-Het grote MGS 2 hulp bij vragen topic-

Pagina: 1
Acties:

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Topicstarter
Ik heb MGS 2 net gekocht en ben dus net begonnen met spelen. MAar ik heb een paar kleine vraagjes.
Ik zag nog geen MGS 2 vragen topic dus ik open hem maar. Ik heb 1 klein vraagje in het begin al. Ik heb de demo gespeeld. en in de demo lag buiten op het schip in de regen een coardbox: wet coardbox C was het volgen mij. Die box is nu weg bij mij in het hele spel. En waar ligt in godsnaam de USP. Bij de demo lag hij in 1 vd kluisjes. Maar daar lag nu een Ration in. en ik ben al meerdere keren USP bullets tegen gekomen.

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:35
Op vrijdag 08 maart 2002 10:17 schreef apocrypha het volgende:
Ik heb MGS 2 net gekocht en ben dus net begonnen met spelen. MAar ik heb een paar kleine vraagjes.
Ik zag nog geen MGS 2 vragen topic dus ik open hem maar. Ik heb 1 klein vraagje in het begin al. Ik heb de demo gespeeld. en in de demo lag buiten op het schip in de regen een coardbox: wet coardbox C was het volgen mij. Die box is nu weg bij mij in het hele spel. En waar ligt in godsnaam de USP. Bij de demo lag hij in 1 vd kluisjes. Maar daar lag nu een Ration in. en ik ben al meerdere keren USP bullets tegen gekomen.
USP krijg je bij die eerste "baas".
Die vrouw die je ook in demo moest verslaan.

Voor de rest weet ik het niet, heb hem nog niet zo lang gespeeld, maar hij is wel meesterlijk.

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Topicstarter
Op vrijdag 08 maart 2002 10:35 schreef Albinoraptor het volgende:

[..]

USP krijg je bij die eerste "baas".
Die vrouw die je ook in demo moest verslaan.

Voor de rest weet ik het niet, heb hem nog niet zo lang gespeeld, maar hij is wel meesterlijk.
dus het klopt dat de usp niet in zo'n kluisje ligt.
ok tnx

• Marruk
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09-2023
de thermal goggles liggen in het kraaiennest. (komt handig van pas)

TMAXTINT

• RemcoZ
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-01-2025
NO FLAMES INTENDED!!!

Is het niet veel leuker om het spel zelf uit te proberen voordat je gaat vragen waar een bepaald item ligt? Ik probeer altijd zo min mogelijk een walkthrough te gebruiken tenzij ik van mezelf zeker ben dat ik echt niet meer verder kom...

Maar het idee om dit topic te openen vind wel ok (en probeer dat dus niet de grond in boren... :) )

• vacuumcleaner
  • Laatst online: 01-12-2025
Op vrijdag 08 maart 2002 12:31 schreef RemcoZ het volgende:
NO FLAMES INTENDED!!!

Is het niet veel leuker om het spel zelf uit te proberen voordat je gaat vragen waar een bepaald item ligt? Ik probeer altijd zo min mogelijk een walkthrough te gebruiken tenzij ik van mezelf zeker ben dat ik echt niet meer verder kom...

Maar het idee om dit topic te openen vind wel ok (en probeer dat dus niet de grond in boren... :) )
nueeehh ;)

Enige wat ik kan toevoegen, Speel het spel zelf, ga niet alles vragen, de adrealine kick zal groter zijn en je zal het spel nog meer waarderen

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Verwijderd

De USP krijg je inderdaad van Olga Gurlukovich, de cardbox vind je ook pas later, die heb je in het begin nog niet nodig.

• Marruk
ik gebruik die dozen niet zoveel eigenlijk. Maar heel soms is het wel handig.

TMAXTINT

• RemcoZ
Op vrijdag 08 maart 2002 13:20 schreef vacuumcleaner het volgende:

Speel het spel zelf, ga niet alles vragen, de adrealine kick zal groter zijn en je zal het spel nog meer waarderen
Ok, dat bedoelde ik dus...

