Kom nu maar binnen met die centen!!!!

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Animal_X
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:49
ik heb nu flatstream en ben nu meer dan 6/7 uren per dag online.

ik las hier veel over dat je geld kon verdienen door online te zijn en emails te lezen, alladvantage of zo????

kan iemand me vertellen of dit ook geschikt is voor isdn, wat zijn de nadelen, hoeveel zou ik kunnen verdienen en waar ik het kan vinden???

Greetz Animal_X

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

Verwijderd

Je zou bij de meeste sites beina geen geld verdienen als je zelf stoom enz. moet betalen.

• nikao
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-02-2022
ga maar es ff rondneuzen op www.bannerstaren.cjb.net .. en dan naar het forum gaan...

Verwijderd

Je wordt er niet snel rijk van, maar het is een leuk zakzcentje wat je verdient in de tijd dat je toch al online bent.

Kijk op mijn website voor meer (realistische) informatie.

Verwijderd

Ik heb al iets van $ 300,- verdiend. Dus...

Natuurlijk kan het met ISDN ook, voor meer uitleg en overzicht v/d betrouwbare bedrijven kijk op m'n site: http://home.wanadoo.nl/thexfiles/

• elessar
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02-04-2024
Je moet het gewoon als extra'tje zien, maar hoe langer je bezig bent hoe beter het gaat lopen. op mijn site vind je uitleg enzo, sites waar je aan referrals kunt komen. En natuurlijk moet je op het Bannerstarenforum gaan kijken!

Förbjuden väg är ofta hårt sliten

Verwijderd

Hmmmm... Dit wordt een beetje een spam thread :)

Verder ben ik het met elessar eens over het bannerstaren forum... :)

Verwijderd

---X2---: Dat is het altijd. Elke keer als iemand iets vraagt over 'Get Paid to Surf' volgen alleen reacties met links naar eigen promotie-pagina's... en de meeste reacties slaan nog nergens op ook, alleen maar om eigen sites te promoten.

• Animal_X
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:49
nee ik heb nog niet duidelijk antwoord op alles kunnen vinden, maar ik heb wel begrepen dat ik banners in m'n scherm krijg en deze ook met een trucje weer kan verwijderen?????
Vertel eens wat meer, of is dit te ilegaal voor het GoT (als het ilegaal is, zal wel)??

O ja, kan ik me ook bij 10 van die bedrijven aanmelden voor 10 keer zo veel geld????

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

Verwijderd

Probeer het hier eens:
http://surfvoorgeld.spydar.com
en kies F.A.Q. in het menu misschien helpt dat je een beetje :)

En ja als je genoeg geheugen hebt kan je 10 viewbars draaien om meer te verdienen!

Zelf ben ik tegen cheaten omdat dat iedereen schaad :( en ik denk dat je vroeg of laat toch gepakt wordt en dan verdien je helmaal niets meer :'(

Verwijderd

Okee, het leek me makkelijker om even op mijn website te kijken, maar als dat ergernis opwekt, dan knip en plak ik even het een en ander:

Wat is Adstream?
Nog nooit van Adstream gehoord? Adstream is reclame op je computer. Watte? Nou, reclamemakers doen ALLES om je te bereiken TV-reclame, reclamespotjes op de radio, op grote borden langs de snelweg, geen middel laten ze onbenut. Zo kwam iemand op het idee om mensen die op internet zitten, een kleine reclame banner op hun computer te laten installeren. Om het aantrekkelijk te maken (want zoiets doe je natuurlijk niet als er niks tegenover staat), delen die mensen hun inkomsten met ons. Soms 50/50 soms 70/30 net naar wat hun het beste lijkt.

