinden (of bijvoorbeeld zelf voor de keus staan), hier wat foto's:
Helemaal ingeklapt. Lengte ongeveer 50cm.
Helemaal ingeklapt en rechtop staand.
Gedeeltelijk uitgeklapt. Alleen het eerste deel van de poten naar beneden.
Gedeeltelijk uitgeklapt. Alleen het eerste deel van de poten naar beneden. Daarnaast ook het bovenste deel naar boven gedraaid (sorry voor de donkere foto).
Hint: koop altijd een statief met 'klik-aansluiting'. Op die manier kun je je camera er supergemakkelijk 'inklikken' bij gebruik. Je hebt ook schroefaansluitingen (daar draai je je camera in), maar dat is echt niks. Die aansluiting zit trouwens op de MK-1 en de Tourist 1 (goedkopere modellen).
Statief helemaal uitgeklapt. Dus ook het onderste deel van de poten. Lengte is ongeveer 1.50/1.60. (En alweer een brakke foto).
Close-up van het pootmechanisme. Het is een soort kliksysteem. Werkt erg gemakkelijk. In het midden zie je het bovenste gedeelte en onderaan (links) het onderste gedeelte van de poten.
Nikon D300 + Nikon D70 + Pentax Optio S5z
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Nou, als ik erop uit ga om foto's te schieten, dan ga ik meestal van meerdere dingen een foto schieten. Dus dat betekent dat je steeds je statief moet verplaatsen. En als je dan bijvoorbeeld 100 meter moet lopen/fietsen, dan is het niet handig om eerst je camera er weer af te schroeven en dan een minuut later dat ding er weer op te schroeven. Met zo'n kliksysteem is dat zo gepiept.Grrrrrene schreef op 03 december 2002 @ 16:16:
'k snap nog niet helemaal wat er mis is met schroefaansluiting op een staties, zo'n staties gebruik je toch meestal voor foto's die langer tijd in beslag nemen en bovendien moet je dat ding toch uitklappen en recht zetten, die 10 seconden schroeven kan er dan toch nog wel bij
Daarnaast gebruik je je statief vaak bij nachtfoto's. En als je dan in het donker je camera erop moet schroeven, dan is dat best lastig.
Nikon D300 + Nikon D70 + Pentax Optio S5z
Ik weet namelijk nu al dat ik niet ga rondzeulen met een statief van een halve meter hoog (ingeklapt).
Iemand een leuk idee?
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Anoniem: 48541
Ik heb voor erbij deze [url="http://www.d95.nl/Digitaalfotograferen/Olympus/Accessoires/velbon.htm"]Velbon CX-440[/url] gekocht. Goedkoop, licht, oersterk en online. Inmiddels 4,50 euro duurder geworden maar nog steeds goedkoop en veel waar voor je geld.Anoniem: 48541 schreef op 04 December 2002 @ 17:33:
Heeft iemand hier ook online-shops met statieven ? Ik ben ook van plan om er 1 te kopen. Mag ook een ministatief zijn.
[ Voor 3% gewijzigd door -Stef- op 04-12-2002 20:15 ]
Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford
Shit...zie net dat mijn canon daar niet op past-Stef- schreef op 04 December 2002 @ 20:15:
[...]
Ik heb voor erbij deze [url="http://www.d95.nl/Digitaalfotograferen/Olympus/Accessoires/velbon.htm"]Velbon CX-440[/url] gekocht. Goedkoop, licht, oersterk en online. Inmiddels 4,50 euro duurder geworden maar nog steeds goedkoop en veel waar voor je geld.
Iemand anders nog, waar mijn canon a40 wel op past ?
[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 48541 op 04-12-2002 21:35 ]
Waarom zou je A40 daar niet op passen?Anoniem: 48541 schreef op 04 december 2002 @ 21:31:
[...]
Shit...zie net dat mijn canon daar niet op past![]()
Iemand anders nog, waar mijn canon a40 wel op past ?
Staat toch Olympus accesoires ? Is dat dan niet alleen voor Olympus toestellen ? Mjah, ik weet er ook niks van he

Anoniem: 19977
Zal zo ff een pic uploaden
Anoniem: 48541 schreef op 05 December 2002 @ 13:18:
[...]
Staat toch Olympus accesoires ? Is dat dan niet alleen voor Olympus toestellen ? Mjah, ik weet er ook niks van he
Volgens mij zijn die schroefaansluitingen redelijk universeel hoor
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Anoniem: 19977
Sluitertijd 1/8e, geen flits <-- zonder statief voor mij niet te doen, nu wel

Welnee joh. Da's gewoon een universele bout die je in je camera schroeft. Mijn Fuji en mijn Canon camera passen er dan ook prima op.Anoniem: 48541 schreef op 05 December 2002 @ 13:18:
[...]
Dan w8 ik ff op geld, dan zal ik um bestellen, die van 25euro, lijkt me een mooie.
Heel erg bedankt !
dankje, dat wilde ik wetenvanDaal schreef op 05 December 2002 @ 15:49:
Nope, valt mee. Je hebt namelijk een los 'klikstukje'. Dit schroef je in de schroefdraad van je camera. Daarna klik je je camera & klikstukje in het statief (zie foto 5 bij mijn post). En dat zit goed vast, dat kan ik je verzekeren.
Zaterdag ff naar de Media Markt in Den Haag
gisteren media markt geweest, ent was te duur
Heb daar een Giottos VT-808 gekocht voor 44euro, leek me goed ding.
edit : PICS!!!!!!!

[ Voor 30% gewijzigd door Cartman! op 08-12-2002 13:04 . Reden: pics! ]
...in the balls

hoe dan ook...ik wil ook een statiefje gaan kopen...
de Velbon CX-440 en CX-300 lijken me wel wat
het voordeel van de CX-300 is zijn lengte en van de CX-440 zijn balhoofd...kan iemand bevestigen dat het balhoofd van de CX-300 ook prima is?
[ Voor 3% gewijzigd door Mooody op 17-12-2002 16:44 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Ik heb er al diverse malen profijt gehad dat het balhoofd van de CX-440 ook gekanteld kan worden. Erg handig!Mooooody schreef op 17 December 2002 @ 16:42:
[...]
...in the balls![]()
hoe dan ook...ik wil ook een statiefje gaan kopen...
de Velbon CX-440 en CX-300 lijken me wel wat
het voordeel van de CX-300 is zijn lengte en van de CX-440 zijn balhoofd...kan iemand bevestigen dat het balhoofd van de CX-300 ook prima is?
dus verticaal fotograferen?-Stef- schreef op 17 December 2002 @ 19:56:
[...]
Ik heb er al diverse malen profijt gehad dat het balhoofd van de CX-440 ook gekanteld kan worden. Erg handig!
hm, wel handig, maar ik heb liever iets meer lengte (ben 1.92m), dus de CX-300 zou voor mij beter zijn