Toon posts:

Ideeën voor programmeersite?

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

ik ben al een aantal maanden bezig om een website over programmeren in elkaar te knutselen. Het is een soort startpagina geworden met allerlei informatie over programmeren erop. Ook heb ik er een forum op gezet om per programmeertaal vragen te stellen. Het forum wordt zelfs al gebruikt *D

Maar nu dat allemaal klaar is, ben ik op zoek naar meer ideeën voor mijn site. En verder zou het leuk zijn als er wat meer leden zijn die vragen stellen en vragen beantwoorden.

Mijn vraag aan alle tweakers: Wat missen jullie op de site? Dus wat zouden jullie graag zien? Ook kritiek en negatieve opmerkingen zijn welkom!

De website is te vinden op het volgende adres:
http://www.code4u.com

• Grum
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Dit is gewoon enorme reclame .. ik hoop dat de mensen in SU er anders over denken ... anders verwacht ik een groot hangslot :)

ghehe iemand was me al voor: [topic=433100/1/25]

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-08 10:06
Wel handige en goeduitziende site vind ik, alleen jammer dat er alleen (nog) maar links op staan..

Verwijderd

Topicstarter
Dit is meer bedoeld om een goeie site te maken ... niet als reclame...

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 08 maart 2002 10:18 schreef devv05 het volgende:
Wel handige en goeduitziende site vind ik, alleen jammer dat er alleen (nog) maar links op staan..
Dank je :)
Er staan ook downloads op per programmeertaal. En de bedoeling is dat het aantal downloads nog wel wat toeneemt.

Verwijderd

Op vrijdag 08 maart 2002 10:18 schreef code4u het volgende:
Dit is meer bedoeld om een goeie site te maken ... niet als reclame...
Wellicht had je dan gewoon je vraag kunnen stellen, ipv om 3x je site te vermelden (2x in topic, 1x onder je usernaam).

• Alarmnummer
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-07-2024

Alarmnummer

-= Tja =-

Ik heb net ff zitten kijken bij de java sectie, maar kan niet zeggen dat ik onder de indruk ben. Er staan veel prog talen maar zo gauw je iets meer wil, dan is er niet genoeg. En die banner moet je er afhalen ;)

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 08 maart 2002 10:21 schreef Alarmnummer het volgende:
En die banner moet je er afhalen ;)
Die banners gaan er ook af ... maar ik moet toch bezoekers krijgen en zo'n bannerexchange werkt wel :)

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 08 maart 2002 10:20 schreef Debbus het volgende:
Wellicht had je dan gewoon je vraag kunnen stellen, ipv om 3x je site te vermelden (2x in topic, 1x onder je usernaam).
Zo beter?

Verwijderd

Het enige waar nog geen reclame in staat is je sig :{ :)

/edit : al verbeterd, je usericon kan ook nog wel })

Verwijderd

Op vrijdag 08 maart 2002 10:22 schreef code4u het volgende:

[..]

Die banners gaan er ook af ... maar ik moet toch bezoekers krijgen en zo'n bannerexchange werkt wel :)
Bezoekers krijgen moet toch alleen als je afhankelijk bent van de inkomsten van je banner? :)

Bij forums mag achter de onderwerp wel het aantal topics ofzo staan, anders zoek je je suf naar waar al wat gepost is

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Hmm dit valt toch onder spam, helaas...
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.