After all, we are nothing more or less than what we choose to reveal.
Zie http://www.produktinfo.conrad.de/datenblaetter/150000-199999/197327-as-02-de-Knight-Rider.pdf
Is een pdfje met beschrijving en schema (in het Duits, komt van conrad namelijk)
Is een pdfje met beschrijving en schema (in het Duits, komt van conrad namelijk)
Dankje. En volgens mij waren er ook veel simpelere schema's met maar 1 ictje ofzo en geen transistors? Heeft iemand die nog?
http://www.circuitsonline.net/circuits/view.php?cat=computer&sch=03
deze is het niet maar volgens mij staat ie er wel bij. (denk ik) genoeg andere lollige dingen anders.
deze is het niet maar volgens mij staat ie er wel bij. (denk ik) genoeg andere lollige dingen anders.
I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock
jah , en dat is dus GEEN knightrider !!!Op vrijdag 08 maart 2002 18:51 schreef Oxigun het volgende:
http://www.circuitsonline.net/circuits/view.php?cat=computer&sch=03
een veel simpelere schema dan dat van conrad hierboven zijn er niet , of je moet een PIC controller gaan gebruiken
niet goed geleest? volgens mij staat die knightrider ook op de site... de link zelf is de vu-meter ja.Op zaterdag 09 maart 2002 16:48 schreef Klubbheads het volgende:
[..]
jah , en dat is dus GEEN knightrider !!!meer een cheapy vu-metertje
een veel simpelere schema dan dat van conrad hierboven zijn er niet , of je moet een PIC controller gaan gebruiken
I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock
ik heb toen destijds een 8 kanaal KITT scanner gemaak op school (3jr. geleden)
en nu vraag ik me af of deze uit een elektuur komt

iemand die de elektuur kan doorspitten? of iemand die weet waar die uit komt?
en nu vraag ik me af of deze uit een elektuur komt

iemand die de elektuur kan doorspitten? of iemand die weet waar die uit komt?
Volgens mij heb ik vroeger echt supersimpele (nouja niet echt supersimpel natuurlijk, maarwel simpelder) schema's gezien, die slechts 1 pulsenteller ic'tje gebruiken.Op zaterdag 09 maart 2002 16:48 schreef Klubbheads het volgende:
[..]
Alleen was ik toen nog met m'n baybus en lcd ed. bezig en ben ik verder niet in het onderwerp gedoken. En nu ik er mee verder wil zijn opeens alle schema's veranderd in rooie kruisjes
Verwijderd
Op zaterdag 09 maart 2002 18:24 schreef Devil het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik vroeger echt supersimpele (nouja niet echt supersimpel natuurlijk, maarwel simpelder) schema's gezien, die slechts 1 pulsenteller ic'tje gebruiken.
Alleen was ik toen nog met m'n baybus en lcd ed. bezig en ben ik verder niet in het onderwerp gedoken. En nu ik er mee verder wil zijn opeens alle schema's veranderd in rooie kruisjes
Verwijderd
Is ook een VU meterOp zaterdag 09 maart 2002 19:15 schreef BananeKoning het volgende:
[..]
Ziet eruit als een VU-meter
wat doet et hiero dan?Op zaterdag 09 maart 2002 19:20 schreef DRG het volgende:
[..]
Is ook een VU meter
Veel mensen halen VU meter en Knightrider door elkaarOp zaterdag 09 maart 2002 19:41 schreef ThaHandy het volgende:
[..]
wat doet et hiero dan?
Pagina: 1