Geforce 4 mx; moederbord piept geen beeld

Pagina: 1
Acties:

• Daacuso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-06 02:14
Kreeg dus van de week m'n nieuwe spulletjes binnen. Geforce 4 mx 440 (Leadtek A170) + Epox 8kha+. In mijn hoofdsysteem (sie sig) douw ik de kaart erin, geen beeld en alleen een paar piepjes achter elkaar. Vervolgens in mijn ECS K7S5A systeem gedouwd, ook piepjes. Maar al snel toch contact en gaan dat ding. Weer in m'n MSI mobo en niet aan de praat te krijgen. Wat zal ik nu doen videokaart omruilen of probeen of hij het op het Epox mobo goed gaat doen en dan verder afblijven. Heb al gekeken of de kaart krom is, maar niks raars te zien. Kan je zoiets overigens naar Leadtek zelf opsturen, ik heb het namelijk niet uit de winkel. Koste me alles bij elkaar iets meer dan 200,-

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

Verwijderd

Tja moet je maar geen zooi kopen bij een of andere turk dat van de vrachtwagen is gevallen...

• Matthijz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-08-2021

Matthijz

Is icoon even kwijt :P

Op donderdag 07 maart 2002 22:30 schreef Wapzer het volgende:
Tja moet je maar geen zooi kopen bij een of andere turk dat van de vrachtwagen is gevallen...
Wat heeft dat er nu mee te maken? Hij wilt een oplossing voor het probleem geen preek dat hij het niet zo had moeten doen (hij heeft het toch al gekocht)

"Het leven is een mooie gelegenheid om meisjes te ontmoeten"

• Daacuso
Op donderdag 07 maart 2002 22:30 schreef Wapzer het volgende:
Nee het is geen turk, heb bij deze gozer al meer spullen gekocht waaronder een aantal MSI mobo's (zie sig) die waren perfect. Het is allemaal nieuw overigens. Maar ik weet dat hij er ook weinig garantie op heeft dus vandaar m'n vraag met leadtek. En ik weet het, het is een risico. Kost effe wat minder, maar dan heb je ook wat minder. Maar ja, kan hij altijd nog de Asus V6800 in m'n tweede systeem vervangen.
Maar wat ik nu eigenlijk zou willen weten hoe kan het dat dat ding geen goed contact maakt. Heb wel eens kromme kaarten gezien, maar er is echt niks aan te zien.

Wel een lekker kaartje overigens van wat ik er even van zag. Denk ik wel sneller dan m'n huidige GTS en ook goede 2D. En dan die prijs :9

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

• McFlipp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

Op donderdag 07 maart 2002 22:33 schreef Matthijz het volgende:

[..]

Wat heeft dat er nu mee te maken? Hij wilt een oplossing voor het probleem geen preek dat hij het niet zo had moeten doen (hij heeft het toch al gekocht)
Ja maar hij zegt ook dat ie het niet in de winkel heeft gekocht en dat is misschien al meteen de oorzaak van het probleem en dan ben je al een heel eind! :+

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

• Matthijz
  • Laatst online: 10-08-2021

Matthijz

Is icoon even kwijt :P

Op donderdag 07 maart 2002 22:36 schreef McFlipp het volgende:

[..]

Ja maar hij zegt ook dat ie het niet in de winkel heeft gekocht en dat is misschien al meteen de oorzaak van het probleem en dan ben je al een heel eind! :+
Ja daarom was het zo goedkoop >:)

"Het leven is een mooie gelegenheid om meisjes te ontmoeten"

• Sayko
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 11:20

Sayko

Knowledge Is Power

hey wrapster of hoe dan ook. wil je dat deze turk hier jou weer terug in jou vrachtwagen stopt!!!!!!!!!!!!!!?????
:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(
wat kan ik boos worden om de woorden die uit monden van domme mensen komen zeg. :r

• Randal Peelen
  • Laatst online: 05-08 17:00
Dat hij geen goed contact maakt hoeft niet de oorzaak te zijn, heb je b.v. al op dat nieuwe mobo andere kaarten gehangen?
Ik begrijp namelijk dat je op dat nieuw mobo die MX wil en niet op je MSI. Misschien eens handig om gewoon domme ruilspelletjes te spelen en als het werkt in de bios kijken, desnoods de CMOS ff reseten, en kijken wat het doet.
Ook zou je natuurlijk alle (vanaf AGP slot) contacten langs kunnen gaan, meerdere keren vast en los halen, gewoon blijven proberen, mocht het niet lukken gewoon Leatek bellen >:).

