Toon posts:

hoe lame kan @Home zijn?

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ten eerste ik heb al 3 maanden een upload van 4.3 kb per sec. en een download van 190 kb per sec.

ten tweede stuur ik een e-mail met daarin het probleem. Wat krijg ik terug?? ''wij geven onze gebruikers genoeg bandbreete''

ten derde bel ik op zeggen ze hetzelfde en dat ze er spoedig mogelijk iets eraan doen.

Maybe ligt het aan mijn pc. NOT!!! heb wel is een weekje gehad dat het gewoon 15 kb upload was. Maarja ik raad modem gebruikers aan om echt geen @HOme te nemen ''correctie @homo''

Verwijderd

zeur nioet man is snel genoeg

• harryslinger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-06 20:00
ik snap je probleem niet helemaal? 190 k/s is toch meer dan voldoende?

Verwijderd

Ik haal in de avonduren tot rond middernacht ook echt niet meer dan 7 KB/sec upload. Behoorlijk klote.

Ik zou eens het grote @home problemen topic doorlezen. Kijken of je dingen herkent. Er staat veel info in.

• tijsco
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
nergens problemen mee, download bijna altijd toppie.
upload 9 van de 10 keer dat ik 't getest heb tegen de 15.
ook wel genoeg dacht ik zo.

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:20

backupdevice

No Risk , Full Push

Op donderdag 07 maart 2002 22:30 schreef DeadlyPoison het volgende:
ten eerste ik heb al 3 maanden een upload van 4.3 kb per sec. en een download van 190 kb per sec.

ten tweede stuur ik een e-mail met daarin het probleem. Wat krijg ik terug?? ''wij geven onze gebruikers genoeg bandbreete''

ten derde bel ik op zeggen ze hetzelfde en dat ze er spoedig mogelijk iets eraan doen.

Maybe ligt het aan mijn pc. NOT!!! heb wel is een weekje gehad dat het gewoon 15 kb upload was. Maarja ik raad modem gebruikers aan om echt geen @HOme te nemen ''correctie @homo''
je hebt een download van 190. Wat is het probleem man :?
Wil je sneller, neem cistron en betaal 2.5x zoveel :z

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Verwijderd

Topicstarter
UHM. als je een jaar altijd 400 kb per sec hebt gehad??? en ik doe veel met ftp's dus dit is behoorlijk lsatig en by the way ik krijg een aansluiting op bbned

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Goh, misschien ligt het wel aan de manier waarop je je boodschap brengt.
Als ik @home helldesker was en kreeg dit soort klachten binnen op deze toon, dan nam ik je ook niet serieus...

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Wildfire

Joy to the world!

Op vrijdag 08 maart 2002 16:11 schreef DeadlyPoison het volgende:
UHM. als je een jaar altijd 400 kb per sec hebt gehad???
Dat heeft er niets mee te maken. @Home's netwerk blijft groeien en nieuwe leden worden nog steeds aangesloten. Het zal dus gewoon drukker zijn geworden op jouw netwerksegment. Met een beetje geluk splitsen ze jouw wijk binnenkort nog eens op en dan heb je weer meer snelheid.

Maar klagen over 190 kilobyte/sec is onzin. @Home garandeert namelijk nergens wat voor snelheid ze minimaal aan je leveren... kijk, als je nou continu niet veel meer dan 100 kilobyte/sec krijgt, ok dan mag je klagen. Maar tegen de 200 kilobyte/sec is niet slecht.

Je upload daarentegen is gewoon brak. Je moet gewoon je 16 kilobyte/sec hebben...

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• Joeroenho
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
UHM. als je een jaar altijd 400 kb per sec hebt gehad??? en ik doe veel met ftp's dus dit is behoorlijk lsatig en by the way ik krijg een aansluiting op bbned
Als je met een DSL-account van BBNed dezelfde snelheden wil halen, zul je heel wat dieper in de buidel moeten tasten dan die paar euro's die je nu betaalt... Met 190 KB/s mag je absoluut niet klagen IMHO.

Amateurcoureur en fervent banktukker

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:20

backupdevice

No Risk , Full Push

dan zijn er meer mensen in je buurt op de kabel gekomen, dat heb je hé, met een share medium

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-08 23:13

De upload is iets minder, maar de download is SUPER !

ik snap niet dat je loopt te zeuren hoor...even voor de duidelijkheid: @home garandeerd GEEN snelheid van 400KB/sec, ze beloven dat ook niet !
Ze beloven een snelheid waarmee je goed breedbandig mee kan internetten...en dat kan je prima met jou verbinding. Dat je een tijdje 400K hebt gehaald is gewoon mazzel :)

En zoals al eerder gezegd werd, je brengt het probleem (is het wel een probleem :?) wel errug overdreven en overreacted...

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:38

Crazy D

I think we should take a look.

Pff 190kb/s man, iedereen die ik ken met een kabelverbinding zou zo met je willen ruilen.
En als ik met Chello die snelheden had gehad, was ik voorlopig niet overgestapt op het veel duurdere (ook veeeeeeeel snellere) Cistron Maxx...
Pfff kom maar terug als je nog 50kb/s over hebt, zelfs dat heb ik nooit gehaald met Chello...

Exact expert nodig?

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Da's jammer voor je, dan zat je op een brakke Chello hub.
Ik heb altijd gewoon 189 KB gehaald (de maxx).

• DrJamez
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-08 11:52
Ik ben al blij als ik 4,3 downstream haal met mijn Kabelfoon Budget :D
Ik wacht juist op @home, ruilen? :P

Temper is the one thing you can't get rid of by losing it.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-08 23:13
overgins, kleine tip: Chello is bezig met het plaatsen van nieuwe HUB's...die waren eigenlijk geplanned voor Q3-4 dit jaar, maar door de vele klachten etc worden ze nu al geplaatst :)

• Erazzzer
  • Laatst online: 23:11

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Zal ik ook maar voor de 10e keer zeggen dat @Home goed is? :)

Ik kan me nix beters wensen, ik heb continu een upload van 15kb, nooit echt lager gehad.

En een download tussen de 150 en 350kb/s (zonder downloadmanager)

:D

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Maarja ik raad modem gebruikers aan om echt geen @HOme te nemen ''correctie @homo''
Nee zou inderdaad niet slim zijn. dan heb je voor een lager bedrag opeens een 30X zo snelle verbinding als met de modem en wie zou dat nou willen :?

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Verwijderd

Op vrijdag 08 maart 2002 17:02 schreef rwb het volgende:

[..]

Nee zou inderdaad niet slim zijn. dan heb je voor een lager bedrag opeens een 30X zo snelle verbinding als met de modem en wie zou dat nou willen :?
Whehehe ik niet :P

Lijkt met duidelijk dit gaat helemaal nergens heen.

Je krijgt toch al een snellere verbinding :? Dan zie ik het nut er niet van in om nog een een topic te openen over hoe slecht het allemaal wel niet is |:(

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Tja, je download moet je niet over zeuren vind ik zelf.. Maar die upload is gewoon bedroevend. ;(

🌞🍃

Verwijderd

Zeur neit en heb meelij met de modemmers onder ons...

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
Graag in algemeen Chello topic verder. En zeiken over 190 kb/s is idd vrij lame, maar ok.

DIT IS MIJN WEBSITE

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.