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13:02
Ik heb nu weer wat vaags, gisteren gespeeld op dat booreiland met Raiden, daar een savegame aangemaakt. Nu wil ik verder spelen, maar komt hij met de melding no saved data .... aaaargh
Ben ik op dat booreiland wel goed begonnen eigenlijk? Start nu weer een game op en nu ben ik in dat demolevel met snake.
(ja ik ben MGS newbie :))

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

Op vrijdag 08 maart 2002 13:50 schreef Marruk het volgende:
ik gebruik die dozen niet zoveel eigenlijk. Maar heel soms is het wel handig.
De fout die vele niet-die-hard MG spelers maken is dat ze denken dat de dozen voornamelijk bedoeld zijn als verbergmiddel...maar de dozen zijn voornamelijk bedoeld om snel van A naar B te reizen, waarom denk je dat je er drie verschillende hebt (ok 4 maar Box S tellen we niet mee)

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Topicstarter
Op vrijdag 08 maart 2002 12:31 schreef RemcoZ het volgende:
NO FLAMES INTENDED!!!

ja dat is het ook. maar ik vroeg me alleen af waarom ik in de demo wel meteen een usp krijg en in de hele versie niet. want zonder usp kom je niet ver maar ik heb hem nu al.

maar ik ben zo'n ventje van als ik weet waar een item ligt moet ik hem ook pakken. ik wil gewoon helemaal niks overslaan :P

Verwijderd

Op vrijdag 08 maart 2002 15:31 schreef apocrypha het volgende:

[..]

ja dat is het ook. maar ik vroeg me alleen af waarom ik in de demo wel meteen een usp krijg en in de hele versie niet. want zonder usp kom je niet ver maar ik heb hem nu al.

maar ik ben zo'n ventje van als ik weet waar een item ligt moet ik hem ook pakken. ik wil gewoon helemaal niks overslaan :P
Ik speel hem gewoon 10 keer :) ik heb al heel wat overgeslagen en stoor me nu ook niet zoveel aan gezien worden enzo...dat komt later wel. De hele USP gebruik ik nooit trouwens, behalve op een punt van de tanker als je ingelosten word door vijanden, dan moet je wel.

Verwijderd

Kan je ook iemand z'n nek breken? Moet je dan O inhouden of zo? Ga het het zo maar eens proberen... :P

• Marruk
ik zit nu eigenlijk ff vast op strut A dacht ik. Daar moet je een bom onschadelijk maken, met al die pijpen etc. Maar hoe kom ik bij die bom??

TMAXTINT

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Topicstarter
Op zaterdag 09 maart 2002 11:20 schreef 007 het volgende:
Kan je ook iemand z'n nek breken? Moet je dan O inhouden of zo? Ga het het zo maar eens proberen... :P
Neehhh goh??? kan je iemands nek breken???? :P. En het is met []=blokje btw.

• G3kko0
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-01 15:21

G3kko0

Why so serious???

Zit op dit moment in strut D waar je best veel sentries heb staan...maarre ik ik heb daar de c4 gevonden maar ik weet alleen niet hoe de hatch op krijgt zodat je de c4 kan icen.Ik ga het zo nog effe proberen maar mocht er iemand zijn die me kan helpen....graag :)

Verwijderd

Op zaterdag 09 maart 2002 11:25 schreef Marruk het volgende:
ik zit nu eigenlijk ff vast op strut A dacht ik. Daar moet je een bom onschadelijk maken, met al die pijpen etc. Maar hoe kom ik bij die bom??
Rechts onder heb je een trappetje. Daar buk je dan en ga je onder al die buizen door totdat je bij de bom bent... :)
Ikzelf ben net de connecting bridge voorbij waar je al die c4's onschadelijk moet maken... :z

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Topicstarter
Op zaterdag 09 maart 2002 13:06 schreef Frodo19 het volgende:
Zit op dit moment in strut D waar je best veel sentries heb staan...maarre ik ik heb daar de c4 gevonden maar ik weet alleen niet hoe de hatch op krijgt zodat je de c4 kan icen.Ik ga het zo nog effe proberen maar mocht er iemand zijn die me kan helpen....graag :)
ja gaat voor het zwarte ding staan drukt op de action button = driehoekje en voila. hij's open en je kan icen. Heeft er eigenlijk van jullie al een demper voor z'n socom?

• G3kko0

G3kko0

Why so serious???

Ja heb het....thnx enne wat betreft die demper, ik heb hem in elk geval niet :(

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Topicstarter
Op zaterdag 09 maart 2002 16:07 schreef Frodo19 het volgende:
Ja heb het....thnx enne wat betreft die demper, ik heb hem in elk geval niet :(
nee ik ook niet ik zit nu in strut E voor de C4. dus we zijn ongeveer even ver. maar ik wil een supressor :'(

Verwijderd

Op zaterdag 09 maart 2002 16:03 schreef apocrypha het volgende:

Heeft er eigenlijk van jullie al een demper voor z'n socom?
Die krijg je in the core waar alle hostages zitten. Dan moet je naar de computer room gaan waar je d.mic kan vinden en helemaal onderaan zitten dan kluisjes. Daar kan je een demper vinden voor je socom.
Kan het ook mis hebben van die computer room maar hij zit iig in the core :)

• G3kko0

G3kko0

Why so serious???

