'k las een leuk stukje op zdnet:
HIER
Jammer dat'ie niet gelijk G@H even kon promoten
Levert hopelijk weer boel nieuwe leden op.
HIER
Jammer dat'ie niet gelijk G@H even kon promoten
Levert hopelijk weer boel nieuwe leden op.
Verwijderd
Goh, nog 6000 DPC'ers te gaanOp vrijdag 08 maart 2002 00:33 schreef Toranaga het volgende:
Ik ben ut iig niet
Verwijderd
Tuurlijk is dat onzin. De manier waarop deze eiwitten zich opvouwen is, zoals jij wel weet, maar anderen misschien nog nietOp vrijdag 08 maart 2002 01:19 schreef snotty123 het volgende:
dat kanker (dna mutatie) samenhangt met evt "misvouwing",
Ik ben geheel voldaan, dank u wel!
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Verwijderd
Misschien kan je een rectificatie plaatsen!Op vrijdag 08 maart 2002 11:25 schreef Goudvisb het volgende:
Hoepla! Heb maar even een account aangemaakt. Hier is íe dan hoor, mijn Foldingnaam is Goudvis Bluben ik reken al een tijdje lekker mee. Daar heb ik dus een column over geschreven waar, zo blijkt nu, vermoedelijk een feitelijke onjuistheid in zit.
Da's even vervelend. Ik meende te hebben gelezen dat mismutaties ook tot kankercellen leiden, maar dat is volgens jullie dus niet zo? Ik zal het dit weekend nog eens nazoeken!
Ben trouwens wel benieuwd of deze column in PC Magazine en op Zdnet.nl meer teamleden heeft opgeleverd
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Een mutatie kan tot kanker leiden. Als je met mismutatie (bestaat IMHO niet tenzij je een waarde-oordeel aan "mutatie" wilt toevoegen) bedoelt: "Een mutatie met slecht effect" dan is het antwoord (open deur) sowieso ja.Op vrijdag 08 maart 2002 11:25 schreef Goudvisb het volgende:
Da's even vervelend. Ik meende te hebben gelezen dat mismutaties ook tot kankercellen leiden, maar dat is volgens jullie dus niet zo? Ik zal het dit weekend nog eens nazoeken!
Ben trouwens wel benieuwd of deze column in PC Magazine en op Zdnet.nl meer teamleden heeft opgeleverd
Verwijderd
welkom en bedankt voor de positieve melding in de pers!!Op vrijdag 08 maart 2002 11:25 schreef Goudvisb het volgende:
Hoepla! Heb maar even een account aangemaakt. Hier is íe dan hoor, mijn Foldingnaam is Goudvis Bluben ik reken al een tijdje lekker mee. Daar heb ik dus een column over geschreven waar, zo blijkt nu, vermoedelijk een feitelijke onjuistheid in zit.
Verwijderd
het is op zich wel waar dat "misvouwingen" tot ziekten kan leiden(als hoofdoorzaak), BSE/kreutzfeld-jacobs/scrapy is daar een voorbeeld van, heb laatst bij flogiston (dat mooie chaotische programma van wim t schippers) wel een leuke uitleg gezien over bacterie/virus/??? (naam kweit) ziekte verwekkers. in het geval van BSE enz is het nog totaal onduidelijk wat het meganisme is hoe de ziete kan worden veroorzaakt door een eiwitOp vrijdag 08 maart 2002 11:25 schreef Goudvisb het volgende:
Daar heb ik dus een column over geschreven waar, zo blijkt nu, vermoedelijk een feitelijke onjuistheid in zit.
Verwijderd
Verwijderd