Webdesigner Gezocht: Lan/Gaming organisatie

Pagina: 1
Acties:

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-01 09:35
Okay zoals in het topic. Wij hebben aan Ice gevraagd of we deze oproep hier mochten doen. En dus doen we dat ook :D

Ik en een aantal anderen van got zijn bezig met het opstarten van een organisatie die zich bezig gaat houden met gaming in nederland, hoe en wat dat is nog in de pre alpha fase en word nog nix over bekend gemaakt. Maar omdat geen van ons voldoende webbuilding skills heeft om een volledig werkende site icm een database te maken zoeken wij nog iemand die ons daar mee wil helpen.

Uiteraard verdien je er nix mee, want het is in eerste instantie een organisatie die niet winst voor ogen heeft.

Voor verdere vragen mail naar buzzercrash@hetnet.nl of naar Organized_gaming@hotmail.com, de eerste is het snelst en heb je het snelst antwoord.

Bedankt Ice dat het hier even mocht, ik hoop dat we iemand vinden,

• Ed.
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-09-2022

Ed.

Zijn er niet al zat lanparty organisaties in NL?

Het lijkt me beter haalbaar om twee of meer organisaties samen te voegen en op die manier het spreekwoord "vele handen maken licht werk" op te laten gaan.

Ligt er trouwens ook aan in welke regio je de lanparties wilt gaan houden aangezien zuid-nederland volledig verzadigd is op het moment.

• buzz
Op donderdag 07 maart 2002 23:56 schreef Rolex het volgende:
Zijn er niet al zat lanparty organisaties in NL?

Het lijkt me beter haalbaar om twee of meer organisaties samen te voegen en op die manier het spreekwoord "vele handen maken licht werk" op te laten gaan.

Ligt er trouwens ook aan in welke regio je de lanparties wilt gaan houden aangezien zuid-nederland volledig verzadigd is op het moment.
Uhm dat staat op dit moment niet ter discussie, heb jij ooit wel eens van ontopic blijven gehoord? En daarbij worden wij geen lanparty organisatie, daarover is nog nix vast gelegd zoals je in mijn post kunt lezen |:(

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 30-01 15:58
Ik ken niet designen.... maar ik kan wel naar LAN parties toekomen :7 ... waar plan je ze ongeveer te gaan geven?

Steam

Verwijderd

Vertel eens wat meer over de wensen e.d.

• WooK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-01 11:09

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Op vrijdag 08 maart 2002 08:04 schreef BuzzerCrAsH het volgende:
[..]
Uhm dat staat op dit moment niet ter discussie, heb jij ooit wel eens van ontopic blijven gehoord? En daarbij worden wij geen lanparty organisatie, daarover is nog nix vast gelegd zoals je in mijn post kunt lezen |:(
Je kunt wel lekker gaan flamen tegen die persoon maar toen ik de topictitel bekeek, dacht ik precies hetzelfde :z

p.s. ITsMatthijs; het is breakfast in bed en sleep ipv sleap :)

I'm not as think as you stoned I am

• Loev
  • Laatst online: 22-01 14:19
Nou ik werk ook mee aan die organisatie en ik geef wel even wat extra uitleg.
Wij worden een organisatie die het nederlandse gamen op een hoger niveau wil brengen, zeg maar een soort ere divissie voor bekende shooter games (maybe later ook nog andere games)
Hiervoor zoeken wij nog een webmaster die databases kan maken zodat de clans veel zelf kunnen doen en de scores kunnen invullen.
We worden geen clanbase cloon maar willen een heel look krijgen, we zijn nog druk met met alles te regelen dus meer kan ik niet kwijt.
We zoeken iemand die veel tijd wil vrij maken hiervoor en het ook leuk vind om te doen.
Hopelijk beantwoord dit veel vragen van jullie.
LET OP dit topic is alleen voor mensen die graag webmaster willen worden, voor vragen over de ladders worden nog geen uitspraken gedaan dus vragen hierover heeft geen nut!

Verwijderd

Als je nog iemand zoekt voor je website mail dan ff wat meer info naar def103@hotmail.com

Verwijderd

Ik maak graag websites de website die je ziet staan naast mijn naam is niet door mij zelf gemaakt maar die heb ik overgenomen van iemand anders. Ik heb wel interrese om een nieuwe voor jullie op te zetten.

Dus als je ff een mailtje stuurt kunnen we misschien wel wat regelen.

• Peertje
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op vrijdag 08 maart 2002 13:30 schreef def103 het volgende:
Ik maak graag websites de website die je ziet staan naast mijn naam is niet door mij zelf gemaakt maar die heb ik overgenomen van iemand anders. Ik heb wel interrese om een nieuwe voor jullie op te zetten.