Op zaterdag 09 maart 2002 16:13 schreef Raven_ het volgende:

[..]

Die krijg je in the core waar alle hostages zitten. Dan moet je naar de computer room gaan waar je d.mic kan vinden en helemaal onderaan zitten dan kluisjes. Daar kan je een demper vinden voor je socom.
Zal eens gaan kijken!!! :)

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Topicstarter
Op zaterdag 09 maart 2002 16:13 schreef Raven_ het volgende:

[..]

ik had hem al in strut F gevonden

Verwijderd

Iemand al opgevallen (die zo ver zijn) dat Hal's papagaai je tips geeft als je lang genoeg in de buurt blijft? :) 'WRAH! Top of locker, top of locker!'

• MM-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-11-2023

MM-

Kga nu ff shake down oefenen :) dogtags collecten.

Verwijderd

Op zaterdag 09 maart 2002 20:18 schreef MM- het volgende:
Dat doe ik de tweede keer wel :) nu gewoon ff snel doorspelen...

Voor de mensen die problemen hebben met het hangen, dat je te snel moe wordt ofzo...als je vaak gaat hangen, en je weer optrekt, wordt je vanzelf sterker (wel een keer of 50 doen ofzo)

• kRyPtO
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-01 18:23
die dogtags dat snap ik nie wat is dat nou en wat moet je doen om ze te krijgen?
de manuel vind ik wel aan de magere kant.
kan je trouwens ergens oefenen ik ben wel eigenwijs meteen met missie begonne :)

Verwijderd

Op zaterdag 09 maart 2002 20:26 schreef kRyPtO het volgende:

[..]

die dogtags dat snap ik nie wat is dat nou en wat moet je doen om ze te krijgen?
de manuel vind ik wel aan de magere kant.
kan je trouwens ergens oefenen ik ben wel eigenwijs meteen met missie begonne :)
Dogtags kun je van praktisch elke normale soldaat en de bosses krijgen. Die van de bosses krijg je als je ze optilt en laat vallen, dus das niet zo moeilijk. Om ze van de normale soldaten te krijgen moet je ze onder schot houden (freeze!) en dan op hun kruis mikken...dan gaan ze trillen en laten ze hun bezittingen vallen...waaronder...dogtags!

*********** mini-spoiler **********

[edit]
Als je bij de eerste node die je als Raiden activeert je eigen naam enzo hebt opgegeven krijg je aan het einde van het spel je eigen dogtag trouwens :D
[/edit]

• kRyPtO
Op zaterdag 09 maart 2002 20:32 schreef MrRudi het volgende:

[..]

Dogtags kun je van praktisch elke normale soldaat en de bosses krijgen. Die van de bosses krijg je als je ze optilt en laat vallen, dus das niet zo moeilijk. Om ze van de normale soldaten te krijgen moet je ze onder schot houden (freeze!) en dan op hun kruis mikken...dan gaan ze trillen en laten ze hun bezittingen vallen...waaronder...dogtags!

*********** mini-spoiler **********

[edit]
Als je bij de eerste node die je als Raiden activeert je eigen naam enzo hebt opgegeven krijg je aan het einde van het spel je eigen dogtag trouwens :D
[/edit]
zal ik is gaan proberen zo, maar als ik ze onder freeze hou en loop dan voor ze ofzo beginnen ze altijd te meppe en dan moet ik ze weer dood maken :)

wat ik trouwens ook wel gaaf vond is die kleine raiden (de eindbaas van mgs1 is dat toch) ziet in het licht en als je er dan op schiet dat hij balletjes begint te schieten dat poppetje :)

Verwijderd

Op zaterdag 09 maart 2002 20:41 schreef kRyPtO het volgende:

wat ik trouwens ook wel gaaf vond is die kleine raiden (de eindbaas van mgs1 is dat toch) ziet in het licht en als je er dan op schiet dat hij balletjes begint te schieten dat poppetje :)
Niet Raiden, maar Raven :) Vulcan Raven...ik heb een mooie foto van dat pupke! En ja dat schieten is erg grappig...hij houdt er ook niet meer mee op...heel de vloer bezaaid met kleine kogeltjes...

