Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[W&G]Hoe bedoel je GOT holt achteruit: slotje?

Pagina: 1
Acties:
  • 61 views sinds 30-01-2008

• Hellhound
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 07-11 20:24
Ik heb net een plaatje gepost in W&G maar dat schijnt vandaagdedag ook al niet meer te mogen (heb ik iets gemist ofzo, of mag dat alleen in die grote 3d thread?). Ik heb in het verleden regelmatig renders hier gepost en nooit problemen gehad. Kan me goed voorstellen dat mensen van de "oude" garde het steeds meer voor gezien gaan houden hier, ik kom hier al jaren maar als dit ook al niet meer mag kun je het net zo goed alleen Webdesign noemen en dan hou ik het ook voor gezien hier. Dus mijn vraag is : hebben we hier te maken met een "trigger happy" lite-Mod , of mogen dit soort posts helemaal niet meer?.

het gaat om deze thread btw.
[topic=432689/1/25]

Geloof maakt meer kapot dan je lief is | I rock [H]ard! |

Verwijderd

In dit geval valt het wel mee toch? Voor dat soort plaatjes is idd. die 3d thread, die heet niet voor niets 'post hier je 3d stuff'. Waarom zou er dan voor jouw plaatje een aparte thread gestart moeten worden?

Dit is natuurlijk ook een beetje inherent aan de groei. Als je een forum hebt met 100 leden dan kan ieder leuk z'n eigen plaatje posten, maar met 10.000 wordt het anders.

Mensen die daarom weglopen lopen niet zozeer weg vanwege de kwaliteit van het forum maar meer om de kwantiteit.

//edit
1 ding ben ik wel met je eens; de betreffende lite-mod handelt dit niet netjes af. De sluit-boodschap had imo wel iets uitgebreider gekund. Maar om nou te zeggen dat dit een voorbeeld is van een achteruit hollend GoT vind ik overdreven.

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06 17:07

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Ook de oude garde zit er nog wel, ware het niet dat er tegenwoordig misschien minder echt interessante topics bij zitten om op te reageren.

De reactie van willem169 had misschien wat uitgebreider gekunt met een verwijzing naar de 3d draad. Want die is (hence the name) inderdaad voor 3d plaatjes.

Heeft dus niet veel met een achteruithollend GoT te maken, meer met het feit dat een dergelijke draad er al is en zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

• Hellhound
Nou ben ik niet met je eens , ik bedoel dan kunnen ze ook net zo goed threads gaan maken in de trand van " Post hier al je HTML vragen" en " Post hier al je Flash vragen " etc..
lekker "makkelijk" ben je met hooguit 10 threads klaar >:)

• PCR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-11 11:22

PCR

Op donderdag 07 maart 2002 19:53 schreef Hellhound het volgende:
Nou ben ik niet met je eens , ik bedoel dan kunnen ze ook net zo goed threads gaan maken in de trand van " Post hier al je HTML vragen" en " Post hier al je Flash vragen " etc..
Jah maar zulke topics zullen nooit zo groot worden als de "post je pic..."-topics! Dat is het verschil! :)

Codedivision | Freedom Internet

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:45
Wilde hier toch nog wel even op reageren, aangezien ik 'em op slot heb gegooid, en ik mag je hierin wel gelijk geven dat ik misschien wat meer argumentatie had moeten gebruiken. Maar, ik werd een beetje geprikkeld van het feit dat je "zomaar" een plaatje post, en eigenlijk geen topic opent wat een meerwaarde heeft voor het forum, en mijns inziens wat meer weghad van een sitecheck, maar dan voor 3d-art.

Daarnaast excuseerde je jezelf voor de layout verpaupering, en dat je daar niets aan kon doen. Toen brak mijn klomp, want, je kunt zelfs met het simpelste paint-achtige programma nog wel een image resizen. Dit dus als kleine toelichting op het slotje. Ik hoop dat je je hier alsnog -al zij het maar een beetje- in kunt vinden.

Overigens moet ik er bij zeggen dat ik nog wel meer semi-tactische acties heb uitgevoerd de laatste dagen, en dat heeft volgens mij simpelweg de reden dat ik me hier op m'n werk de tering zit te werken voor een deadline. 3 dagen in de week tot minimaal 9 a 10 uur savonds werken is -om in disjfa's termen te spreken- niet echt goed voor de ziel. Van daar de wat ge-agiteerde reacties soms. Dit is voor mij wel even een teken even wat minder te gaan lopen modden, aangezien er nog 4 mensen rondlopen die dat kunnen, en ik soms het gevoel heb dat het op mij aankomt, maar dat dat niet zo is.

