[XP] Audigy icm 2 boxjes + headphones?

Pagina: 1
Acties:

• RealCato
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07-06-2025
Bij mij werkt maar een output kanaal, namelijk de groene, waar nu mijn boxjes + subwoofer aan hangen. Nou wil ik op de zwarte aansluiting koptelefoon (bijv als ik geen lawaai mag maken gaat de koptelefoon op), maar dat doet dus helemaal niets.

Voor specs zie sig.
Ik heb na WinXP installatie de drivers geinstallerd via ADD Hardware en dan naar mijn Audigy Driver CD gewezen (dus heb audigy installer ontweken want die installed 20 progs ofzo) + AUDRVWDM.EXE driver update van Creative site.

In instellingen heb ik quadrophonic speakers staan.

Kheb al diverse topics doorgespit maar geen antwoord nog.

Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.

• Peertje NL
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-08 13:25
een keer op 2 speakers en dan weer op 4 speakers zetten, dan een keer rebooten :?

Reality beats fiction by far!

• RealCato
Op donderdag 07 maart 2002 19:44 schreef E-MANs het volgende:
een keer op 2 speakers en dan weer op 4 speakers zetten, dan een keer rebooten :?
zou mooi zijn als dat de oplossing was geweest, maar dat soort dingen hoort on-the-fly te gaan. Toch ff geprobeerd voor de zekerheid en werkt dus niet

Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.

• RealCato
kick

• happy3736
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-12-2024
de zwarte was toch voor digitaal of voor geluid achter :?
daar kan je toch geen headset in doen
koop gewoon zo'n splits kabeltje van een paar euro
probleem opgelost
en je hoeft zelfs niet meer de stekkertjes te verwisselen
ideaal :P

• RealCato
Op vrijdag 08 maart 2002 07:58 schreef happy3736 het volgende:
de zwarte was toch voor digitaal of voor geluid achter :?
daar kan je toch geen headset in doen
koop gewoon zo'n splits kabeltje van een paar euro
probleem opgelost
en je hoeft zelfs niet meer de stekkertjes te verwisselen
ideaal :P
Waarom zou dat niet kunnen? Deed ik met mijn terratec kaartje ook altijd, gewoon 4 boxen aan, surround uit, mijn headset op de front en mijn boxen op de rear.
Ik wilde deze week nog mijn stereo op mijn PC aansluiten dus ik zal proberen of dat verschil uitmaakt, maar ik denk t niet. signaal is signaal, en of t nou naar boxen of naar headset gaat moet nix uitmaken imo

• RealCato
gesolved.

re-install van drivers en digital output uitzetten hielp

Pagina: 1