Verwijderd

Op zaterdag 09 maart 2002 21:07 schreef MrRudi het volgende:

heel de vloer bezaaid met kleine kogeltjes...
Ghehe :D Idd. Ik zat een kwartier lang te w88 totdat hij zou gaan stoppen maar hij blijf maar schieten... :z :D

Verwijderd

op het einde word het verhaal wel heeeel vaag... (bij metal gear rays killen :)

Verwijderd

ik had hem al in strut F gevonden
waar precies in strut F ? als ik vragen mag

• kRyPtO
Op zondag 10 maart 2002 02:24 schreef super_vegeta het volgende:

[..]

waar precies in strut F ? als ik vragen mag
als je op start drukt zie je de hele map en dan kan je kijken wat die zit.

ik kan trouwens maar niet bij b komen want daar zit toch de president, ik loop elke keer van de een naar de andere.

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Topicstarter
laat maar.

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Topicstarter
dubbel post |:(

Verwijderd

Dat snap ik dus niet, je houdt iemand onder schot, en dan? :?

Verwijderd

het "grote" topic is nog neit zo groot he ruud! ;)

spel lijkt me wel koel, maar ik ben nie zo'n consolefreak (heb dus ook geen ps2).

• kRyPtO
Op zondag 10 maart 2002 18:32 schreef 007 het volgende:

[..]

Dat snap ik dus niet, je houdt iemand onder schot, en dan? :?
dan doe je je wapen weg, dus je schiet dan niet.
dan pak je je wapen weer en ga je voor hem staan en mikt op ze hoofd.
als je ze wapen niet pakt dan kickt ie je in mekaar :)

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Topicstarter
Op zondag 10 maart 2002 19:19 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
het "grote" topic is nog neit zo groot he ruud! ;)

spel lijkt me wel koel, maar ik ben nie zo'n consolefreak (heb dus ook geen ps2).
Jasper het gaat om het id ;), maar het spel is wel wreed.

• G3kko0

G3kko0

Why so serious???

http://www.cheatcc.com/psx2/sg/metal_gear_solid_2_secrets.txt
Maybe dat dit wil helpen, kan je ook lezen over de geinige dingen in het spel!! :)

Verwijderd

Op zaterdag 09 maart 2002 22:16 schreef SuperLuuk het volgende:
op het einde word het verhaal wel heeeel vaag... (bij metal gear rays killen :)
idd, Heb'em nu uitgespeeld en om eerlijk te zijn snap ik nog geen ene hol van het verhaal :D

Verwijderd

Op zondag 10 maart 2002 22:47 schreef Raven_ het volgende:
idd, Heb'em nu uitgespeeld en om eerlijk te zijn snap ik nog geen ene hol van het verhaal :D
Het probleem is bij mij dat ik al zo verdomd veel vergeten ben van MGS1, zelfs Mei Ling was ik bijna vergeten. En nog wel meer van dat soort dingetjes.

• Ra5a
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Ra5a

L'Enfant terrible.

Ook uitgespeeld...
:)
wat een prachtig verhaal zeg nooit verwacht..
sommige dingen lijken in het begin van de 2e deel van het spel een beetje om mgs 1
maar verder een prachtig spel
(leuke extra's ook na het uitspelen ;) )

in 19u 49m 13s - medium - gaf aan dat ik het spel eerder al had gespeeld... :)

ik begin over 10 minuten met hard eerst ff mijn kamer vol laden met wat te vreten en drinken en een nieuwe asbak zodat ik 15 uur mijn kamer niet uit hoef :D

btw.. waarom lult iedereen over raiden enzo..
kijk naar de dvd best een relaxte redern eigenlijk..

Snake blijft de beste en stoerste

en nog iets..
voor als je aangeeft dat je mgs1 niet hebt gespeeld en dan begint met raiden.. als je een beetje nadenkt begrijp je waarom.. je kom een man tegen waarmee je begint te praten hij zegt dat hij Pliskin is maar iedereen denkt dat hij dood is.. dus als je mgs1 nooit /ediot spoiler :) :(

Imperfectionist.

