[alg]2 Printers en pagina-layout verschil-probleem

Pagina: 1
Acties:

• Toink
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Op dit moment zit ik met een vreemd probleem. Ik heb een Access-applicatie geschreven en die draait op 2 pc's op een netwerk. Beide pc's zitten op een printer (HP 4000) en voor de rest zijn ze identiek. Nu is het probleem dat ik een formulier af wil drukken op deze pc's.

Op de ene pc is het formulier precies passend op een blad, en op de andere pc kloppen de verhoudingen niet. Alles is net iets te groot en daarom pas het niet op 1 maar op 4 pagina's. Heel irritant dus. Alle printersettings zijn hetzelfde en de applicatie wordt vanaf hetzelfde netwerkstation gedraaid. Hoe los ik dit op?

Ps: op een ander netwerkstation met een eigen printer (HP 5L) heb ik dit probleem ook. Het lijkt net of de marges aan de zijkant van de pagina niet kloppen terwijl ze allemaal hetzelfde staan ingesteld.

Verwijderd

Worden er mischien verschillende instellingen/drivers gebruikt op de verschillende PC's ? Want als de printers hetzelfde zijn ingesteld zak het aan de pc's liggen.
Printers omdraaien is vast geen optie?

• Toink
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Naja 2 pc's 1 priner...... hoe draai je die om dan? Die andere pc staat helemaal ergens anders dus dat gaat niet. Het moet iets van settings zijn ofzo maar die heb ik tot in elk tabblad gedubbelchecked.

• MrBrown
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-06 15:51

MrBrown

Reservoir Dog

Al op alletwee de bakken de laatste printerdrivers geinstalleerd?!? Zodat je zeker weet dat je dezelfde versie hebt?!?