Toon posts:

downloaden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
iemand heeft me gevraagt of ik een paar media files op cd wil zetten voor hem, aangezien hij zelf maar een 56k modem heeft.

P.S. De media files waar het over gaat zijn volstrekt legaal en worden op http://startrek.com aangeboden, het betreft interviews over de nieuwe serie

als voorbeeld neem ik deze url: http://www.startrek.com/launch/castqa.asp

als ik er op klik werd er een media speler gestart, maar voor het updaten van mijn exploder ging DAP keurig aan het downloaden (tenminste, ze kwamen in de QUEUE list en werden 's nachts gedownload)...

maar toen update ik Iexploder (windows 98 se)Exploder 5.5 naar 6.0.. en toen starte er plosteling een windows mediaplayer (ik had ook de nieuwe player gedownload).

Wat moet ik nu doen om of, weer direct te kunnen downloaden,
of weet je een andere manier.

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Dap> options > advanced >show regular advanced.......

aavinken, nu kan je kiezen bij het opstarten
en als dat niet werk kan je ook nog de extensie van die file in DAP invoegen.

Verwijderd

Topicstarter
ja leuk... het doet inderdaad iets meer dan hiervoor als ik op Accelerate druk:

nu wordt er het bestandje... KLIK VOOR MOV gedownload :S

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op donderdag 07 maart 2002 21:56 schreef Vrieskerel het volgende:
ja leuk... het doet inderdaad iets meer dan hiervoor als ik op Accelerate druk:

nu wordt er het bestandje... KLIK VOOR MOV gedownload :S
de eerste keer moet je op normal klikken, dan klik je op het plaatje en dan kies je voor accelerated

Verwijderd

Topicstarter
greet.. nu komt er inderdaad de naam van de movie in het beeld te staan :D...

Alleen krijg ik steeds de melding Retriving download, Retry...
Dit ligt waarschijnlijk of aan de host waar ze van daan komen (startrek.com dus).. of aan mijn vrije TCP poorten...
Die laatste zijn bij mij erg zeldzaam.. >:)

Verwijderd

:)

Je kan ook altijd de URL kopieeren van het filmpje en die direct in DAP of GetRight proppen. Dan opent ie hem niet maar download ie hem. Vrij irritant helaas dat soort dingen :(

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 08 maart 2002 11:12 schreef thaduck het volgende:
:)

Je kan ook altijd de URL kopieeren van het filmpje en die direct in DAP of GetRight proppen. Dan opent ie hem niet maar download ie hem. Vrij irritant helaas dat soort dingen :(
had inderdaad een optie geweest, maar aangezien het om meer dan 100 interviews gaat. lijkt het me een vreselijk idee.
Pagina: 1