Programmer - an organism that turns coffee into software.
op tweakers.net vind je links boven aan je reactie (naast die gepost door:) een icoontje van ene blad met een potlood.. klik daar een keer op

op het editknopje duwen? in de rode circel
Kees
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Dat zou ik wel willen doen, maar bij mij is het een knopje van REAGEER en niet edit 
Kan het misschien zijn, vanwege de cookjes? Ik log in zonder gebruik van cookjes, aangezien dit een flex werkplek is. En ik wil geen risico lopen dat iemand anders "per ongeluk" onder mijn naam een posting achter laat.
Kan het misschien zijn, vanwege de cookjes? Ik log in zonder gebruik van cookjes, aangezien dit een flex werkplek is. En ik wil geen risico lopen dat iemand anders "per ongeluk" onder mijn naam een posting achter laat.
inloggen -> reactie wijzigen -> uitloggen
dat kan toch?
maar je hebt gelijk, als de post niet als de jouwe wordt gezien mag je er alleen op reageren...
dat kan toch?
maar je hebt gelijk, als de post niet als de jouwe wordt gezien mag je er alleen op reageren...
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Ahhh dat inloggen zal waarschijnlijk het wel verhelpen.... niet gezien..
Maar het is al niet meer nodig een aardige Admin of Moderator is langs geweest
Maar het is al niet meer nodig een aardige Admin of Moderator is langs geweest
Pagina: 1