Dus als je ff een mailtje stuurt kunnen we misschien wel wat regelen.
Uhm... Ik denk dat het toch iets meer skills vraagt :) Wat zij zoeken is niet zomaar iemand maar toch wel iemand die de kwaliteiten heeft van een pro. Zeer moeilijk te vinden dus :{

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

krijg je hier niet meer animo voor in [W&G] ik vind het heel leuk om te doen maar ik ben nog niet zo gevorderd erin meer een hobby naast mijn werk. Heb in ieder geval nog niet de skillz die jullie zoeken.

There is no art to find the minds construction in the face

Verwijderd

Op vrijdag 08 maart 2002 13:52 schreef Muppet het volgende:
krijg je hier niet meer animo voor in [W&G] ik vind het heel leuk om te doen maar ik ben nog niet zo gevorderd erin meer een hobby naast mijn werk. Heb in ieder geval nog niet de skillz die jullie zoeken.
damm dat wou ik net zeggen :(

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Great minds think a like.

Wat hadden jullie in gedachte eigenlijk of proberen jullie daar ook op deze manier ook een beetje achter te komen.

There is no art to find the minds construction in the face

Verwijderd

Ik zei al dat ik die website niet zelf had gemaakt ik houd hem alleen nog maar bij. Zelf heb ik al wel andere websites gebouwd voor mij clan die binnenkort op het internet komt.

Het ligt er maar net aan wat jullie willen. Hoe jullie de site willen gaan indelen.

Maar als je interesse heb stuur dan graag een mailtje

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-01 11:29
Vroeg je me hier over Dark :?

• Loev
Jah manic
Hoezo lekker offtopic :)

Maar we echt iemand die er verstand van heeft dus...

• M@NIC
  • Laatst online: 26-01 11:29
Op vrijdag 08 maart 2002 16:14 schreef DarkJedi het volgende:
Jah manic
Hoezo lekker offtopic :)

Maar we echt iemand die er verstand van heeft dus...
Ik ga waarschijnlijk kappen met m'n opleiding.
Dan ben ik vrij tot euh September ofzo.
Misschien :)

• buzz
Jep verstand van database beheer, en die goed is in webdesign. Hobbyen kan ik ook wel :/

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Misschien ook wel handig als je precies verteld wat de persoon moet kunnen. Ik kan bijv. prima werken met HTML, PHP, JAVA enz. maar heb geen idee hoe ASP werkt. Wat wil je precies?

• buzz
Het liefst php ervaring, met combinatie met MySQL database
maar we hebben nog niet echt webspace ofsow, dat is allemaal nog bezig te ontwikkelen. We zoeken er voor nu alleen maar eentje die een basis siteje kan maken, waar wij wat kunnen uploaden aan nieuws en bestandjes.

• Pepper
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-06-2025

Pepper

The one and only!!

Op vrijdag 08 maart 2002 16:57 schreef BuzzerCrAsH het volgende:
Het liefst php ervaring, met combinatie met MySQL database
maar we hebben nog niet echt webspace ofsow, dat is allemaal nog bezig te ontwikkelen. We zoeken er voor nu alleen maar eentje die een basis siteje kan maken, waar wij wat kunnen uploaden aan nieuws en bestandjes.
count me out :(

geen sql DB kennis

dus...

• Loev
Op vrijdag 08 maart 2002 16:16 schreef M@NIC het volgende:

[..]

Ik ga waarschijnlijk kappen met m'n opleiding.
Dan ben ik vrij tot euh September ofzo.
Misschien :)
Ik neem wel contact met je op.

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:58
Wat heb je voor hosting nodig (webspace, dataverkeer enz.) ?

• buzz
Op vrijdag 08 maart 2002 18:34 schreef RobbertC het volgende:
Wat heb je voor hosting nodig (webspace, dataverkeer enz.) ?
Uhm dat moeten we nog ff bekijken wat de webmaster wil, maar ik d8 zelf aan een paar honderd mb en een aantal gigjes bandbreedte om mee te beginnen, maar dan moet er wel een site met database zijn.

Verwijderd

dan val ik al uit de groep :)
ik kan wel leuk flashen :)
ect
maar ik ga nix betalen :P
Ik wil nix doen wat FINANCIEEL van belang is doen :)
www.henslfuk.nl
en email bass
BASS@HENSLFUK.NL
misschien wil hij wel hosten
het is een toffe peer :)
maar je moet er wel vroeg bij wezen
hij leest niet vaak ze e-mail :)

• buzz
betalen :? het is non profit organisatie hoor

Verwijderd

Voor meer dan 1 GIG data verkeer
MET database moet je meestal voor betalen

• buzz
Op vrijdag 08 maart 2002 23:56 schreef Devilseye het volgende:
Voor meer dan 1 GIG data verkeer
MET database moet je meestal voor betalen
Jah, maar ik d8 dat jij d8 dat jij dat zou moeten betalen als webmaster.

