Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Verwijderd
2 nieuwe kopen... 
(net zo lang met de instellingen pielen totdat ze er hetzelfde uit zien..)
Dat is idd de enige manierOp donderdag 07 maart 2002 23:37 schreef Oeloe het volgende:
Even de monitorkabels op de grafische kaart omwisselen en kijken of het nog steeds zo is...
uh het is 1 videokaart op 2 beeldschermen..
allebei de schermen zijn een iiyama A702HT
allebei de schermen zijn een iiyama A702HT
Verwijderd
Die heb ik ook twee gehad, en er zijn gewoon wat verschillen tussen die dingenOp vrijdag 08 maart 2002 00:18 schreef ReseTTim het volgende:
uh het is 1 videokaart op 2 beeldschermen..
allebei de schermen zijn een iiyama A702HT![]()
Beetje met je instellingen kloten dus tot ze een beetje 't zelfde zijn.
als ik de farbiek menutje ervoor gah gebruiken.. is dat dan een ID ??
Verwijderd
Zo'n beetje de enige oplossing he...Op vrijdag 08 maart 2002 14:42 schreef ReseTTim het volgende:
als ik de farbiek menutje ervoor gah gebruiken.. is dat dan een ID ??
Toch (heb zelf ook zo'n Ati Hydra gebeuren) maakt het wel wat verschil of je de ene monitor "direkt" aansluit en de andere "ernaast" op die DVI naar VGA connector
Kan het niet echt sjekken want ik heb twee verschillende monitors.
Heb op men werk ook dualhead (maxtor g450)
en 2 IBM P76 Monitoren die ongeveer even oud zijn.
Nu als alle instellingen hetzelfde zijn geven ze nog steeds andere kleuren, de ene is iets donkerder dan de andere en ze zijn voor de dood niet hetzelfde te krijgen door met de donkerte en helderheid te gaan spelen...
Dus ik denk dat je je er eigenlijk bij moet neerleggen dat elke monitor inderdaad toch wel een beetje verschillend is, ook al zijn ze van hetzelfde mer en type...
en 2 IBM P76 Monitoren die ongeveer even oud zijn.
Nu als alle instellingen hetzelfde zijn geven ze nog steeds andere kleuren, de ene is iets donkerder dan de andere en ze zijn voor de dood niet hetzelfde te krijgen door met de donkerte en helderheid te gaan spelen...
Dus ik denk dat je je er eigenlijk bij moet neerleggen dat elke monitor inderdaad toch wel een beetje verschillend is, ook al zijn ze van hetzelfde mer en type...
Pagina: 1