Toon posts:

Wie heeft er advies

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, Ik wil zelf een computer samenstellen. Heb ongeveer €1500,- te besteden. Wil een harde schijf van min 60GB en een 1,6gHz processor. Computer gaat voor grapische applicaties gebruikt worden en een goede videokaart en veel intern geheugen is gewenst. CD brander hoeft er niet in (heb ik al extern) wel usb aansluitingen. En een 19inch beeldscherm.

Wie heeft er tips over wat ik moet nemen en wie deze computer voor mij in elkaar kan zetten.

Alvast bedankt,

Verwijderd

hiervoor heb je een search knop. hier zijn namenlijk al veel topics over.

Verwijderd

Abit kg7raid. 2x60gb 7200 touren HD. AMD 1800+. 512 DDR geheugen. geforce 3 of 4. Rest bekijk zelf maar

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-07 20:55

FastBunny

Give it the Works !

Athlon 1800+ ofzo pakken, goedkoop en snel :) Neem een GF2Ti kaartje erbij, minimaal 256mb, liever 512mb ram. Etc etc.

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Voor monitor, tb, muis, kast en alle andere shit erbij (kortom een complete pc :+ ) is die €1500 eigenlijk gewoon te weinig voor datgene wat je wilt :)

Je zult eerst ff moeten bepalen wat jij het belangrijkste vindt en dan kijken wat haalbaar is. :)

Verwijderd

€1500 is idd te weinig. Voor je grafische applicaties zul je toch een P4 nodig hebben denk ik zo. Als je echte zware wilt laden kun je altijd nog aan een apple denken

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:05
Op donderdag 07 maart 2002 21:01 schreef OnlyMe het volgende:
....Voor je grafische applicaties zul je toch een P4 nodig hebben denk ik zo....
Dit is nou weer zo'n typisch misverstand; waarom is daar nu per se een P4 voor nodig?

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:37
Was een MAC niet de meestgebruikte computer voor grafische dingen?

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

• tommie-boy
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12-07 21:38
Op donderdag 07 maart 2002 21:24 schreef Nitrox_Infinity het volgende:
Was een MAC niet de meestgebruikte computer voor grafische dingen?
Hij vraagt om een pc |:( ...Een Mac is een Mac ;) Voor die 1500 euro is wel wat te doen...hou er alleen rekening mee dat je op sommige punten zal moeten besparen.. (bijv. je monitor... ipv Sony een Belinea ('t is maar een voorbeeld)

Humor moet je serieus nemen

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:37
Op donderdag 07 maart 2002 21:28 schreef tommie-boy het volgende:

[..]

Hij vraagt om een pc |:( ...Een Mac is een Mac ;) Voor die 1500 euro is wel wat te doen...hou er alleen rekening mee dat je op sommige punten zal moeten besparen.. (bijv. je monitor... ipv Sony een Belinea ('t is maar een voorbeeld)
Waar zie jij PC in zijn post staan?

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Verwijderd

Op donderdag 07 maart 2002 21:22 schreef Abbadon het volgende:

[..]

Dit is nou weer zo'n typisch misverstand; waarom is daar nu per se een P4 voor nodig?
tja 2 posts..een n00b dus...

• tommie-boy
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12-07 21:38
Op donderdag 07 maart 2002 20:10 schreef schampers het volgende:
Hallo, Ik wil zelf een computer samenstellen. Heb ongeveer €1500,- te besteden. Wil een harde schijf van min 60GB en een 1,6gHz processor. Computer gaat voor grapische applicaties gebruikt worden en een goede videokaart en veel intern geheugen is gewenst. CD brander hoeft er niet in (heb ik al extern) wel usb aansluitingen. En een 19inch beeldscherm.

Wie heeft er tips over wat ik moet nemen en wie deze computer voor mij in elkaar kan zetten.

Alvast bedankt,
1. Hij heeft het over een computer (2x..(ok niet veel maar
toch..),
2. De specificaties die hij gebruikt, zal je niet bij de
Mac's zien... ;)

Humor moet je serieus nemen

Verwijderd

[topic=218256/1/50]
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.