Najah... MS Natural Elite

Pagina: 1
Acties:

• DiSiLLUSiON
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-05 14:58
Ik hep een paar dagen geleden een nieuwe pc samengesteld, sodat m'n oude als router kan fungeren. Nu dacht ik van: Ha, ik koop eens een ergonomisch toetsenport, is peter voor m'n handen. Aangesien die van Logitech (cordless desktop) hardstikke duur was en ik de pest hep aan een cordless muis (raak k altijd kwijt) hep ik dus maar de MS Natural Elite genomen. Aleen, na 2 dagen pegon dit ding al vreemd te doen. Soals je siet is m'n schrijfstijl erg pagger, dit omdat een aantal letters 't opeens niet meer doen. (de letter na de A, die voor de Y en de laatste letter van 't alfapet.)

Ik denk ag dat ding sal wel vies sijn. ik rook nog wel es achter de pc. Ik openmaken, geen vuiltje te sien. nog geen miniem stukje shag. helemaal niks. najah toch maar uit elkaar gehaald en alles ff met een doekje afgenomen, je weet maar nooit. maargoed. doet 't nog steeds niet. ik denk van ah ik weet 't! tis een Microsoft product, en aangesien MS producten vaak kuren heppen sal dit ding ook wel kuren heppen. Ik dus maar ff kijken wat pij dit toetsenport sat. Ah. Een cd met IntelliType Pro. Misschien doet ie 't niet omdat de software niet is geinstalleerd. Ik doe die cd erin, krijg ik van Windows iksP (je snapt 't wel) de waarschuwing dat versie 1.1 van de software niet geinstalleerd kan worden op iksP. Nah ik naar de Microsoft site. Hmm IntelliType Pro (2.11) software is not supported for your keypoard. Ik denk wtf? Ik kreeg toch so'n cd erpij of niet soms? Ik doe gewoon alsof ik Natural Pro hep, selecteer dat en download de software. Ik installeren. Toetsenport werkt nu helemaal nie meer. Fijn. Ik de software weer weghalen, nu doet ie 't weer, maar die 3 letters doen 't nog steeds niet.. se gaan wel op en neer maar er wordt dus plijkpaar geen signaal versonden wat die letters petreft.

Weet iemand waar 't door kan komen? Ten eerste is 't aardig irri typen so, vooral omdat telkens met Charmap pesig sijn na 2 dagen dus ook strontvervelend wordt (en ik dat dus niet meer doe), en nu haast niemand me nog pegrijpt op icq :).. En ik kan natuurlijk wel m'n oude toetsenport gepruiken, maar da's natuurlijk hardstikke sonde van 't geld als ik dese niet gepruik. En garantie hep ik volgens mij niet meer, aangesien die swarte schroefies aan de onderkant duidelijk sijn gepruikt toen ik dit ding opendeed omdat ik dacht dattie misschien vies sou sijn...

Help! dit is echt geen doen so..

Verwijderd

Toch maar op de garantie gooien met het verhaal dat je hem zelf hebt schoongemaakt, maa dat het niets hielo.

Of gewoon de schroefjes goed terug doen :P

En de volgende keer toch maar een logitech he ;)

• hufkes
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-08 23:25

hufkes

nee, daar staat niet hufter!

[serieus]
Probeer eens gewoon alle driver eraf te halen en opnieuw op te starten. Zefs MS toetsenborden worden standaard ondersteund in windows 8-)

Als 'ie het dan nog niet doet dan heb je waarschijnlijk toch een keertje wat vocht langs je toetsjes laten stromen waardoor de boel een zootje is geworden. Ik zou er trouwens gewoon mee terug gaan, zolang er niet ergens staat dat je garantie vervalt als je hem openschroeft hou je gewoon garantie.

[/serieus]

[non-serieus]
WWWWHHHHHAAAAAHHHHH, dat hep je een hoob tijd chekost om zo'n bericht consistent te typen :) 8-)

Onderstaande signature is al >20jr oud ***hoe dan***
---
Het internet is een veelbelovend medium
....dat maar heel weinig van zijn beloftes nakomt.
Wat weg is... raak je nooit meer kwijt :P

• DiSiLLUSiON
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-05 14:58
hufkes: Ik hep m'n toetsenport verwijderd uit device manager en gerepoot.. maar nu staat er gewoon alweer "Standard 101/102-Key or Microsoft Natural PS/2 Keypoard".. en die 3 toetsen doen 't nu nog steeds niet.. En vloeistof lijkt me onwaarschijnlijk, ik drink haast alleen maar cola of sinas achter m'n pc en dat is echt wel te sien die vlekken maar ik sag helemaal niks toen ik 'm openmaakte.. Maarjs misschien someteen nog maar eens openen en nu dan schoonmaken ookal is er niks vies...

MREn: Schroefies sitten wel goed, maar 't sijn van die swarte dingen dus kan je sien dat se geschroefd sijn op sommige plekken is de dunne swarte laag verf eraf..

Maarja ik sal 'm so nog eens openmaken en dan helemaal schoonmaken.. en als ie 't dan nog niet doet dan maar ff een mailtje sturen naar CTW of k nog wel garantie krijg nadat ie open geweest is..

Thnks iig..

• hufkes

hufkes

CTW doet daar vast niet moeilijk over, kijk als je natuurlijk een volle fles bier over je toetsenbordje gooit, dat zie je niet alleen, maar dat ruik je ook. Bij CTW zouden ze dat merken, bij de funshop niet gelukkig ;) No Probs een nieuwe logitech cordless gekregen :D

---

Verwijderd

Op vrijdag 08 maart 2002 05:36 schreef hufkes het volgende:
CTW doet daar vast niet moeilijk over, kijk als je natuurlijk een volle fles bier over je toetsenbordje gooit, dat zie je niet alleen, maar dat ruik je ook. Bij CTW zouden ze dat merken, bij de funshop niet gelukkig ;) No Probs een nieuwe logitech cordless gekregen :D
Mijn Cordless iTocuh vond die halve fles Grolsch ook niet zo lekker :P Alleen de 3, 5, esc en F5 zijn kapot...mooi bordje dus voor aan de laptop, mooi excuus om een optical set te kopen :)

• hufkes

hufkes

Op vrijdag 08 maart 2002 05:38 schreef MREn een deja vu bericht

[..]
Sjit zeg, dus ik ben niet de enige die hele potten grolsch over z'n rammelplank heengooit.... Klote zeg wat ruftte dat ding, meteen schoongemaakt natuurlijk, helemaal opengevouwen drie dagen laten staan en toen stonk 'ie nog ;(

---

• SuperPotato
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-06 22:25
Al gelukt inmiddels? Was wel benieuwd..
Pagina: 1