Toon posts:

Privacy op Internet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is het mogelijk door middel van een programma'tje of via een anonymous proxy server een ftp server op je pc te laten draaien zonder dat iemand achter je daadwerkelijke host name kan komen?

Ik ben een @home gebruiker (jankjank)en ik vindt het ronduit belachelijk wanneer ik mijn IP adres trace dat het het CC-nummer plus host zichtbaar is.

Ik geef een voorbeeld:

C:\>tracert 217.121.178.15

Bezig met het traceren van de route naar cc143185-a.hooge1.gr.nl.home.com [217.1
21.178.15]
via maximaal 30 hops:

1 <1 ms <1 ms <1 ms cc143185-a.hooge1.gr.nl.home.com [217.121.178.15]

De trace is voltooid.

Het moge duidelijk zijn dat gr.nl Groningen moet zijn en wie de atlas erbij pakt de plaatsen zoekt die beginnen met "hooge" dat dat alleen Hoogezand maar kan zijn.

Is er een mogelijkheid om er voor te zorgen dat "cc143185-a.hooge1.gr.nl.home.com" onzichtbaar of een andere naam o.i.d. krijgt?

Verwijderd

misschien iets als no-ip.com...of zeg ik nu iets totaals stoms?

(in dat geval bekijk mijn sign)

• Klovan
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:47
nou, het is niet slim wat je nu doet, als je privacy wil op het internet, moet je al helemaal niet je IP hier gaan posten ;)

bij Chello heb je niet dat je de provincie en plaats uit het IP kan halen, daar is het iets van dxxxxx.upc-d.chello.nl, waarbij die x-jes nl nummer zijn :)

Verwijderd

Topicstarter
Nee misschien is het niet slim, maar ik wou het toch even als voorbeeld gebruiken. :)

Is er echt geen manier om zoiets te veranderen of net doen als of het anders is? Spoof ofzo?

Ik hoor het wel LOL :P