• Albinoraptor
  • Laatst online: 19:35
Op zondag 10 maart 2002 23:32 schreef Ra5a het volgende:
voor als je aangeeft dat je mgs1 niet hebt gespeeld en dan begint met raiden.. als je een beetje nadenkt begrijp je waarom.. je kom een man tegen waarmee je begint te praten hij zegt dat hij Pliskin is maar iedereen denkt dat hij dood is.. dus als je mgs1 nooit had gespeeld zou je ook niet kunnen weten dat hij snake is. :)
*Hier stond spoiler. Maar effe weggehaald. :)

Pas 2 uus speeltijd gehad. Hopelijk volgend weekend wat meer tijd, maar wat een geweldig spel.

• Ra5a
  • Niet online

Ra5a

L'Enfant terrible.

Op zondag 10 maart 2002 23:48 schreef Albinoraptor het volgende:

[..]

Is Pliskin Snake :? :o :P

Pas 2 uus speeltijd gehad. Hopelijk volgend weekend wat meer tijd, maar wat een geweldig spel.
nee man pliskin is niet snake..

Imperfectionist.

• MM-

MM-

Op zondag 10 maart 2002 19:32 schreef kRyPtO het volgende:

[..]

dan doe je je wapen weg, dus je schiet dan niet.
dan pak je je wapen weer en ga je voor hem staan en mikt op ze hoofd.
als je ze wapen niet pakt dan kickt ie je in mekaar :)
Ok dat is dus echt fout want je moet je wapen niet van hem af halen, wat je moet doen is vierkantje ingedrukt houden en met X gaan lopen.
Op zondag 10 maart 2002 23:32 schreef Ra5a het volgende:
in 19u 49m 13s - medium - gaf aan dat ik het spel eerder al had gespeeld... :)
Das wel erg lang :) hoe lang deed je over tanker?

• kRyPtO
Op maandag 11 maart 2002 18:21 schreef MM- het volgende:

[..]

Ok dat is dus echt fout want je moet je wapen niet van hem af halen, wat je moet doen is vierkantje ingedrukt houden en met X gaan lopen.
bij mij werkt het zo ook, zal dat ook wel is proberen. :)

Verwijderd

Op maandag 11 maart 2002 18:55 schreef kRyPtO het volgende:
bij mij werkt het zo ook, zal dat ook wel is proberen. :)
Hoe pak jij in godsnaam zijn wapen dan? Ik ren er omheen en richt dan weer op z'n smoel, maar met X kan het dus schijnbaar ook.

• MM-

MM-

met X kan je lopen en richten/schieten tegelijk.

• Ra5a
  • Niet online

Ra5a

L'Enfant terrible.

Je kan jammer genoeg niet de wapens pakken..

en uhm je moet die mannetjes schudden als je ze hebt vermoord of heb laten slapen...
wapen wegdoen.. vierkantje indrukken en meteen los laten..
als je de eerste x niets krijgt moet je nog eens 2 x doen..

Imperfectionist.

• kRyPtO
Op maandag 11 maart 2002 19:50 schreef 007 het volgende:

[..]

Hoe pak jij in godsnaam zijn wapen dan? Ik ren er omheen en richt dan weer op z'n smoel, maar met X kan het dus schijnbaar ook.
zijn wapen kan je niet pakken dat wordt op een gegeven moment ook uitgelegt waarom dat niet kan.
maar als je op ze smoel richt gooit ie er alleen een dog tag of ammo/ration ofzo uit meer niet.

wanneer krijg je een socum met geluidsdemper :?
want heb hem nou zonder en dat schiet niet op meteen gaat het alarm af :(

• Marruk
Jullie moeten eens gaan kijken in hold 1 in de tanker. Ga op het balkonnetje staan en pak de camera. Kijk naar de 3e marine van rechts van de 2e rij van voren. Maak er een foto van en sneekie zegt 'good'. Ga daarna naar ray, schiet de foto's en hoor wat otacon zegt van je eerste foto. Met toeval vandaag ontdekt 8-)

TMAXTINT

Verwijderd

Op maandag 11 maart 2002 21:01 schreef kRyPtO het volgende:
Jij zei dat als je hem onderschot hield zijn wapen moest afpakken. Laat maar, je hebt een nogal onhandige spelfout gemaakt zie ik nu. :P Waar zit je nu in MGS2? Het kan zijn dat je hem gemist hebt. Volgens mij kreeg ik hem al in Strut A.

• Ra5a
  • Niet online

Ra5a

L'Enfant terrible.

