Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• SEFje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-11 15:52
Ik surfde ff over Think Geek en daar zag ik deze gadget.

De boostaroo Afbeeldingslocatie: http://www.thinkgeek.com/images/products/front/lg-boostaroo.jpg

Een kleine apparaatje wat je tussen je portable audio speler en je head phones in zet.

Hij versterkt de geluiden (het is een amplifier) en kan het geluid uit de speler met 40% versterken.

Dit betekent minder battery loss en bovendien waarschijnlijk beter geluid. Bovendien, als je goed naar het plaatje kijkt, lijkt het wel een soort HUB waar je met meerdere personen op kan luisteren!

Lijkt me een hele interessante gadget, vooral voor Napa gebruikers ( ;) )

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-11 10:44

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

hmmmz... lijkt me niet echt verstandig voor je oren... de meeste walkmans gaan echt hard zat hoor... of het moet zijn dat je op je 35e een gehoorapparaat wil...

¯\_(ツ)_/¯

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-11 22:26

Mooody

elmoody

het pure geluid uit het apparaat wordt analoog veranderd, zodat het harder klinkt...dat zal wel ten koste gaan van de geluidskwaliteit...

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• SEFje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-11 15:52
Op vrijdag 08 maart 2002 09:38 schreef beschuitfluiter het volgende:
hmmmz... lijkt me niet echt verstandig voor je oren... de meeste walkmans gaan echt hard zat hoor... of het moet zijn dat je op je 35e een gehoorapparaat wil...
Het idee is meer dat je terwijl je je walkman zachter laat spelen, je hetzelfde lijft horen en dus batterijen bespaart.

Verwijderd

dat ding heeft een behoorlijk slechte reputatie wat geluidskwalliteit.

en gebruikt ie zelf niet ook batterijen?

Verwijderd

Ik zocht ook al lang zo'n ding, toch maar besteld. In de United Steeds :) weliswaar, want daar hadden ze een versie met een langer snoer. En dat is wel makkelijk als je een afstandsbedieninkje aan je jas hebt hangen.
Binnen een week binnen, en ik moet zeggen: waar voor je geld. Het volume wordt aanzienlijk opgekrikt en ik kan geen kwaliteitsverlies bekennen.
Voor zo'n 36 USD (incl verzendkosten!) kan je er geen buil aan vallen.

• A-Tray
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:56
Wat een enorm groot (lees lelijk) ding!

Dat doe je iPod toch niet aan?
Die gaat trouwens hard zat, anders loop je op je 30e al met een hoorapparaatje....

"Dance like the photo's not being tagged, Love like you've never been unfriended, Tweet like nobody's following."

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-11 21:57

Remy

I usually get 100% accuracy

Neil Down, een dergelijke kick (omhoog halen van een oud topic) die zo weinig toevoegt is niet de bedoeling hier op GoT, vandaar dat deze dicht gaat :)

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.