Temper is the one thing you can't get rid of by losing it.
-===< Triumph TR7, 1977, Finished >===-
YEAH... Vooral dat 2e blokje onderaan is mooi. En die ernaast GEWELDIGOp donderdag 07 maart 2002 19:36 schreef DrJamez het volgende:
Gaaf, alleen wat vierkant en veel kruisjes
Topicstarter check je post ff
[edit]
het is hersteld maar de server is niet echt snel
Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL
Moooi gemaakt
FF op een snelle server gezet
No thankz
verder goed begin!
Ja zelfde probleem hierOp donderdag 07 maart 2002 19:39 schreef floduR het volgende:
dit doet pijn aan m'n modem...
het duurt nog wel ff voor ik m'n mening kan geven
Netjes afgewerkt, puik werkje!
Temper is the one thing you can't get rid of by losing it.
Wel een mooie case-mod! En die kast ziet er zéér netjes opgeruimd uit. Dat mag je zeker wel in de schijnwerpers zetten...
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Ben al 10 min bezigOp donderdag 07 maart 2002 19:49 schreef thedolf het volgende:
5min gewacht. Niks te zien
na 5 min ongeveer op de helft, en ik heb adsl
Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.
Ik heb niet alle pics binnen, maar het ziet er goed uit!!
Ga zo door!
/me vind die kast niet mooi, maar ja smaken verschillen
Mooi gedaan. Alleen een beetje te "standaard" imho
Gezocht!
Router
Nice
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Je hebt dit toch niet op je homeservertje hoop ik?Op donderdag 07 maart 2002 19:42 schreef ionize het volgende:
sorry.. server trekt het niet helemaal denk ik,
teveel pageviews tegelijk
Tenzij je veel upstream bandbreedte hebt is dat nooit zo'n goed id. Gewoon bij je provider op de server zetten.
Thnx coolkast
Ziet er wel netjes uit. Waarmee heb je dat gedaan?
Verwijderd
lijkt me wel dat ik beetje omgekeerd werk, ik spuit m'n kast eerst gewoon en dan meebie andere wijzigingen, hier wordt het meestal omgekeerd gedaan
am i so weird
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Verwijderd
Verwijderd
Hoe heb je trouwens dat raampje erin gelijmd/gekit?
Mischien moet je ff die kroonsteentjes eruit halen, en ff solderen en er een stukje krimpkous erom zetten. Staat veel mooier, en kost haast niks.
Verwijderd
Komt denk ik door chello
Maar het ziet er cool uit mooi msibord.
Verwijderd
Ik ga nog beginnen aan mijn Directron Alu case en m'n broer aan z'n Noblesse Server case . Alleen is het voor mij wachten tot ik een geschikte radiator heb ...
Verwijderd
Waren die dunne rechthoekjes al uitgesneden boven je fan of heb je dat zelf gedaan?
Wie kalm blijft in een panieksituatie................ is traag van begrip
Nu wel ja!Op donderdag 07 maart 2002 22:30 schreef bopitje het volgende:
wat zeiken jullie nou bij mij gaat het kei snel.
Komt denk ik door chellodat gaat tegenwoordig snel
Maar het ziet er cool uit mooi msibord.
Gezocht!
Router
Hmz 10 minuten load.. vreemd he? als je de plaatjes 3x moet laden van 3 verschillende serversOp donderdag 07 maart 2002 20:02 schreef GGS_VR6 het volgende:
Na 10 minuten load:
Nice
@ Topicstarter: Nice mod
(Mede-)Eigenaar van Brouwerij Diggelfjoer
Bier fan Fryske grûn!
Volgende keer plemp ik wat kleinere plaatjes op een snellere server... Zodra mn Led-vu meter binnen is en mn baybus af is ga ik spuiten.. meer pics volgen
Verwijderd
Verder is het wel mooi, vooral die blauwe gloed.
Wel leuk kastje maar idd beetje standaard
I'm not as think as you stoned I am
Verwijderd
De foto's zijn met mijn nieuwe digicam gemaakt btw
Ik moet nog even oefenen met het scherpstellen zonder flitser. Vandaar enkele wazige foto's
Het ziet er idd netjes afgewerkt uit enzo. Maar wel een standaard modje.....Op donderdag 07 maart 2002 19:59 schreef thedolf het volgende:
Mooi gedaan. Alleen een beetje te "standaard" imho
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
Verwijderd
ik heb het met adsl basic toch allemaal binnen 30 seconde binnenOp donderdag 07 maart 2002 19:47 schreef Hallers het volgende:
En ik maar denken dat ik met ADSL snel internet zou krijgen...
edit:
Wel een mooie case-mod! En die kast ziet er zéér netjes opgeruimd uit. Dat mag je zeker wel in de schijnwerpers zetten...
The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.
Verwijderd
Keb namelijk precies dezelfde Case!!! Ook met dat irri rooster in de zijkant.
Zoals de rest van de CM'ers ben ik wel begonnen met het spuiten van mijn case. Hij is nu mooi blauw metallic. Ik ben nog bezig met een window, een mooie rooie tl die ik nog graag wil hebben, en een blowhole aan de voorkant.
Jeweetwel, voor die cooler die je aan de binnenkant van je kast tegen de voorzijde kan plaatsen
Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!
Verwijderd
Ga zo door !
(Mede-)Eigenaar van Brouwerij Diggelfjoer
Bier fan Fryske grûn!
Betere electronicazaak: heten cablewrapsOp woensdag 20 maart 2002 21:21 schreef Sventhemen het volgende:
waar heb je die wrap vandaan (die gekrulde meuk om je draden)?
Tot Hoorens
btw.. je mag niet afsluiten met een groet oid. lees de faq
nice very nice. Ik denk dat ik ook van die fans bij mijn pc ga zetten
War is the only proper school of the surgeon.