http://twitter.com/randalpeelen

• Randal Peelen
  • Laatst online: 05-08 17:00
Op donderdag 07 maart 2002 22:38 schreef Hoodlum2000 het volgende:
hey wrapster of hoe dan ook. wil je dat deze turk hier jou weer terug in jou vrachtwagen stopt!!!!!!!!!!!!!!?????
:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(
wat kan ik boos worden om de woorden die uit monden van domme mensen komen zeg. :r
Ja, slaat weer lekker nergens op, als je geen antwoord hebt op de vraag ga dan ook niet zitten flamen en *humor* zitten maken, daar ben je niet goed in namelijk.

http://twitter.com/randalpeelen

• Daacuso
Op donderdag 07 maart 2002 22:40 schreef JimmyPop het volgende:
Dat hij geen goed contact maakt hoeft niet de oorzaak te zijn, heb je b.v. al op dat nieuwe mobo andere kaarten gehangen?
Ik begrijp namelijk dat je op dat nieuw mobo die MX wil en niet op je MSI. Misschien eens handig om gewoon domme ruilspelletjes te spelen en als het werkt in de bios kijken, desnoods de CMOS ff reseten, en kijken wat het doet.
Ook zou je natuurlijk alle (vanaf AGP slot) contacten langs kunnen gaan, meerdere keren vast en los halen, gewoon blijven proberen, mocht het niet lukken gewoon Leatek bellen >:).
Wat nou eigenlijk het probleem is dat ik van het weekend mijn zooitje verkoop. MSI mobo + Geforce 2 GTS pro + TB 1333 voor 350,- :9. Nou gaat ik daarvoor in de plaats dus dat Epox mobo inbouwen + XP 1600 + Geforce 4 mx. Maar nou wil ik niet weer een tijdje zonder fatsoenlijke videokaart zitten dus vandaar. Maar dat van die contatcjes is een goeie.

• Sayko
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 11:20

Sayko

Knowledge Is Power

maar goed. voor alle duidelijkheid. ik heb het zelfde kaartje gehad 169 bij gistron.com op mijn ep8KHA+ gezet. het werkte allemaal prima. maar dat ding was zeker 15% langzamer dan mijn prolink GF2TI. nu maar een GF3TI500 199 erin. dat draait stukken beter.

• Gianni Rombios
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Niet helemaal terzake maar toch wou ik deze even melden:

Mittwoch, den 6. März 2002
Platzprobleme zwischen VisionTek GeForce4 und EP-8KHA+
http://www.hardtecs4u.com/?id=1015429267,8784,ht4u.php
:+

• Daacuso
Op donderdag 07 maart 2002 22:48 schreef Hoodlum2000 het volgende:
maar goed. voor alle duidelijkheid. ik heb het zelfde kaartje gehad 169 bij gistron.com op mijn ep8KHA+ gezet. het werkte allemaal prima. maar dat ding was zeker 15% langzamer dan mijn prolink GF2TI. nu maar een GF3TI500 199 erin. dat draait stukken beter.
Kijk als ik 125 voor mijn GTS krijg en 110 maar betaal voor de MX dan weet ik het wel. Het is overigens geen TI, weet trouwens niet hoeveel een normale GTS met de TI scheelt.

• Gianni Rombios
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Gaat dit steeds om Euro's *D

• Daacuso
Op donderdag 07 maart 2002 22:57 schreef Gianni Rombios het volgende:
Gaat dit steeds om Euro's *D
Jawel, geweldige site die marktplaats.nl

effe oftopic, heb wel eens wat Voodoo 5 kaarten gekocht op een beurs voor 250 gulden en was er binnen een week via marktplaats drie kwijt a 350 piekos. Tja als arme student zijnde moet je toch wat he.

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
hij is zeker iets te hard van de vrachtwage gevallen.. nu is ie kapot :+

maar ik denk dat je wel gewoon naar de helpdesk kunt bellen van Leadtek.. je loopt dan wel de kans dat ze het serienummer checken en als dat nummer als gestolen geregistreerd staat hang je... (ik weet niet of ze dit ook met videokaarten doen, maar bij harddisks en laptops wordt dit wel bijgehouden)

• Daacuso
Op donderdag 07 maart 2002 23:34 schreef rick_h het volgende:
hij is zeker iets te hard van de vrachtwage gevallen.. nu is ie kapot :+

maar ik denk dat je wel gewoon naar de helpdesk kunt bellen van Leadtek.. je loopt dan wel de kans dat ze het serienummer checken en als dat nummer als gestolen geregistreerd staat hang je... (ik weet niet of ze dit ook met videokaarten doen, maar bij harddisks en laptops wordt dit wel bijgehouden)
Ik heb ze al een mailtje gestuurd, maar ik geloof niet dat het gestolen is. die MSI mobo's kwamen uit het buitenland. Die waren overigens toen ook spotgoedkoop. Ik denk dat ze net een paar weken te koop waren. Kostten toen 450 gulden en ik had ze voor 250. Hopelijk is de Epox wel goed. Anders heb ik niks meer aan m'n Casebadges van Marion. O+

Pagina: 1