msi k7t turbo2 slecht geluid

Pagina: 1
Acties:

• Postie
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18-08 12:04

Postie

No beer, no glory

Topicstarter
Ik heb net een nieuwe mobo, de msi kt7 turbo2. Windows opnieuw geinstalleerd. Maar dit de geintegreerde geluidskaart geeft een enorme slechte kwaliteit. Hiervoor had ik een K7T Pro2, maar die is defect gegaan. Maar die had ook een geintegreerd geluidskaart maar die werkte perfect. Deze levert heel veel ruis en rare bijgeluidjes. Iemand een idee waar het aan kan liggen? Of zou deze ook stuk zijn?

Live every day, as if it's your last one

• AttiX
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-08 21:17
DirectX ge-installeerd en daar het versnellingsniveau van hardware geluid op volledig gezet?

Of de hardwareversnelling op z'n hoogst gezet, dat kun je doen in: configuratiescherm -)Geluiden en multimedia-)audio-) geavanceerd-)prestaties

• Postie

Postie

No beer, no glory

Topicstarter
Jep, allebei gedaan geen resultaat

• AttiX
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-08 21:17
Dan koop je een geluidskaartje voor een paar 10-tjes..

Of je probeert 1 van de sound-drivers die op de via page staan (www.viatech.com)

• Postie

Postie

No beer, no glory

Topicstarter
Nieuwste drivers van MSI site gedownload. Ja, kan een kaartje kopen, als laatste oplossing zie ik dat

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:01

Phydomir

Dennis

Tis denk ik ook niet echt zo dat je veel van onboard sounds moet verwachten.
Ken je denk ik beter voor een €tje of 40/50 een Sb live kopen.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Verwijderd

ja ik heb zelfde mobo en ook zelfde probleem. ik heb net nieuw mobo en proc gekoch dus beetje te blut om nog geluids kaartje te kopen hoe kan dit opgelost worden
Pagina: 1