Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.
Verwijderd
Dies gaaf, kun je ook je TV mee laten aanzetten ed. (zit een ingebouwde afstandsbediening in)Op vrijdag 08 maart 2002 00:16 schreef MREn het volgende:
Sony kubus met cd-speler, weet ff geen modelnummer
geinigOp vrijdag 08 maart 2002 14:00 schreef Toverstaf het volgende:
[..]
Dies gaaf, kun je ook je TV mee laten aanzetten ed. (zit een ingebouwde afstandsbediening in)
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Verwijderd
lolOp vrijdag 08 maart 2002 15:42 schreef GGS_VR6 het volgende:
Philips AJ 3040. Hij is alleen zwart van kleur, maar je kan hem natuurlijk in zilverkleur (laten) spuiten
Waarom niet gewoon een mp3-computer die je insteld? Heb ik ook een tijdje gehad, maar ik werd niet meer wakker van muziek.
Inderdaad...

Zilver met gave parelmoer glans
Lekker groot display, twee lichtsterktes. Ik heb deze en ben er heel tevreden mee.Design clock radio with large display and variable alarm sound
Analogue FM/AM / FM/MW/LW tuner
Dual alarm
Variable alarm sound (small/medium/big)
Brightness control
Large green LED display
Power back-up (9 V battery)
Pearl silver
Kost slechts $10,=, en maakt je wakker met je favoriete muziek.
Anders koop je gewoon een el cheapo radio wekker en een zilver spuitbus bij de HEMA
wel mooi, heeft iemand hem ondertussen al ergens gezien??
Laatst stond er in de KIJK ook een wekker, dan moest je 1 of ander ding onder je matras leggen, en dan wordt je wakker getrild
Daar heb ik dus ook naar gekeken, maar onvindbaar, helaas.Op vrijdag 08 maart 2002 21:36 schreef Virus.NL het volgende:
Ik vind de wekkerradio uit dit topic [topic=385700/1/25]
wel mooi, heeft iemand hem ondertussen al ergens gezien??
Nu zit ik naar de sony te kijken, omdat het gewoon errug mooi is
Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.
Verwijderd
nu ben ik een printerkabel tussen scherm en print aant maken zodat ik me scherm aant plafond kan hange en print naast me bed me de knopjes
vet ofnie
Verwijderd
Heb ik ook gedaan, na een aflevering McGyver te hebben gekeken. Daar gebruikten ze, voor de 100.000ste keer, zo'n standaard Hollywood bompje met de obligate 2 kleurendraad.
(Knip ik nou de blauwe of knip ik de zwarte? WOEHAHAHHA
Toen kreeg ik een idee:
Neem enkele borstelstelen, wat electriciteitsdraad, zwarte duck-tape, vilten voetjes om de kast niet te beschadigen, pot rode verf en 1 uurtje tijd, en het resultaat kan je hieronder bekijken:
vooraanzicht

zijaanzicht

Je kan je PC's toch niet blijven modden, dus moet de rest van de huisraad er ook aan geloven
HAHA ROFL die is echt koel .. mooi gedaan MANOp zaterdag 09 maart 2002 21:21 schreef paranoia het volgende:
Neem gewoon een standaard wekkertje en start modding.
Heb ik ook gedaan, na een aflevering McGyver te hebben gekeken. Daar gebruikten ze, voor de 100.000ste keer, zo'n standaard Hollywood bompje met de obligate 2 kleurendraad.
(Knip ik nou de blauwe of knip ik de zwarte? WOEHAHAHHA)
Toen kreeg ik een idee:
Neem enkele borstelstelen, wat electriciteitsdraad, zwarte duck-tape, vilten voetjes om de kast niet te beschadigen, pot rode verf en 1 uurtje tijd, en het resultaat kan je hieronder bekijken:
vooraanzicht
[afbeelding]
zijaanzicht
[afbeelding]
Je kan je PC's toch niet blijven modden, dus moet de rest van de huisraad er ook aan geloven
Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.
De Sony icf-c713l is een toppertje. Digitale radio, zilver en BLAUWE LCD !!!!! Eindelijk een klokradio die zich aanpast aan mijn PC !!!!Op vrijdag 08 maart 2002 00:15 schreef HekkeySE het volgende:
Ik zoek een mooie wekkerradio voor mijn nieuwe kamer. Wat zijn jullie favorieten?? Max euro 75,- en liefst zilver
Hij is vrijwel alleen bij ITS te koop voor rond de f169,-- (ik kreeg hem "als buurman" mee voor f150,--
Intel P4D-2800@2800, Asus P4P800-SE, 1024MB Corsair, Asus v9999/TD, Maxtor DiamondMax 10 250GB, Western Digital 600BB 60GB, Pioneer DVDR, HP 9150, Soundblaster Audigy. + Toshiba E400......
vetOp zaterdag 09 maart 2002 21:21 schreef paranoia het volgende:
Toen kreeg ik een idee:
vooraanzicht
[afbeelding]
zijaanzicht
[afbeelding]
dat ga ik ook doen
Ik dien de wetenschap en put daar vreugde uit.......
haha, diez coolOp zaterdag 09 maart 2002 21:21 schreef paranoia het volgende:
Toen kreeg ik een idee:
vooraanzicht
[afbeelding]
zijaanzicht
[afbeelding]
V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE
Wahah dies kewlOp zaterdag 09 maart 2002 21:21 schreef paranoia het volgende:
Toen kreeg ik een idee:
vooraanzicht
[afbeelding]
zijaanzicht
[afbeelding]
Zorg niet dat je die ergens zomaar neerlegt
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Sony Dreammachine.

