Toon posts:

planning script

Pagina: 1
Acties:
  • 58 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een script in PHP. Waarin personeelsleden als het ware kunnen aangeven wanneer ze willen werken, waarop de bedrijfsleider deze gegevens dan in kan zien, zodat hij ze in kan plannen. De personeelsleden moeten dan vervolgens via dat script op internet weer kunnen zien wanneer ze ingepland zijn.

Het moet in PHP zijn, met een MySQL database. Is zo iets standaard te vinden? Bij sourceforge.net kon ik niks vinden. Als het er niet is, dan ga ik denk ik zelf aan de slag. Heeft iemand dan tips hoe ik bijvoorbeeld de tabellen in kan richten?

• djc
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-09-2025

djc

hotscripts.com?

Rustacean

• Orphix
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Je kan ff op http://www.hotscripts.com kijken.
Toch kan ik adviseren om zoiets zelf te maken, het geeft je veel meer inzicht in het script en bovendien zijn dit soort taken vaak erg specifiek toegespits op de bedrijfs-omstandig heden.
Ik denk dat je er met een gratis copy-n-paste script niet vanaf komt.

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 21:31

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Het is programming en webscripting. Dit zijn werkwoorden. Scriptrequest ed doen we hier niet aan.

Ga zelf maar aan de slag, en als je er niet meer uitkomt kun je hier altijd nog je probleem voorleggen (En kijk deze keer wel in de quickstart/faq of je topic wel voldoet aan de eisen)

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Dit topic is gesloten.