Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Waarom gesloten??

Pagina: 1
Acties:
  • 17 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
[topic=432714/1/50]

waarom is die gesloten? Ik stel gewoon een normale vraag die ik niet snapte!!

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-11 16:53

D2k

Al een tijdje hanteren de mods van w&l een nieuwe policy, alleen die is nog nooit duidelijk gemeld, die inhoud dat huiswerktopics niet meer standaard worden gesloten. Als een huiswerktopic de potentie heeft om uit te lopen in een topic die wij graag zien zoals in de policy beschreven is dan laten wij hem open.
uit de W&L faq
lijkt me dat jou topic er niet aan voldoet

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Verwijderd

Topicstarter
mmm zit iets in! nevermind :)

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

* OProg begint dat gegil in LA dat topics onterecht gesloten zijn zonder dat er ook maar een FAQ is gelezen een beetje zat te worden :{

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-11 00:21
Heb je de policy gelezen, zoals ik vroeg? Zo ja, dan had je het nu wel duidelijk moeten zijn. Het is niet de bedoeling in w&l om puur even een vraag te posten en wachten op je antwoord. W&L is er om te discussieren, niet om vragen te stellen.
Al een tijdje hanteren de mods van w&l een nieuwe policy, alleen die is nog nooit duidelijk gemeld, die inhoud dat huiswerktopics niet meer standaard worden gesloten. Als een huiswerktopic de potentie heeft om uit te lopen in een topic die wij graag zien zoals in de policy beschreven is dan laten wij hem open.
Ik gooi dit topic dicht omdat dit verder duidelijk is en we zo LA netjes houden.

Dit topic is gesloten.