Dual Alarm
Radio Controlled (atoom)
~ €60
Whatever.
Dies een beetje te groot (Sorry)Op zondag 10 maart 2002 16:37 schreef meendering het volgende:
Ik heb deze wekkerradio:
Sony Dreammachine.
[afbeelding]
Dual Alarm
Radio Controlled (atoom)
~ €60
Intel P4D-2800@2800, Asus P4P800-SE, 1024MB Corsair, Asus v9999/TD, Maxtor DiamondMax 10 250GB, Western Digital 600BB 60GB, Pioneer DVDR, HP 9150, Soundblaster Audigy. + Toshiba E400......
VETT!!Op maandag 11 maart 2002 21:45 schreef Jivecar het volgende:
Ik heb toch maar ff een foto'tje gepost..... past ie niet mooi bij de blauwe led ????
[afbeelding]
ben eruit, neem deze (denk ik)!
Verwijderd
zeer vet!!!! totally agrees!!Op maandag 11 maart 2002 21:45 schreef Jivecar het volgende:
Ik heb toch maar ff een foto'tje gepost..... past ie niet mooi bij de blauwe led ????
[afbeelding]
En ?!? Hoe is het afgelopen ??Op maandag 11 maart 2002 22:55 schreef HekkeySE het volgende:
[..]
VETT!!
ben eruit, neem deze (denk ik)!
Ga hem morgen halen!!! Maar weet je of hij wel een atoomklok heeft of is dat niet echt handig??Op woensdag 13 maart 2002 19:41 schreef Jivecar het volgende:
[..]
En ?!? Hoe is het afgelopen ??
Hmpz, hij was niet leverbaar voorlopig bij its. Iemand suggesties??Op woensdag 13 maart 2002 23:35 schreef HekkeySE het volgende:
[..]
Ga hem morgen halen!!! Maar weet je of hij wel een atoomklok heeft of is dat niet echt handig??
Voor winkels of radio's?Op donderdag 14 maart 2002 18:56 schreef HekkeySE het volgende:
[..]
Hmpz, hij was niet leverbaar voorlopig bij its. Iemand suggesties??
Mag alle2 ofcourse!!Op donderdag 14 maart 2002 19:12 schreef SEFje het volgende:
[..]
Voor winkels of radio's?
Hij heeft dus geen atoomklok....Op woensdag 13 maart 2002 23:35 schreef HekkeySE het volgende:
[..]
Ga hem morgen halen!!! Maar weet je of hij wel een atoomklok heeft of is dat niet echt handig??
Was er geen andere IT's vestiging die hem wel had ?!? Kunnen ze hem naar jouw filiaal laten sturen, ikzelf heb dit model nergens anders gezien dan bij IT's.
Bel anders de Sony helpdesk, kunnen zij jou wel vertellen waar ze hem wel verkopen of welke winkel hem kan bestellen.
Verwijderd
Hij stond bij de Mediamarkt groningen gewoon tussen de andere wekkeradio's prijs ongeveer 100,-
toevallig ook bij de mediamarkt in amsterdam??Op vrijdag 15 maart 2002 08:31 schreef AiRWiN het volgende:
Ik heb de Grundig Noctus gezien!!! ziet er echt zeeruit
Hij stond bij de Mediamarkt groningen gewoon tussen de andere wekkeradio's prijs ongeveer 100,-
100 pike is niet duur!!
Verwijderd
heeft 1 uur backup functie erin zitten maar is niet atoom gestuurd maar heb er tot nu toe nog nooit problemen mee gehad!
TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs
Verwijderd
Ik weet niet, ik ben niet in de mediamarkt in A'damOp zaterdag 16 maart 2002 01:05 schreef HekkeySE het volgende:
[..]
toevallig ook bij de mediamarkt in amsterdam??
100 pike is niet duur!!
geweest
//EDIT
Zelf in maar 1 zin krijg ik het voor elkaar om een typo te prutsen
idd! Ideaal wekkertje....Op zondag 17 maart 2002 14:01 schreef Friedchicken het volgende:
Ik ben zoiezo voor de dreammachine hoor ! Nooit gekloot met het veranderen van tijden... Of stroomuitval... En zo groot is ie ook weer niet ! Ik denk zo 12 cm diep en 12 breed met 8 hoog..
* Harmen heeft hem al jaren.
Whatever.