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:58
Op vrijdag 08 maart 2002 23:24 schreef BuzzerCrAsH het volgende:

[..]

Uhm dat moeten we nog ff bekijken wat de webmaster wil, maar ik d8 zelf aan een paar honderd mb en een aantal gigjes bandbreedte om mee te beginnen, maar dan moet er wel een site met database zijn.
Een paar honderd MB aan ruimte, maar enkel een paar GB dataverkeer? Ehm, die verhouding klopt niet helemaal :)

Je moet al een grote site hebben om met alleen tekst en een paar plaatjes over de 100 MB te gaan. Anyway, misschien kan ik wat voor je regelen, als je wilt: mail me maar.

• buzz
Ik schop deze nog maar eens omhoog want we zijn nog steeds in hoge nood voor een webdesigner of master.

Misschien is het een btje verkeerd over gekomen, maar wij richten ons dus niet op het organiseren van LAN Party's maar op iets totaal anders.

• buzz
Voor mensen die er meer over willen lezen of vragen hebben:

http://pear.mine.nu/websites/buzz/ Dit is ons huidige forum en je kunt er je vragen kwijt, meerdere malen per dag word dit bekeken en je bent er dus zeker van dat je snel antwoord krijgt.

Verwijderd

Op dinsdag 12 maart 2002 13:56 schreef BuzzerCrAsH het volgende:

Misschien is het een btje verkeerd over gekomen, maar wij richten ons dus niet op het organiseren van LAN Party's maar op iets totaal anders.
waar richten jullie je dan op???

• buzz
Op dinsdag 12 maart 2002 18:11 schreef blijstar het volgende:

[..]

waar richten jullie je dan op???
Op zich is dit topic gericht op het vinden van een webdesigner, als je verder geinteresseerd bent verwijs ik je naar bovenstaande link, die ik niet verder zal herhalen ivm spam. :)

• Jorn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-01 14:44
Ik zou denk ik wel willen, ik ben alleen slecht in lay-outs, ik heb http://www.laatjenietnaaien.nl gemaakt(ongeveer een jaar geleden, dus het is nu beter).
Mail @ putte@hetnet.nl.

* Erkens is een sukkel en ramt in mirc op f5 :+
* XTerm GROOOOOOTE kuis houden op hd's :)

• LordMithril
  • Laatst online: 09:45
ik zou zeggen mail buzz ff
ik zal t ok ff doorgeven aan hem :)

Bier, Whiskey en Metal!!

Verwijderd

Ik wou even zeggen dat ik met een paar DRoME crewmembers nu op gXp LAN (+2000) zit in Germany. :)

We hebben een beetje geholpen met opbouwen hiero en de party is net vanmorgen begonnen en de zaal loopt langzaam vol nu.

De zaal is een oude treinfabriek, met grote verroeste kranen enz aan het dak. Het is net of je in een Quake3 level zit. :P

• Loev
wat heeft dit met het onderwerp te maken? :?
lijkt me wel cool :D

Verwijderd

Op vrijdag 08 maart 2002 08:06 schreef JeanLucPicard het volgende:
Ik ken niet designen.... maar ik kan wel naar LAN parties toekomen :7 ... waar plan je ze ongeveer te gaan geven?
dat ken je op hun sait zien als tie af iz... *D

en de webdesigners zitten in W&G...

Verwijderd

Hmmz ben nog niet heel erg goed met designen maar kan wel wat creeëren... zoals www.tvca2.tk (let alleen op lay-out) Is nog wel behoorlijk simpele site of waar ik nu mee bezig ben is dus nog lang niet af http://members.home.nl/marsselink/laarman3.jpg

• Loev
Een mooie layout maken is niet zo moeilijk kunnen we zelf ook wel maar we zoeken iemand ie verstand heeft met een database voor op internet.
Anders mag jezelf alles invoeren en dat kost een hele hoop tijd.

• BlizzarD
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Op vrijdag 08 maart 2002 08:06 schreef JeanLucPicard het volgende:
Same here :D

iStockphoto

Verwijderd

Ik kan wel PHP en Mysql. Designen wat minder. Maar het is mij niet echt duidelijk wat je nu echt precies wil gaan doen. Scores en zo van UT enz. worden toch al lang op andere sites bijgehouden?

• buzz
Op zaterdag 16 maart 2002 13:59 schreef DarkJedi het volgende:
Een mooie layout maken is niet zo moeilijk kunnen we zelf ook wel maar we zoeken iemand ie verstand heeft met een database voor op internet.
In principe zoeken we iemand die beiden kan, designen en datbase managen.

• Jorn
Op zaterdag 16 maart 2002 13:59 schreef DarkJedi het volgende:
Ik heb jullie gemaild maar nog geen antwoord gehad. :(
putte@hetnet.nl
En ja, ik heb php en mysql-kennis, en als ik een layout krijg kan ik daar ook wat mee!

