Goddomme, mooie brander gekocht, doet het goed, maar bij sommige lege CD recordables of rewritables die je dr in gooit, probeert ie te initialiseren en daarna blijft mijn harde schijf lampie aan staan en loopt ie vast...
Laatste tijd begin ik te vermoeden dat dat bij steeds meer CD's gebeurt...
Ik dacht eerst dat het aan MMore lag (Maxxell deed het goed) maar ook met Trust, en zelfs een bijgeleverd 80 min CDR schijfje (van LiteOn) geeft freeze...
Ik moet aantekenen dat ik wel onlangs CloneCD heb geinstalled, misschien oorzaak? (Nero was bijgeleverd)
Systeempie: Intel Celereon 433 mhz
Mobo: MSI 690519 (ofzo)
Intel 440 LX chipset
Prim: Harde schijf 8,9 GB (dacht maxtor type?)
Sec: master: LiteOn 24103S recorder
slave: Toshiba DVDRom SD-M1202
Ik kon De DVD niet slave maken op het primaire kanaal omdat de gekochte E-Ide kabel te kort was... Misschien dat een langere kabel oplossing geeft?
DMA is aan op Harde schijf en brander. Niet op DvD
Wie het weet mag het zeggen...
Laatste tijd begin ik te vermoeden dat dat bij steeds meer CD's gebeurt...
Ik dacht eerst dat het aan MMore lag (Maxxell deed het goed) maar ook met Trust, en zelfs een bijgeleverd 80 min CDR schijfje (van LiteOn) geeft freeze...
Ik moet aantekenen dat ik wel onlangs CloneCD heb geinstalled, misschien oorzaak? (Nero was bijgeleverd)
Systeempie: Intel Celereon 433 mhz
Mobo: MSI 690519 (ofzo)
Intel 440 LX chipset
Prim: Harde schijf 8,9 GB (dacht maxtor type?)
Sec: master: LiteOn 24103S recorder
slave: Toshiba DVDRom SD-M1202
Ik kon De DVD niet slave maken op het primaire kanaal omdat de gekochte E-Ide kabel te kort was... Misschien dat een langere kabel oplossing geeft?
DMA is aan op Harde schijf en brander. Niet op DvD
Wie het weet mag het zeggen...