Weet je wat ik mis bij deze aflevering?

zo iemand als meryl...
te weinig mooie meiden in deze versie vind ik echt jammer..
fortune enzo ziet wel leuk uit
maar die zie je weinig rose.. ja die zie ik als Mei Ling..
en dat was het zo een beetje.. Olga tel ik ff niet mee

Volgende x hopelijk weer SNake in de hoofdrol want Snake rules!!
maar volgens mij kun je bij 3 kiezen
(jammer dat hideo Kojima stopt met MGS serie :( )

Imperfectionist.

• AIKANE
  • Laatst online: 18-03-2025

AIKANE

Grrrrr

Op maandag 11 maart 2002 21:01 schreef kRyPtO het volgende:

[..]

zijn wapen kan je niet pakken dat wordt op een gegeven moment ook uitgelegt waarom dat niet kan.
maar als je op ze smoel richt gooit ie er alleen een dog tag of ammo/ration ofzo uit meer niet.

Die heb ik net te pakken, ik geloof dat ik in Strut E zit (ben nu op m'n werk en kan dat niet checken). Het is in elk geval die strut met twee verdiepingen waar je van boven naar beneden kunt kijken. Daar op de bovenste verdieping zitten twee deuren tegenover elkaar. Bij de ene zit de centrale computer voor je radar, daar in die kamer is een gang waar je doorheen kunt kruipen, dan kom je in de andere kamer die er tegenover ligt, nu kun je bij de demper voor je socom. Ik hoop dat je het een beetje begrijpt... :? :)
Lache trouwens die richtmicrofoon...

What the heart requires may never be understood by the mind!

• Alpha-sphere
  • Laatst online: 14-12-2021
Ik moet nu van strut E naar strut F. Alleen moet ik even kijken hoe ik die verbindingsbrug over moet gaan want d'r zweeft zo'n helicamera ding in de lucht.

Assume there are no rules and it's one big free for all

• Marruk
Gewoon neerschieten met je socom. 1 schot als je op de camera mikt, 3 schoten op het onderste gedeelte.

TMAXTINT

Verwijderd

Ik zit even te denken waar ik die socom silencer heb gevonden...die had ik toch al vrij snel namelijk. Ik kan er zo ff niet opkomen, maar ik kan wellicht later nog wel even daarnaartoe spelen. Voor het tanker verhaal: foto's van de babe's, foto van Olga, foto van marinier in onderbroek en een foto van de marine commandant geven allemaal alternatieve opmerkingen van Otacon.

Ik heb hem trouwens zitten spelen met zonnebril op, geen idee hoe ik het heb gedaan maar het is wel stoer :) zowel Snake als Raiden hebben het hele spel door een zonnebril op :)

Verwijderd

Op dinsdag 12 maart 2002 13:15 schreef MrRudi het volgende:
Ik heb hem trouwens zitten spelen met zonnebril op, geen idee hoe ik het heb gedaan maar het is wel stoer :) zowel Snake als Raiden hebben het hele spel door een zonnebril op :)
Hmmz, vette shit! Ik hoop dat ik een zonnebril tegen kom als ik hem op hard ga spelen. 8-) Hoe krijg je dan dat commentaar van Otacon? Is dat in je spelmenu of moet dat in Hold 3 van die Tanker, waar je dat programma'tje dan moet opstarten?

Ik haat eindbazen, maar ik moet zeggen dat ik erg moest lachen met Fatman. Heel handig bedacht met die skates.

• MM-

MM-

wtf zonnebril :) wat moet je daar voor doen?

Waar kan ik trouwens dat scheermes vinden.

• kRyPtO
Op maandag 11 maart 2002 22:51 schreef 007 het volgende:

[..]

Jij zei dat als je hem onderschot hield zijn wapen moest afpakken. Laat maar, je hebt een nogal onhandige spelfout gemaakt zie ik nu. :P Waar zit je nu in MGS2? Het kan zijn dat je hem gemist hebt. Volgens mij kreeg ik hem al in Strut A.
zie het nu ook pas |:(

ik ga zo dan ff in strut f kijken zit nu in e, daar zag ik trouwens m4 ammo liggen maar die kon ik nie pakken omdat ik geen m4 heb.

• RemcoZ
Op dinsdag 12 maart 2002 12:56 schreef Marruk het volgende:
Gewoon neerschieten met je socom. 1 schot als je op de camera mikt, 3 schoten op het onderste gedeelte.
Met een Socom? :? Probeer het ding al een uur neer te knallen met een PSG. Wat een kl*te-ding...
Wat is het verschil eigenlijk tussen de PSG en de PSG-T(ranqualizer)?

