Toon posts:

Marmitek Mk19 Mouse Remote SUPER!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Voor een beetje luie Tweaker is het gewoon makkelijk om alles met een afstandbediening te kunnen besturen vanuit je luie stoel je mp3s draaien , dvd/divxje kijken!

Echt een tip -> Marmitek Mk19 Mouse Remote werkt Super!! :P

• joop3
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17-01 16:52

joop3

Je vergeet het licht bedienen, koffiezetapparaat, automatisch gordijnen dichtdoen etc. :)

• UTMachine
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:08
Waar is deze te koop? Ben wel geinteressseerd, mits de prijs goed is! (jaja, ik heb pricewatch al bezocht >:)

• miekol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-08 09:20

miekol

erm

Ik heb em bij CTW gekocht maar ik krijg em nie aan de praat :( (lijkt niet te willen werken samen met me logitech dual optical!?)

Verwijderd

Is inderdaad een geweldig apparaat.
Hij is te koop bij Informatique voor € 69,-

www.informatique.nl

• Bergie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:28

Bergie

Lekker belangrijk...

Is inderdaad een super apparaat. Gewoon kopen dat ding.

Yamaha MT-09

Verwijderd

Topicstarter
Is wel goed om te zien dat er nog zo veel enthousiastelingen zijn. Is er ook iemand die gebruik maakt van een Virtueel Keyboard ? Zoja Welke ?

• arjandijk162
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:14
Wil misschien een silitek sm-1000 kopen, is een virtual keyboard

Afbeeldingslocatie: http://www.mega-com.nl/media/siliteksm-1000.jpg

• Spyro_the_Dragon
  • Laatst online: 22-04-2013
Spyro heb m ook en is er lyrisch over; zien oa.
[topic=425091]

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
En dat ding kan 5 hifi apparaten besturen. Daarvoor zijn er 5 knoppen die te programmeren zijn. Voorbeeld: De TV knop werkt voor mijn Philips tv als ik via setup 101 toets. Nu is de mk19 voortaan identiek aan de normale remote.
Maar:
De mk19 kent de codes van 98% van de TV's
En slechts 15& van audioapparatuur.
En de 15% is wel erg weinig.

En voor de mensen met problemen:
* ICM Met logitech: Uninstall MouseWare.
* Als hij het niet doet:
Waarschijnlijk is wanneer de ontvanger op de Compoort is aangesloten een MS Serial Mouse door Windhoos geinstlleerd. Vanaf dan doet de Marmitek software het niet meer. Oplossing zet de serial mouse driver op disable (uninstall helpt niet want als je de volgende keer de pc start wordt ie weer geinstalleerd) & nadat je dat gedaan hebt start je het marmitek programma opnieuw.

Dit ding is geweldig voor het bekijken van Divx/dvd luisteren mp3.

Prijs:
Los: Rond 70 Euro.
ICM Gigavideo (draadloos Composite video en stereo audio): 130 Euro.
(8>

{signature}

• Spyro_the_Dragon
Op vrijdag 08 maart 2002 16:22 schreef Voutloos het volgende:
De mk19 kent de codes van 98% van de TV's
En slechts 15& van audioapparatuur.
En de 15% is wel erg weinig.
Dan heb ik mazzel met mn Sony STR-DB940; die werkt wel....

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

• Eagleman
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 01-12-2020
Heeft iemand voor mij nog een (gescande) kopie van de
code library die meegeleverd wordt ?
Ik ben de mijne nl. kwijt ... |:(

"Eerst zien" zei blinde Maupie ...

• Spyro_the_Dragon
Ik heb m wel, maar niet echt tijd om dat hele ding in te scannen. Als je wat wil weten kan ik het wel opzoeken...

Kun je m niet dl'en van de site van die gasten?

• tbusquet
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02 23:14
Ik heb hem sindskort ook, en nu doet hij het goed.. Heb hem wel eerst terug moeten sturen omdat Informatique mij een 2dehandse kapotte geleverd had :( :r

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

• Spyro_the_Dragon
Op maandag 08 april 2002 10:55 schreef tbusquet het volgende:
Ik heb hem sindskort ook, en nu doet hij het goed.. Heb hem wel eerst terug moeten sturen omdat Informatique mij een 2dehandse kapotte geleverd had :( :r
zeg tbusquet, klopt het dat jij ook her en der gepost had (no offence ByTheWay) dat dat ding niet werkte? Goed voor je dat je erachterkomt dat die door dat apparaat en niet de SW/eigen compu is......

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-08 08:49
waar moet ik ergens kijken dan op die site van informatique zie hem niet :?

• Spyro_the_Dragon
Bij CTW hebben ze m ook
By informatique staat ie wel. 69 euro /handig die zoekfunctie op de site ;)

• Eagleman
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 01-12-2020
Ik zoek de code voor een Daewoo TV.
Op maandag 08 april 2002 08:39 schreef Spyro_the_Dragon het volgende:
Ik heb m wel, maar niet echt tijd om dat hele ding in te scannen. Als je wat wil weten kan ik het wel opzoeken...

Kun je m niet dl'en van de site van die gasten?
DL van manuals kan wel, maar de code library hebben ze niet O/L staan.
Via Google [search {IR|Infra Red} code library] kreeg ik te veel vage protocollen om echt wijzer van te worden.

"Eerst zien" zei blinde Maupie ...

• Spyro_the_Dragon
Zoek m vanavond voor je op. Als ik het vergeet: mail me (adres staat in profiel)

• tbusquet
Op dinsdag 09 april 2002 13:28 schreef Spyro_the_Dragon het volgende:

[..]

zeg tbusquet, klopt het dat jij ook her en der gepost had (no offence ByTheWay) dat dat ding niet werkte? Goed voor je dat je erachterkomt dat die door dat apparaat en niet de SW/eigen compu is......
Klopt, ik heb een tweetal oude topics omhoog getrapt om een oplossing te vinden.. Maar die was er dus gewoon niet omdat het ding zelf kapot was.

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

• tbusquet
Op dinsdag 09 april 2002 13:35 schreef Spyro_the_Dragon het volgende:
Bij CTW hebben ze m ook
By informatique staat ie wel. 69 euro /handig die zoekfunctie op de site ;)
Bij CTW is hij steeds uitverkocht.. of ze hebben hem nog niet binnen, die jongens hebben echt een TE krap magazijn.. er is nooit wat op vooraad..

Check als je bij Informatique besteld of de verpakking helemaal in orde is.. En of het zegel aan beide kanten van de verpakking niet verbroken is.. Zo wel.. meteen bellen en terug sturen..

• Spyro_the_Dragon
Bij CTW hebben ze m na een week binnen als ze m bestellen, valt op zich wel mee.

Vind dat verhaal van informatique een slechte zaak trouwens..... Je verkoopt toch geen tweedehans spul als nieuw??? Valt me erg tegen van ze, want voor de rest vond ik het altijd een goede winkel.

• Spyro_the_Dragon
Voor Eagleman:

DAEWOO TV: 016 022 064 128
DAEWOO VCR: 028 048 057 102
DAEWOO Sat: 040

succes ermee

Pagina: 1