Dit is trouwens gelijk de langste message die ik in "sub" heb geschreven ...

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06 17:07

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Op donderdag 07 maart 2002 19:53 schreef Hellhound het volgende:
Je hoeft het er ook niet mee eens te zijn natuurlijk. Maar denk je maar even in wat voor een bende het zou zijn als iedereen die nu in het 3d-draadje post een eigen draadje had lopen. Ik begrijp ook wel dat je nu helemaal onderaan een groot topic wat minder aandacht krijgt voor je overigens geinige creatie. Maar daar zul je mee moeten leven in dit geval.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

• Hellhound
Op donderdag 07 maart 2002 20:07 schreef willem169 het volgende:

Daarnaast excuseerde je jezelf voor de layout verpaupering, en dat je daar niets aan kon doen. Toen brak mijn klomp, want, je kunt zelfs met het simpelste paint-achtige programma nog wel een image resizen. Dit dus als kleine toelichting op het slotje. Ik hoop dat je je hier alsnog -al zij het maar een beetje- in kunt vinden.
Nou dat layout probleem is toch meer een forum dan een image probleem. Ik bedoel dus te zeggen dat je toch 1024 size images moet kunnen posten?, ik zet hier geen pics neer van 4000+ ofzo. Ik begrijp best dat niet iedereen hier maar z'n frusels moet gaan lopen posten , ik zou zeggen gebruik daar dan die 3d thread voor. Maar een redelijke kwaliteit 3d render (waar een leuke discussie uit kan ontstaan) moet je toch een topic voor kunnen openen IMHO. Maargoed ik zal het wel mis hebben, dan maar geen renders meer hier van mij.

• Willem
Hellhound:
Nou dat layout probleem is toch meer een forum dan een image probleem. Ik bedoel dus te zeggen dat je toch 1024 size images moet kunnen posten?, ik zet hier geen pics neer van 4000+ ofzo.
Een image van 4000+ lijkt me toch wel sterk. Maar afgezien daarvan, is het -helemaal in W&G- regel dat je gewoon niet de layout van het forum moet gaan verpesten, omdat er nogal wat mensen op 800*x browsen. Het is al zovaak gezegd, maar toch; ik zit ook op 1600x1200 resolutie, maar ik brows op +/- 800x1000. Nogmaals, het is toch een kleine moeite om even een duplicaat te maken van je image, en die te resizen en linken aan de grotere versie?
Hellhound:
Ik begrijp best dat niet iedereen hier maar z'n frusels moet gaan lopen posten , ik zou zeggen gebruik daar dan die 3d thread voor. Maar een redelijke kwaliteit 3d render (waar een leuke discussie uit kan ontstaan) moet je toch een topic voor kunnen openen IMHO. Maargoed ik zal het wel mis hebben, dan maar geen renders meer hier van mij.
Nee, ik speel de bal terug en begin me eigenlijk toch wel af te vragen waarom jij 'em niet in [topic=418603] heb gepost...

• Willem
Maar goed, zand erover ?

* Willem * :*

• drm
  • Laatst online: 09-06 13:31

drm

f0pc0dert

* drm willem169 een hart onder de riem en zegt:
't is bijna klaar, en morgen peren we 'm om vier uur ;)

TIP
Zelfs de [img ] tag van topix heeft er een feature voor:
code:
1
[img=width,height]http://de.url.naar/hetplaatje.jpg[/img]

Dus, als je dan toch al schijt (:*) hebt aan de modemers onder ons, kan je toch die kleine rotmoeite wel nemen ;)

Puntje voor de FAQ?
<edit>
voor de W&G FAQ bedoel ik dan, want in de alg. FAQ staat 't al
</edit>

hier heb je bijvoorbeeld een thumbnailtje van jouw plaatje:
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1607974186
werkt prima en is een moeite van niks

Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz

• Hellhound
Nou een image van 1024 is echt niet groot hoor (ik heb ze van 12000+ printresolutie) en linken ging een beetje lastig want ik ben mn webspace kwijt , zie [topic=432594/1/25] ,vandaar dus.

Maargoed ik zal wel ff in die 3d thread linken maar dat was wel mn laatste pic hier (ik blijf het wel brak vinden dat elke 3d render in die thread gepost moet worden). Ik ga wel op zoek naar een "echt" graphics/3d forum.

• drm
  • Laatst online: 09-06 13:31

drm

f0pc0dert

Ik geef je geen ongelijk :)

GoT / W&G is ook geen die-hard 3d of graphics forum :)

Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

afgehandeld (enne, over het algemeen is het niet het modwerk, waardoor men vindt dat GoT achteruit holt, tenzij men zelf een slotje krijgt :o)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.