Lucky Goldstar
Verwijderd
had het gisteren al doorgegeven aan onze Tweakers-vrinden, maar die snurkers hebben het niet geplaatst
dat week ik niet. Daarom heb ik ook hier gepost!
Er was nergens nieuws te bekennen die nieuwe driver voor 8KHA+ aankondige maar ik denk niet dat het BETA is anders had het site wel gemeld.
Er was nergens nieuws te bekennen die nieuwe driver voor 8KHA+ aankondige maar ik denk niet dat het BETA is anders had het site wel gemeld.
Lucky Goldstar
Dus toch maar even proberen updaten?Op vrijdag 08 maart 2002 00:44 schreef dokitoedele het volgende:
had het gisteren al doorgegeven aan onze Tweakers-vrinden, maar die snurkers hebben het niet geplaatst
Ik laat jullie nog weten. Ik ga nu updaten.
Lucky Goldstar
Verwijderd
Ik kwam nooit over de 163fsb stabiel ! HIJ DRAAIT NU OP 170 FSB ROCK SOLID ZOVER IK KAN ZIEN !
Ik had gelezen op andere forum dat deze bios is gemaakt om de memory benches goed te houden van s3 functies zoals hibernate... Die werkte wel aardig, veel mensen konden niet meer op cas2, maar ik hier wel, en hoe !
Rick, je moet deze ook eens proberen denk ik
Ik had gelezen op andere forum dat deze bios is gemaakt om de memory benches goed te houden van s3 functies zoals hibernate... Die werkte wel aardig, veel mensen konden niet meer op cas2, maar ik hier wel, en hoe !
Rick, je moet deze ook eens proberen denk ik
over welke bios heb je het??
ik zeg maar zo "zeg maar niks"
Pagina: 1