Learning to fly is learning how to throw yourself at the ground and miss...
Verwijderd
kennis van mij had dit ook een keertje (vorig jaar). Werd het ding kosteloos door zijn Psiondealer gerepareerd...
Ik heb hier een dooie mx5 kloon (ericsson mc218) liggen met hetzelfde euvel. Als de garantie is verlopen heb je pech want de kabel is niet los te vervangen en er moet een nieuw scherm in die net zo duur is als het hele apparaat nieuw.
Als het je wel lukt hoor ik het graag, dan kan ik mijn apparaatje ook weer fixen, al heb ik nu een revo voor €120 gekocht om weer vooruit te kunnen, is in ieder geval goedkoper dan een reparatie.
Als het je wel lukt hoor ik het graag, dan kan ik mijn apparaatje ook weer fixen, al heb ik nu een revo voor €120 gekocht om weer vooruit te kunnen, is in ieder geval goedkoper dan een reparatie.
Repareren van een mx5 buiten de gerantie is bijna niet te doen. Ik heb er een met defect scherm (barst) apparaat doet het nog wel verder maar zonder touchscreen is het toch ff minder.
Reparatie kost buiten garantie 150 euro!!
Ben dus ook op zoek naar iemand die er een heeft met een ander defect (ja staat in vraag en aanbod
)
het is met dat soort dingen gewoon erg slecht geregeld moet ik zeggen. Maar ja.......
Reparatie kost buiten garantie 150 euro!!
Ben dus ook op zoek naar iemand die er een heeft met een ander defect (ja staat in vraag en aanbod
het is met dat soort dingen gewoon erg slecht geregeld moet ik zeggen. Maar ja.......
A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!
Kan je nu dat schermpje niet gebruiken als LCD-schermpje voor je PC? Want nu kun je dat ding practisch weggooien. Kun je er toch nog iets leuks mee doen!
* YKW hoopt dat dit niet met zijn psion gebeurt
* YKW hoopt dat dit niet met zijn psion gebeurt
Automatiseren kan je leren!