Toon posts:

Director-> website

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet dat het mogelijk is om je director bestanden om te zetten zodat het gewoon kan fungeren als website.

Het enige wat je hiervoor nodig is is Shockwave...

Maar, ik heb het via de publisch settings ed geprobeerd, maar op 1 of andere manier functioneerd dit helemaal verkeerd.

Hij herkend nix, geen plaatjes nix...

Iemand enig idee wat er fout gaat.
Of stap voor stap uitleg ofzo?

TNX

Verwijderd

Topicstarter
Ik run btw nu Director 8 wat vanaf morgen weer 8.5 is..

Zit daar mischien t probleem?

• Verwijderd
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-01-2022
Ten eerste is Director niet het eerste wat in me op komt voor gebruik op het web zoals je voorstelt maar er zijn een paar zaken waar je goed op moet letten bij het maken/exporteren van files.

Let er op dat je niet naar bestanden linkt op je harde schijf, het Internet weet namelijk niet goed hoe hij je PC moet opscharellen, klinkt misschien als open deuren intrappen maar ik maak die fout ongeveer altijd. Zorg ervoor dat je dus "standard import" kiest bij het importeren en niet "link to external file"

Verder moet je er op letten dat media files als .SWA en dergelijke automatisch een absoluut adres meekrijgen. ook niet doen. De reutemeteut voor de locatie weghalen en de file op ze juite plek uploaden (de absolute URL blijft in je .dir film staan, is een bug, weten ze)

Verder de juiste instellingen gebruiken bij het exporteren, default werkt goed, niet gaan zitten tweaken aan vinkjes waarvan je de omschrijving nie begrijpt. de rest is meestal kattepis en kan nie zoveel kwaad.

Kan het verder niet liggen aan je browser/plug-ins?

Een stap voor stap uitleg gaat me iets teveel tijd kosten maar er zijn vast wel sites over, check www.director-online.com eens, erg kloek. Verder moejje me maar in uiterste nood meelen dan kan ik eens kieken. Succes iig

Verwijderd

Topicstarter
Tnx dude....

Ik zal kijken of het lukt!:)