• Marruk
Het scheermes kun je vinden als je het spel met raiden begint. Als je dan meteen naar rechts gaat vind je een deur die niet open kan. Spring met je actietoets over de railing naar de andere kant en tadaa. scheermes (zelfde plek met c4)

TMAXTINT

Verwijderd

Op dinsdag 12 maart 2002 15:45 schreef RemcoZ het volgende:

[..]

Met een Socom? :? Probeer het ding al een uur neer te knallen met een PSG. Wat een kl*te-ding...
Wat is het verschil eigenlijk tussen de PSG en de PSG-T(ranqualizer)?
ik heb het spel niet, maar ik denk dat dat tranquilizer iets te maken heeft met verdovingspijltjes ofzo...

Verwijderd

Op dinsdag 12 maart 2002 15:57 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:

[..]

ik heb het spel niet, maar ik denk dat dat tranquilizer iets te maken heeft met verdovingspijltjes ofzo...
Psies...de PSG is een standaard Sniper Rifle met normale kogels, de PSG-T is net zoals de M9 omgebouwd zodat ie verdovingspijltjes schiet.

Scheermes aan Snake geven he :) kan ie die halve baard eens een keer afscheren.

foto van Pliskin met zonnebril (ook icon):

Afbeeldingslocatie: http://www.engine-software.nl/pliskin.jpg

Verwijderd

Maar umm om even terug te komen op dat waarom het wel zo is in de demo en neit in de real game. Is dat niet gewoon expres gedaan omdat er anders teveel van het echte spel word vrijgegeven en dat dat dan niet meer zo leuk is ?

Is het van een demo niet alleen een indicatie te geven van de graphics, gameplay etc. van het spel te geven ?

Verwijderd

Ik heb de topic niet echt gevolgd maar klopt het dat er alleen 2 grote levels in het spel zitten, dus die Tanker en die andere :P ? Dat vind ik dan weer erg minder, ben nu btw al ongeveer 6 uur bezig en heb Fatman al neergeknalt...
Hoeveel uren speeltijd heb ik nog over?

• RemcoZ
Op dinsdag 12 maart 2002 16:36 schreef SeNz het volgende:
Is het van een demo niet alleen een indicatie te geven van de graphics, gameplay etc. van het spel te geven ?
In de demo kun idd de camera's ook kapot schieten met de USP (die in het echte spel pas later krijgt...). De demo laat zien wat er mogelijk is.
Ook de vechtscene met Olga is iets anders.

• Marruk
hellup! ik speel in hard (de hele tijd al, ben al zo'n 18:32:42 uur verder) 8-) en nu ben ik aangeland bij

spoilertje

de 3 rays. hoe kill ik deze? in het begin gaat het nogal vrij goed, ik schiet ze om de beurt in een stinger in hun kop maar wanneer ze gaan vliegen ben ik de lul. Ik houd het dan niet echt lang uit want er liggen daar geen rations. Of zie ik wat over het hoofd?

En over die ene die zei dat ie net fatman voorbij was, je hebt denk ik nu nog wel zo'n 6 tot 8 uur te gaan. Ik zou zeggen, speel hem op hard :)

Weest gegroet

TMAXTINT

Verwijderd

uitgespeeld op normal, ruim 13 uur.

supervet spel

moet.... spelen.... extreme hard....

SNAKE!!! SNNNAAAAAAAAAAKKKEEEEEEE!!!!

>:)

• Ra5a
  • Niet online

Ra5a

L'Enfant terrible.

Op dinsdag 12 maart 2002 19:25 schreef Marruk het volgende:
hellup! ik speel in hard (de hele tijd al, ben al zo'n 18:32:42 uur verder) 8-) en nu ben ik aangeland bij

spoilertje

de 3 rays. hoe kill ik deze? in het begin gaat het nogal vrij goed, ik schiet ze om de beurt in een stinger in hun kop maar wanneer ze gaan vliegen ben ik de lul. Ik houd het dan niet echt lang uit want er liggen daar geen rations. Of zie ik wat over het hoofd?

En over die ene die zei dat ie net fatman voorbij was, je hebt denk ik nu nog wel zo'n 6 tot 8 uur te gaan. Ik zou zeggen, speel hem op hard :)

Weest gegroet
Ik wil eigenlijk niet helpen want een paar dagen geleden had ik het zelfde probleem en niemand die me hielp :(
maar :)
ik help je een beetje gewoon die Rays blijven schiten ..
niet ophouden dat is mijn tip

Imperfectionist.

