Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS
Verwijderd
Overclocken gaat veel eenvoudiger en levert betere resultaten op wanneer dit gedaan wordt door het veranderen van de multiplier ipv het verhogen van de FSB
ja, en 1280 MFlops voor jouw Tbird is dus om te huilen, dat kan veel harder! mijn Duron 650@900 doet er net zoveel! 1279 om precies te zijn...
Jouw overklok avontuur zit er nog lang niet op hoor!
Jouw overklok avontuur zit er nog lang niet op hoor!
huh ? wtf hoe kan je nou met een duron op lagere kloksnelheid evenveel flops doen ? 
mijn klokavontuur zit er zeker nog niet op
Heb gister 15 minuten ffe geprobeerd maar ik ga in ieder geval voor de 1000 hoor mbv een alpha denk ik.
mijn klokavontuur zit er zeker nog niet op
Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS
uhm voordat ik nu ga kleuren wil ik nog 1 keertje ffe bevestiging dat ik op de core die L1 bruggen, zijn er 2 uit mijn hoofd? moet doortekenen met een goed potloodje he ?
Mijn Duron 700@850
sandra:
2637 MIPS
1174 MFLOPS
sandra:
2637 MIPS
1174 MFLOPS
Sebasel:
[off-topic]Ik weet niet of het bij jullie in de familie een afwijking in de genen is, maar je hart zit als het goed is niet op de plek waar nu je Volkswagen logo 'klopt'. Wel een beetje opletten als je je biologielesjes aan het volgen bent.[/off-topic]
[off-topic]Ik weet niet of het bij jullie in de familie een afwijking in de genen is, maar je hart zit als het goed is niet op de plek waar nu je Volkswagen logo 'klopt'. Wel een beetje opletten als je je biologielesjes aan het volgen bent.[/off-topic]
Pagina: 1