Traag? raar, want overal waar k men webspace raadpleeg gaat dat nochtans snel... (skynet server)Op woensdag 15 mei 2002 17:02 schreef T-Mug het volgende:
damns andeers staan die fotoŽs ff op een trage server.......
dat is ook weer zeer bruut, zo'n finger guard !!Op donderdag 16 mei 2002 17:54 schreef The_amazing_Y het volgende:
[afbeelding]
Steam Inventaris
Big Pimpin' here @ G.o.T.
k heb deze foto nog maar gemaild gekregen vandaag, ik heb de grill zelf nog niet.
maar ik vind de openingen nogal klein geworden en vrees dat er weinig lucht door zal kunnen, dus heb k gemaild of dat nog een beetje kan worden aangepast
maar ik vind de openingen nogal klein geworden en vrees dat er weinig lucht door zal kunnen, dus heb k gemaild of dat nog een beetje kan worden aangepast
kortom
maar ik wacht vol spanning op de pics wanneer hij volledig af is...
maar ik wacht vol spanning op de pics wanneer hij volledig af is...
I don't believe we have a society, we have a colony of animals
Verwijderd
ziet er wel vet uit maar komt er nu nog wel een beetje lucht door heen???Op donderdag 16 mei 2002 17:54 schreef The_amazing_Y het volgende:
[afbeelding]
Verwijderd
Pecies, wou ik net zekken jah. Zie er mega gaaf uit, maar ik vrees dat je met veel herrie en weinig airflow komt te zitten of zet je er stiekem geen fan achter en is het lekker voor de show :Op vrijdag 17 mei 2002 02:58 schreef Z3n het volgende:
[..]
ziet er wel vet uit maar komt er nu nog wel een beetje lucht door heen???
Zie mijn vorige post...Op vrijdag 17 mei 2002 02:58 schreef Z3n het volgende:
[..]
ziet er wel vet uit maar komt er nu nog wel een beetje lucht door heen???
hij wordt hermaakt met grotere openingen, deze krijg ik ook zo mee, kan k misschien nog ooit voor iets anders gebruiken, boven op de case schroeven, zou dat nog ergens op lijken? of is dat overkill? meningen?
Verwijderd
over kill
enne waar laat je da doen ?
ik moet ook wa late laser cutte
soww
kan je me vertellen waar je da kan late doen
soww
Iemand die k heb leren kennen op forum van www.hbvl.be heeft dat voor mij gedaanOp vrijdag 17 mei 2002 14:42 schreef dahaaz het volgende:
over kill
soww
Geen idee of hij dat voor andere mensen ook zal doen, of wat hij er voor moet hebben. moet maar eens gaan zien: hij heet creonite, hij heeft ook introfilmpje van mijn homepage voor mij gemaakt
Moest je dit lezen creonite: A THOUZAND THANX
Ja, zeg bijvoorbeeld eens waarom je zo'n oud topic trapt (ook al issie van jezelf)
Omdat, zoals de topic aangeeft, mijn mod in progress isOp vrijdag 24 mei 2002 22:18 schreef LeonM het volgende:
[..]
Ja, zeg bijvoorbeeld eens waarom je zo'n oud topic trapt (ook al issie van jezelf)
Die grill is pas sinds vandaag af, volgende week is pc trug van de carrosserie en is de autolak er lekker op
En omdat ik geen zin heb om hier aan te komen met : "men mod, part 2, 3, 4, 5, weet ik veel"
Ik erger mij aan mensen die twintig topics openen over één enkele case waar ze dan ocharme een keertje een fannetje ofzo hebben op bij gezet.
Een kleine aanpassing is geen topic op zich waard imho
kan wel zijn dat k een aparte topic open als hij AF is, maar dan bedoel ik ook wel AF...
sjek men huidige topic nog maar is ff...Op donderdag 07 maart 2002 22:20 schreef JimmyPop het volgende:
Da's allemaal mooi enzo, maar een logo uitzagen uit de zijkleppen van je kast is toch niet zo spectaculair (like tha logo btw), je moet er ff plexiglas voor bouwen en neonstrings binnen hangen want op dit moment noem ik het persoonlijk nog geen casemod.
Maareh, hij heeft zeker potentie!.