hoi,
ik heb hier een Mustek vdc-300.
even voor de duidelijkheid.. dat is een digitale camera...
vorig jaar ergens in de winkel waar ik werkte van in het magazijn gevonden met adapter en meegenomen.
ik wist dat hij het deed, want er zijn pics mee geschoten voor folders van ons.
alleen nu het probleem.. IK KRIJG HEM NIET MEER AAN DE PRAAT!
je kan wel drivers downloaden. maar de cam connecten? hoomaar.. dit gaat trouwens via USB.
ik heb hiervoor een plain USB kabeltje dat ik ook voor mijn printertje/scannertje gebruik.
wat doe ik fout? windows ziet wel dat er wat aanhangt.

[edit2] nu krijg ik het twain scherm wel. hij zegt dat hij niet kan connecten. en vraagt of de camera aanstaat. alles staat aan. maar hij connect niet. ook in apparaatbeheer staat een USB device. met een vraag teken. hij kan gewoon geen drivers vinden voor het apparaat.[/edit2]
ik heb hier een Mustek vdc-300.
even voor de duidelijkheid.. dat is een digitale camera...
vorig jaar ergens in de winkel waar ik werkte van in het magazijn gevonden met adapter en meegenomen.
ik wist dat hij het deed, want er zijn pics mee geschoten voor folders van ons.
alleen nu het probleem.. IK KRIJG HEM NIET MEER AAN DE PRAAT!
je kan wel drivers downloaden. maar de cam connecten? hoomaar.. dit gaat trouwens via USB.
ik heb hiervoor een plain USB kabeltje dat ik ook voor mijn printertje/scannertje gebruik.
wat doe ik fout? windows ziet wel dat er wat aanhangt.
edit:
hij zegt dat het twain scherm niet kan worden gemaakt?!
hij zegt dat het twain scherm niet kan worden gemaakt?!
[edit2] nu krijg ik het twain scherm wel. hij zegt dat hij niet kan connecten. en vraagt of de camera aanstaat. alles staat aan. maar hij connect niet. ook in apparaatbeheer staat een USB device. met een vraag teken. hij kan gewoon geen drivers vinden voor het apparaat.[/edit2]