• MM-

MM-

Strafen, richten, schieten, strafen, etc :) gewoon mikken, en dan snel cartwheel doen.

• docftp
  • Niet online
Ligt dit nou aan mijj of is saven alleen maar mogelijk op bepaalde punten?
ik heb pas een keer kunnen saven.

Zou het een probleem zijn als ik een IQ zou hebben van een glas water?

Verwijderd

Op dinsdag 12 maart 2002 21:07 schreef docftp het volgende:
Ligt dit nou aan mijj of is saven alleen maar mogelijk op bepaalde punten?
ik heb pas een keer kunnen saven.
Gewoon 140.96 bellen...saven kan altijd.

En die Rays zijn juist heel simpel...gewoon aan de rand blijven, alles wat ze doen kun je ontwijken met je flying kick, je moet hoogstens de timing oefenen. Oh ja, je moet ze eerst tegen hun benen schieten, en dan pas op het hoofd -> dubbele damage.

• G3kko0

G3kko0

Why so serious???

Waar kan ik andere level cards vinden?? :P

• MM-

MM-

Die krijg je gewoon, liggen niet ergens op een speciaal plekje hoor.

Verwijderd

Die Rays waren voor mij samen met de eindbattle het enige lastige, maar ik moet ook toegeven dat ik verder ben gegaan op een savegame van mijn huisgenoot die 'm op easy speelde.

Die Rays kan je het makkelijkst pakken door heel dicht te gaan staan op diegene die op het platform staat. Dan kan hij die klote raketten niet gebruiken en heeft hij alleen die suffe laser, waar je amper last van hebt. Dus gewoon dicht op 'm staan, eerst in zijn been schieten en dan gelijk zijn hoofd.

Verwijderd

Iedereen heeft het hier over easy, extreme hard, hard enz enz. Terwijl ik toch echt alleen maar kon kiezen tussen normal en hard.

Verwijderd

Op woensdag 13 maart 2002 18:13 schreef 007 het volgende:
Iedereen heeft het hier over easy, extreme hard, hard enz enz. Terwijl ik toch echt alleen maar kon kiezen tussen normal en hard.
Dat kon ik ook alleen maar, alleen nadat ik het spel had uitgespeeld de eerste keer (op hard) werden de andere moeilijkheidsniveau's unlocked. (Samen met de Boss Survival mode en Casting theatre, twee exclusieve nieuwe opties voor de Europese versie)

• RemcoZ
Easy??? Ik wist niet dat je die optie kreeg als je voor 'Bring on the action' koos :P

Verwijderd

Aaargh! Ik heb per ongeluk dat stukje gemist tussen Rose en Raiden, waar Rose begint over dat hij 's nachts altijd weg gaat... Kan iemand ff samenvatten wat er verder nog gezegd wordt? Of blijft Raiden zich 'excuseren'?

Verwijderd

Op donderdag 14 maart 2002 18:28 schreef 007 het volgende:
Aaargh! Ik heb per ongeluk dat stukje gemist tussen Rose en Raiden, waar Rose begint over dat hij 's nachts altijd weg gaat... Kan iemand ff samenvatten wat er verder nog gezegd wordt? Of blijft Raiden zich 'excuseren'?
Ga HIER maar tussen zoeken :) volledige codec text dump.

[edit]
Rose heeft me gedumpt :'( nou ja... meer :D ben ik ook weer van af, gek wijf. Alleen nu wil ze me niet meer laten saven :'(

Verwijderd

waar de geluidsdemper van de socom ligt ligt aan het spelniveau waar je het in speelt. ik ben 12 en ik heb het hele spel al uitgespeeld en zo moeilijk was het ook weer niet.(behalve bij de MGray's):7

Verwijderd

Ik heb een probleempje:

In de core moet ik door een deur die open gaat met een iris scan. Ik las ergens dat je dan met een wurggreep een bewaker naar de scan moet slepen, maar a.) hoe sleep ik iemand? en b.) Hoe neem ik iemand in de wurggreep?

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:24

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Wacht totdat er iemand in de buurt van die scanner loopt, ga achter hem staan zonder wapen in je handen en druk op de schiet knop.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Verwijderd

En ook niet een richting insturen als je op de schietknop drukt, want dan wordt het een schouderworp...tis vrij simpel hoor. Daarbij heeft MGS2 een in-game tutorial waar je dat ook even op had kunnen zoeken natuurlij :P
Pagina: 1