Toon posts:

Mxstream / HCCNet down? Problemen...?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
edit:

LAAT MAAR! Ik hoor net dat er een landelijke ADSL storing is... Er wordt hard aan gewerkt, zeggen ze...

Begin gisteravond ben ik thuis ff het internet opgeweest via m'n HCC Net Mxstraem abo. No problemo.
Twee uur later wil ik nog eventjes. Lukt niet... Het inloggen gaat helemaal goed: er is een verbinding, maar vervolgens kom ik nergens! Met of zonder Zone Alarm.

Ik heb al een paar keer de computer herstart, zelfs een maand oude registry teruggezet, maar wat ik ook doe: inloggen is geen probleem, maar de rest wel. De mail werkt ook niet: hij blijft maar naar de server zoeken.

De incoming bytes blijven steken op zo'n 300. Meer komt er gewoon niet binnen. Vanochtend was dat nog steeds precies hetzelfde!

Weet iemand of er iets mis is met Mxstream/HCC net? (Ik zit nuop m'n werk.)
Of is er opeens iets aan de hand met m'n systeem? (Windows 98 SE, Mxstream ethernet modem) Wat dan...?

• Bandicoot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-08 10:25
Volgens mij ligt HCCnet in heel Nederland nog plat. Hier in Nieuwegein tenminste wel.

PVOutput: VO18

• KO
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-11-2023

KO

Gorinchem, ook geen verbinding.... :(

Yesterday Is History. Today Is A Gift. Tomorrow Is Mystery

• Milly
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Tis alweer goed :)

Verwijderd

Ben nu toch goed bezig :)

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/mw/prive/niekus/slotje2.jpg

GoT-IT is niet voor vragen over hoe traag je verbinding is of hoe slecht je het hebt met je HCCNet of andere connecties.

Dit topic verdient een mooi slot. *klik*

Verwijderd

je bent niet de enigste. Gisteravond zo rond 8 uur belde iemand me op (die in nieuwegein woont net als ik - centrale nieuwegein noord) en ze zei dat het wachtwoord niet wordt herkend

ik ga zo naar haar toe en ik zal eens kijken of ie het dan wel doet

Verwijderd

niet alleen Nieuwegein hoor. In schiedam was er ook vanaf gisteren zo rond 8 uur geen verbinding meer. Wel inloggen maar verder nix. Ook vanmorgen was er nog niets.

Een belletje naar de helpdesk van HCC gisteravond leerde ons dus dat er een landelijke storing was.
Ik hoop dat het nu over is ( zit nu op me werk en heb er dus geen last van)

Verwijderd

Op vrijdag 08 maart 2002 11:57 schreef morrigan het volgende:
niet alleen Nieuwegein hoor. In schiedam was er ook vanaf gisteren zo rond 8 uur geen verbinding meer. Wel inloggen maar verder nix. Ook vanmorgen was er nog niets.

Een belletje naar de helpdesk van HCC gisteravond leerde ons dus dat er een landelijke storing was.
Ik hoop dat het nu over is ( zit nu op me werk en heb er dus geen last van)
nou hier in nieuwegein doet ie ut weer (ben bij die kennis nu)

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:26

Exirion

Gadgetfetisjist

Op vrijdag 08 maart 2002 11:11 schreef thaduck het volgende:
Ben nu toch goed bezig :)

[afbeelding]

GoT-IT is niet voor vragen over hoe traag je verbinding is of hoe slecht je het hebt met je HCCNet of andere connecties.

Dit topic verdient een mooi slot. *klik*
Wil je ophouden met overal om een slotje te schreeuwen en een aso groot plaatje te plaatsen? Dank u.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1