Hp Photosmart 315 c met flashmem probleem

Pagina: 1
Acties:

• l3p
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:27

l3p

www.^.nl

Topicstarter
ik heb een Hp Photosmart 315 c en daar zat een standaard 8 mb flash kaartje in, nu heb ik vorige week een nieuw kaartje gekocht van 64 mb. Als ik foto's neem is er nix aan de hand, kan ze ook gewoon bekijken op het toestel, maar als ik nu mijn usb kabel erin plug , en in windows ze wil bekijken zegt hij dat hij niet geformateerd is, en dat heb ik wel al gedaan . Hier heb ik met mijn 8mb kaartje geen last van.

kan iemand me helpen ? ;'(

L3p - MK - PV - WP

Verwijderd

:?

kopieer je de foto's eerst naar de HDD of bekijk je ze direct vanaf de camera?
:?

• l3p

l3p

www.^.nl

Topicstarter
ik kan ze alleen bekijken op de camera, zodra ik mijn usb kabel erin doe verschijnt er een verwijderbare HD in mijn verkenner waar ik normaal gesproken mijn foto's vanafkon halen, maar zogauw ik daar nu op klik vraagt ie of ik wil formateren en kan ik nix bekijken

L3p - MK - PV - WP

• l3p

l3p

www.^.nl

Topicstarter
......kan nou echt helemaal niemand me helpen ?.......
:'( :'(

L3p - MK - PV - WP

Verwijderd

Heb je al een oplossing gevonden? Ik heb nl. hetzelfde probleem. Volgens de informatie op de HP-site komt dit probleem voor bij memory cards groter dan 32 MB en Windows XP/2000:

http://www.hp.com/cposupport/nl/docs/bdy60116.html

Memory cards groter dan 32 MB worden niet herkend door Windows XP/2000. Een oplossing is vlgs HP om of een maximaal 32 MB te gebruiken (terwijl ik net een 64 MB heb gekocht |:() of om een cardreader te kopen :(

Heeft iemand mischien een andere oplossing?

Martijn

• kEUS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-07 15:51

kEUS

eeeeeeeehhhhh 'mmmke

Probleem zit in de camera, de scsi drivers van 2 en xp vangen de fout af en kunnen het niet aan, hier is de oplossing voor dit probleem.

http://www.suspekt.org/photosmart.html

hp geeft hierop geen support, zeggen gewoon minder MB of andere camera nemen.

een schoner internet begint bij jezelf

Verwijderd

kEUS schreef op 21 maart 2003 @ 11:24:
Probleem zit in de camera, de scsi drivers van 2 en xp vangen de fout af en kunnen het niet aan, hier is de oplossing voor dit probleem.

http://www.suspekt.org/photosmart.html

hp geeft hierop geen support, zeggen gewoon minder MB of andere camera nemen.
Sorry maar dat is BS het probleem zit hem in het protocal waar die generatie cameras mee werken en dat win XP en 2000 die niet kunnen aanspreken boven de 32 MB huidige generatie cameras(ik doel niet alleen op HP) werken met het PTP protocal en daar zijn geen problemen mee
Toen deze camera nog echt op de markt was en XP wwerdt geintroduceerd, kregen klanten die er een probleem mee hadden een sandisk CF cardreader(USB) toegestuurd, je kunt proberen of dat nog lukt, zo niet moet je zeggen dat je het belachelijk vindt dat je buurman toender tijd het wel kreeg en een klacht indienen, kans is dan groot dat je alsnog de cardreader ontvangt
Pagina: 1