• LordMithril
  • Laatst online: 09:45
Op zaterdag 16 maart 2002 20:42 schreef j_iscool het volgende:

[..]

Ik heb jullie gemaild maar nog geen antwoord gehad. :(
putte@hetnet.nl
En ja, ik heb php en mysql-kennis, en als ik een layout krijg kan ik daar ook wat mee!
kep t ff tegen buzzer gezegt op irc dus denk dat je binnekort wel mail krijgt (als ie ook zn irv nog leest :P )

Bier, Whiskey en Metal!!

• AK47
  • Laatst online: 04-05-2024
Buzzercrash -> You've got mail! :P

Maar eens ff kieken wat daarvan komt

Verwijderd

Op dinsdag 12 maart 2002 13:56 schreef BuzzerCrAsH het volgende:
Ik schop deze nog maar eens omhoog want we zijn nog steeds in hoge nood voor een webdesigner of master.

Gratis :? denk niet dat iemand daar tijd aan zou besteden.
Maar waarom ga je hetzelf niet proberen te maken php en mysql heb je zo geleert :)

• spine
  • Niet online

spine

VISHUDDHI

Op zaterdag 16 maart 2002 20:58 schreef dune3002 het volgende:

[..]

Gratis :? denk niet dat iemand daar tijd aan zou besteden.
ik wil wel >:)

[BSDFreaks.nl] [www.Dark-Future.org] [Alizarin.nl]

Verwijderd

Als je als webdesigner/prog. er helemaal niets voor terugkrijgt moet je het in ieder geval niet doen, maar meestal kun je dan via zo'n site andere projeceten van jezelf promoten of goedkoop hardware regelen webspace daaar voor jezelf regelen... Maar daar heb ik nog niet veel van gehoord van deze ventjes.

Verwijderd

Ik kan wel iets webdesignen zoals hier: http://demonieuws.gameone.nl of http://bjdev.vddh.com/testje. Ik kan ook wel omgaan met PHP en mysql maar ik moet meer info hebben.

• buzz
Mensen die hier alleen maar komen om te zeggen dat ze het niet gratis doen vind ik :r :r :r want wij doen het zelf ook gratis.

AK47 heeft mail

• Jorn
Ik heb gemaild naar buzzercrash@hetnet.nl, al minimaal 3 dagen geleden, maar ik heb nog steeds niet terug!
Zijn jullie wel zo hard op zoek? lees dan de email ff!

Verwijderd

webdesigners moet je volgens mij niet in spielerij zijn maar in webdesign & graphics, voor hosting moet je bij Johnwoo zijn; hij heeft ook zijn website gesponsorf

verder is het misschien verstandig met wat serieuzere plannen aan te komen want klinkt allemaal erg vaag

• Loev
Ok ik ga na school wat emails rond sturen.
Het zal handig zijn als iedereen zijn Email in zijn profile heeft staan! |:(
Mensen die nog intersse hebben kunnen ook een mail naar darkjedi@home.nl sturen maar daarin het liefst een url van een site die je al gemaakt, ook graag even erin zetten wat je allemaal precies kan.
Voor artwork (logo's etc...) kunnen we wel iemand anders zoeken, dit gaat puur om de website
Je kan ook contact opnemen via ICQ of MSN
ICQ# 75937780
MSN: sbloeff@hotmail.com

Heb je vragen aarzel dan niet en vraag het gewoon.
Ppl die van de opmerking maken dat het een vaag topic is of graag naar de lan (welke lan? :? ) willen komen.
Reply niet druk op back of vorige en ga lekker ergens anders spammen.
Dit wordt serieus bedoelt dus AUB alleen seriues reply's
Ik dank u voor uw tijd :)

• Loev
benny hill en j_iscool hebben als het goed mail.
Verder plannen maak ik niet bekent want we beginnen net dus kan nog niks concreets vertellen.
We houden jullie op de hoogte!

Verwijderd

Ik heb je net ff een icqtje gestuurd indien je nog iemand nodig hebt...

Greetz

• Loev
Zodra ik thuis ben praten we wel even :)

Verwijderd

Waarom ga je het zelf niet gewoon leren??
Er zijn genoeg forums waar je vragen kan stellen, want ik denk dat de samenwerking niet ten goede komt als je zomaar iemand van een forum gebruikt die even jou site in elkaar zet.....

Het is echt niet zo moeilijk om even de tijd ervoor te nemen, kijk maar: http://www.lanislife.nl

Helemaal zelf uitgevogeld....

En heb je wat meer details over de lan??

Bijv waar wil je hem organiseren etc....
Is denk ik ook van belang voor de webmaster omdat die denk ik ook wel bij de lan wil zijn, als crew....

GRZ BM
Pagina: 1