Ik heb windows 95 op mijn pc geinstalleerd. Nu doet het geval zich voor dat wanneer ik de c-schijf wil controleren op fouten en defragmeteren dat dan de gehele pc vast loopt? Wat is hier het probleem?
Voer eerst eens scandisk uit. Mocht het defragmenteren daarna ook niet lukken, of als scandisk zelf ook 'vastloopt', kun je het nog in veilige modus proberen.
Heb je een virusscanner op de achtergrond draaien?
Indien ja: uitzetten.
Sommige residente virusscanners (McAfee bijv.) kunnen de defragmentatie tegenhouden doordat ze iets te goed beveiligen.
Indien ja: uitzetten.
Sommige residente virusscanners (McAfee bijv.) kunnen de defragmentatie tegenhouden doordat ze iets te goed beveiligen.
http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page
Specs
Duh hij zegt toch dat ie vastloopt wanneer hij een scandisk uitvoert of ben ik nu gekOp donderdag 07 maart 2002 18:56 schreef raamfluiter het volgende:
Voer eerst eens scandisk uit. Mocht het defragmenteren daarna ook niet lukken, of als scandisk zelf ook 'vastloopt', kun je het nog in veilige modus proberen.
MacBook Pro (mid-2010) || 2.4 GHz Core 2 Duo || 2x2GB || 64 GB OCZ Vertex + 640GB Samsung HM641JI || Eizo S2232WE-BK || Bose Companion II
Oh, niet goed gelezen. Je probeerde scandisk/schijfcontrole al. Nou veilige modus dan maar!
Pagina: 1