specs | Linux is like a Wigwam, no windows, no gates, only an apache inside!
misschien wel via www.google.com of www.rpmfind.net 
Kom op zeg.
Als ik die invoer bij elk willekeurige zoekmachine krijg ik meer als genoeg resultaten van pagina's waar deze bestanden te downloaden zijn.
Kom op zeg.
Als ik die invoer bij elk willekeurige zoekmachine krijg ik meer als genoeg resultaten van pagina's waar deze bestanden te downloaden zijn.
oke bedankt maar wat moet ik dan met dat kdebase doen
en horen die libaries niet standaard geinstaleerd te worden
(RedHat 7.0 met KDE)
en horen die libaries niet standaard geinstaleerd te worden
(RedHat 7.0 met KDE)
Een nieuwere installeren...in ieder geval 2.0 of nieuwer...
Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.
thanks voor de URL handige siteOp donderdag 07 maart 2002 22:15 schreef Newjersey het volgende:
http://www.rpmfind.net ?
gewoon zoeken op de betreffende lib en je krijgt het juiste resultaat
Verwijderd
[topic=319439]
9nevermind9: zoals je inmiddels wel gelezen hebt is dit in principe nogal makkelijk zelf op te lossen. Aangezien er in bovenstaande link ook staat dat er verwacht wordt, dat je eerst zelf wat dingen onderzoekt, gaat deze op slot.
Als je echt nog onoverkomenlijke dingen tegenkomt, bij de installatie, dan kun je een nieuw topic openen.
Succes.
9nevermind9: zoals je inmiddels wel gelezen hebt is dit in principe nogal makkelijk zelf op te lossen. Aangezien er in bovenstaande link ook staat dat er verwacht wordt, dat je eerst zelf wat dingen onderzoekt, gaat deze op slot.
Als je echt nog onoverkomenlijke dingen tegenkomt, bij de installatie, dan kun je een nieuw topic openen.
Succes.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()