We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.
Ja als ze dat strand opstormen op een gegeven moment dat je bij die zandhoop aankomt moet je terug om een bazooka oid te pakken.. dat stuk (incl. dialoog) is precies hetzelfde als in de film.. herkende ik meteen in het spel al.. (kende de film al).. Maaruh, hier loopt al een topic over..
Verwijderd
euhm MOHaa is toch ook gemaakt met toestemming van Steven Spielberg?
tenminste ik meen me te herrineren dat MOHaa eigenlijk eerst het verhaal van Saving private Ryan zou gaan volgen ofzoiets.
Ook een leuk detail is die sniper in die kerktoren in een bepaald level.
tenminste ik meen me te herrineren dat MOHaa eigenlijk eerst het verhaal van Saving private Ryan zou gaan volgen ofzoiets.
Ook een leuk detail is die sniper in die kerktoren in een bepaald level.
ik dacht dat mohaa juist (bewust) gebaseerd was op Saving priv ryan.. en dat dat ook bij iedereen bekend was..
Bij iedereen bekend? Nee joh -> [topic=388497/1/250]

Edit: Ja gaat ook over Private Ryan.
Edit: Ja gaat ook over Private Ryan.
There is no magic.
Verwijderd
Die geluiden 
Het geluid van die rifle "kling" als er een magazijn op was (dat is dat geweer dat je niet kan herladen).
En volgens mij kwam dat "Lighting!" ook terug in MoHAA.
Het geluid van die rifle "kling" als er een magazijn op was (dat is dat geweer dat je niet kan herladen).
En volgens mij kwam dat "Lighting!" ook terug in MoHAA.
Verwijderd
Is logisch toch? Er zitten heeel veel gelijkenissen in, Sniper in iets wat scheve kerktoren, het strant you name it!
en ook in 'The Longest Day' wat toevallig zegEn volgens mij kwam dat "Lighting!" ook terug in MoHAA.
Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!
Verwijderd
Weet je wat nog toevalliger is, is dat ze dat echt in oorlog zeiden.En volgens mij kwam dat "Lighting!" ook terug in MoHAA.
LOL
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Volgens mij was het "Thunder!" en "Flash!"
Dat Macromedia toen al zo populair was
Dat Macromedia toen al zo populair was
Verwijderd
Nog iemand opgevallen dat de stem van Ct.Ramsey uit het spel erg lijkt op de stem van Tom Hanks?
Als je urban terror speelt, en naar de map ut_rommel kijkt. Das pas eng gelijk! Zelfs die plaat die ze spelen bij die brug komt in dat level voor
Cool huh?
Was ik maar rijk en niet zo knap...
Mensen, dat was ook de bedoeling
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()