Hoe werkt precies?
Er zijn verschillende bedrijven, wel een stuk of 350. Je gaat naar de website van zo'n bedrijf toe, je schrijft je in, je download een reclamebanner, zet die op je computer en dan ga gewoon internetten zoals altijd. De reclamebanner komt dan boven of onderaan je beeldscherm te staan. Zolang je op internet zit, en de reclamebanner is voor jou zichtbaar, telt het geld door. Logisch want deze bedrijven verdienen hun geld met reclame, en en percentage daarvan geven ze aan ons. Je kunt ook geld verdienen door het ontvangen van e-mailtjes, het luisteren naar de radio, spelletjes spelen, of het gebruiken van een screensaver. Ja, de reclamemakers laten geen middel onbenut. En wij natuurlijk ook niet, zolang we er maar voor betaald worden :-) Om het nog aantrekkelijker te maken, krijg je ook commissie over de mensen die zich via jou aanmelden.

Oh, is het een piramide spel?
NEE! Bij een piramide-spel moet je zelf eerst geld inleggen, en ben je afhankelijk van hoeveel mensen je aanbrengt. Dat is hier NIET het geval. Je hoeft helemaal geen geld in te leggen. En als je het helemaal in je eentje wilt doen omdat je je vrienden en kennissen niet wil lastig vallen, dan kan dat ook. Het duurt dan alleen wat langer voor je een cheque ontvangt. Ik heb zelf erg weinig 'referrals' (mensen die zich via mij aangemeld hebben), en ik heb er dan ook 3 maanden over gedaan om mijn eerste cheque te ontvangen. Heb je wel referrals, dan gaat het een stuk sneller. Sommige bedrijven geven 10% commissie over je eerste laag (level 1) referrals, en bijvoorbeeld 5% over mensen die zich weer via hun (2e laag, level 2) hebben aangemeld. Sommige bedrijven hebben 1 laag, sommigen wel 16 lagen. Maar allemaal betalen ze een klein percentage extra over de uren dat jou referrals met hun balk aan surfen. Dat is toch mooi meegenomen, want het kost ook je referrals niks, noppes, nada.

Welk bedrijf is goed en welke is slecht?
Om je daar een beetje mee op weg te helpen, heb ik me bij een heel verschillende bedrijven aangemeld. Mijn bevindingen vindt je dan ook op deze pagina. Ik heb er de plus en de minpunten bij gezet, want die zijn er altijd. Ik probeer eerlijk en zo realistisch mogelijk te zijn, dus ik beloof je geen koeien met gouden horens of 'wordt slapend rijk' want dat is, zeker in het begin, niet waar. In het begin zul je zelf stevig door moeten surfen met zo'n balk aan, wil je ooit geld zien. Kun je kennissen en vrienden ook warm krijgen om mee te doen, dan gaat het al een stukje sneller. Hoe meer referrals hoe beter natuurlijk.
Hou er wel rekening mee dat het een variabele markt is. Soms gaan de tarieven omlaag, soms stijgen ze weer. Ja, een krantenwijkje verdient beter, en sneller, dat is waar. Maar een zakcentje bij verdienen in de tijd dat je toch al op internet surft is natuurlijk mooi meegenomen.
Mijn favorieten bedrijven zijn o.a. deze:
Spedia
PaidForSurf
DesktopDollars
Surf2Web
CashFiesta

ZUCHT! Zo, dat was de uitleg over Adstream op mijn website. Minder ergernis op deze manier?

Om nog even op je vraag terug te komen: Als je 10 balken aanzet, krijg je inderdaad 10x zoveel geld. Sommige balken kun je over elkaar parkeren. Desktopdollars, PaidForSurf, Webbullion en Surf2Web staan om dit moment bij mij over elkaar heen geparkeerd. Ik heb gemiddels tussen de 5 en 10 balken gelijktijdig aan.

Ga NIET cheaten met allerlei programmatjes, want daar wordt niemand beter van. Jij raakt vroeg of laat je account en je geld kwijt, en degene waaronder je hebt aangemeld raakt zo een referral en extra geld kwijt.

Mocht je toch nog meer willen weten....dan weet je waar mijn website te vinden is.:)
Pagina: 1