.
[ Voor 99% gewijzigd door Engineer op 13-10-2018 12:22 ]
[ Voor 99% gewijzigd door Engineer op 13-10-2018 12:22 ]
Virussen? Scan ze hier!
Lijkt mij ook maar hier hebben we zeef voorOp donderdag 07 maart 2002 19:04 schreef wildhagen het volgende:
Jij quote iemand, je doet die uitspraak dus niet zelf. Lijkt me dus dat die gewoon eigendom blijft van de persoon die jij quote.
Dat heet nou citeren en dat mag omdat duidelijk is waar de post vandaan komt. Net als een noot in een wetenschappelijke publicatie. Eigendom blijft van de originele poster.Op donderdag 07 maart 2002 19:00 schreef hdd het volgende:
In de FAQ staat dat je posts zonder uitdrukkelijke toestemming, niet eigendom word van GoT. Als je nou iemand anders zijn post quote, word dan het eigendoms recht van die quote van jou of blijft die van diegene die de gequote post heeft gepost.
Dit vraag ik niet vanwege juridische mierenneukerij, gewoon uit nieuwsgierigheid
Dus dit mag niet?[..]
Dat heet nou citeren en dat mag omdat duidelijk is waar de post vandaan komt. Net als een noot in een wetenschappelijke publicatie. Eigendom blijft van de originele poster.
Verwijderd
Formeel niet nee. Aangezien de bron er niet bij staatOp donderdag 07 maart 2002 20:49 schreef BreadFan het volgende:
[..]
Dus dit mag niet?
Krijg ik nu dan een OW?Op donderdag 07 maart 2002 21:00 schreef ItSnows het volgende:
[..]
Formeel niet nee. Aangezien de bron er niet bij staat
Maar der zal niemand moeilijk over doen.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq