uit de W&L faqAl een tijdje hanteren de mods van w&l een nieuwe policy, alleen die is nog nooit duidelijk gemeld, die inhoud dat huiswerktopics niet meer standaard worden gesloten. Als een huiswerktopic de potentie heeft om uit te lopen in een topic die wij graag zien zoals in de policy beschreven is dan laten wij hem open.
lijkt me dat jou topic er niet aan voldoet
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
* OProg begint dat gegil in LA dat topics onterecht gesloten zijn zonder dat er ook maar een FAQ is gelezen een beetje zat te worden
Heb je de policy gelezen, zoals ik vroeg? Zo ja, dan had je het nu wel duidelijk moeten zijn. Het is niet de bedoeling in w&l om puur even een vraag te posten en wachten op je antwoord. W&L is er om te discussieren, niet om vragen te stellen.
Ik gooi dit topic dicht omdat dit verder duidelijk is en we zo LA netjes houden.Al een tijdje hanteren de mods van w&l een nieuwe policy, alleen die is nog nooit duidelijk gemeld, die inhoud dat huiswerktopics niet meer standaard worden gesloten. Als een huiswerktopic de potentie heeft om uit te lopen in een topic die wij graag zien zoals in de policy beschreven is dan laten wij hem open.
Dit topic is gesloten.
![]()