Libertel ZUIGT de laatste tijd !

Pagina: 1
Acties:

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Nu online
Nou, het onderwerp zegt het al ! De laatste tijd ben ik bijna nergens meer echt goed bereikbaar. Het signaal is echt zwaar bagger, thuis (NB rand van Eindhoven en niet een of ander boerendorp) heb ik gewoon helemaal GEEN bereik ! Ook op de HTS in Venlo ben ik niet te bereiken, terwijl KPN overal vol bereik heeft...:(:(:( Ligt het nou aan mij of is Libertel steeds slechter aan het worden? Of zijn ze het netwerk aan het 'verbeteren' ? bij Libertel zelf weten ze er in ieder geval niks over te vertellen...:(
Iemand ook zulke ervaringen?

Thx,

Martijn

• ParaNoiMia
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online
Bij mij thuis is het nog net zo bagger als anders (wel een klein kutdorpje in de buurt van Eindhoven :) )

Verwijderd

yep, probeer voor niet in een trein te bellen: kan niet :(

Zodra er even geen bebouwde kom te bekennen is, heeft Libertel helemaal geen signaal meer...:r

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Nu online
Oh, dus ik moet dit als 'normaal' beschouwen?
Libertel houdt zich gewoon niet aan de overeenkomsten. Ze zeggen dat ze landelijke dekking heeft. Nou, als dat niet zo is, ga ik daar toch eens aan de bel trekken. Ik betaal verdomme niet voor niks abonnement...:(

Verwijderd

landelijke dekking? Geef mij de aanbieder die dekking heeft in de Velue!!! Niemand dus.

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:07
Heb er ook wel eens last van, maar inderdaad Libtel kan helaas niet alles nakomen.
Je kan natuurlijk weer naar KPN en je lam betalen, maar meestal is Libtel ook egg wel zwaar okee hoor,......

no comment

Pagina: 1