De vraag lijkt me duidelijk: is de 3d bril van oudere Asus videokaart (de luxe) modellen ook te gebruiken op bijv een GeForce 3 De luxE?
Heeft heel toevallig iemand zon ding over?
Heb namelijk van een vriend die kaart kunnen kopen, maar accesoires zitten er neit bij
Lijkt me wel mooi met zon 3d bril
Heb namelijk van een vriend die kaart kunnen kopen, maar accesoires zitten er neit bij
dan gaat het je heel erg tegenvallenOp vrijdag 08 maart 2002 15:30 schreef Penaa het volgende:
Ik heb ook zo'n bril gehad, maar hij zit zo kut op je kop dat je 'm nooit op gaat doen. Alleen of ff te showen of te kijken hoe 't eruit ziet. Alles is net wat meer 3D, verder niet. De Elsa bril is veel koeler
Verwijderd
Wat ik heb gedaan is de randen belegd met zacht rubber en de twee poten vervangen met een tennisband. Dit zorgt ervoor dat de bril in ieder geval beter zit. De werking kan ik niet verbeteren. Dus op dit moment ligt de bril te verotten in mijn kast.dan gaat het je heel erg tegenvallen
Ik heb ook zo'n bril gehad, maar hij zit zo kut op je kop dat je 'm nooit op gaat doen. Alleen of ff te showen of te kijken hoe 't eruit ziet. Alles is net wat meer 3D, verder niet. De Elsa bril is veel koeler
Maarre: dat komt goed uitOp vrijdag 08 maart 2002 15:36 schreef trippor het volgende:
[..]
Wat ik heb gedaan is de randen belegd met zacht rubber en de twee poten vervangen met een tennisband. Dit zorgt ervoor dat de bril in ieder geval beter zit. De werking kan ik niet verbeteren. Dus op dit moment ligt de bril te verotten in mijn kast.
Of wil je hem in je kast laten tot hij vanzelf ontbonden is?
Verwijderd
Heeft ie em echt gekochtOp vrijdag 08 maart 2002 15:30 schreef Penaa het volgende:
www.funprice.nl had ze vroeger los te koop voor 25 piekies
...
Een Elsa ??Op vrijdag 08 maart 2002 22:24 schreef Courage het volgende:
Pff die van mij mag je gratis komen halen hoor
Dat wordt dan een probleem, want ik woon in Noord- Brabant en als ik mijn topografie van vroeger nog een beetje ken, ligt dat niet op fiets/ loopafstand van zaandijk 
En mijn rijbewijs is nog een paar maandjes w8888
Misschien woont Courage wat dichterbij?
En mijn rijbewijs is nog een paar maandjes w8888
Misschien woont Courage wat dichterbij?
Pagina: 1