Verwijderd
yup trekt alleen wat meer stroomOp donderdag 07 maart 2002 19:31 schreef Mr_x007 het volgende:
ik heb zo kabel die van 1 x molex naar 2 x molex gaat maar kan ik dan wel uit alebei 12v halen?
edit:
ik was lekker eerder
ik was lekker eerder
Ja
edit:
fock, wat een reacties
fock, wat een reacties
Temper is the one thing you can't get rid of by losing it.
Verwijderd
ik heb er ook een nodig, en ik heb nog allemaal van die koppelstukjes e.d.
deze kan ik zelf toch ook maken
zit toch helemaal geen beveiliging op ofzo??
deze kan ik zelf toch ook maken
zit toch helemaal geen beveiliging op ofzo??
Verwijderd
kan ik deze nou wel of niet maken??Op donderdag 07 maart 2002 19:37 schreef Giordino het volgende:
Nee
(lang leve simpele antwoorden
(sorry voor de late reactie)
dus: kan ik zo'n splitter ook zelf solderen?
Ja, dat kan wel. Gewoon eraan solderen.
WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini
Ik bedoelde dus, Ja je kan uit allebei 12v halen
en Nee er zit geen beveiliging oid op
hrm.. simpele atwoorden blijken dus toch niet zo handig
weer wat geleerd ;]
en Nee er zit geen beveiliging oid op
hrm.. simpele atwoorden blijken dus toch niet zo handig
weer wat geleerd ;]
bedankt heb er gebruik van gemaakt voor het aansluiten van m'n ledjes, helaas geen pics omdat ik geen webcam/digi cam heb
Verwijderd
ken je niet iemand die r een heeft ofzo, ben toch wel benieuwdOp dinsdag 12 maart 2002 17:55 schreef Mr_x007 het volgende:
bedankt heb er gebruik van gemaakt voor het aansluiten van m'n ledjes, helaas geen pics omdat ik geen webcam/digi cam heb
is niet zo heel boeiend hoor. ik ben nog een beetje newbie maar ik zal op zoek gaan. alleen plaatjes hoe het gesoldeerd is krijgen jullie niet te zien want daar schaam ik me voor.
Verwijderd
WOH! je meent't!Op dinsdag 12 maart 2002 18:34 schreef infinity_master het volgende:
Ja kan!
Pagina: 1