Harry Potter en het Voodoo2 Mystery

Pagina: 1
Acties:

• berrydejager
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-06-2024
Bij het installeren van "Harry Potter en de Steen der Wijzen" op een kersverse Win98OSR2-NL machine (met de laatste Voodoo2 drivers èn DirectX 8.1 geinstalled) krijg ik de foutmelding;

--------------------------------

[Critical Error]|:(

Failed to preallocate initial textures, 8x8: DDERR_NOMIPMAPHW

History: AllocTextures <- UD3DRenderDevice::SetRes <- UD3DRenderDevice::Init <- UWindowsViewport:: TryRenderDevice <- UWindowsViewport::OpenWindow <- UGameEngine::Init <- InitEngine

* OK * :?

Dit gebeurt wanneer ik voor DirectX ondersteuning kies (er zit niet voor niet voor niets een Voodoo2 in de unit). Software rendering werkt wel... al is dat wel erg traag...

Heeft er iemand een idee?

PS. Met andere spelletjes werkt die kaart wel goed!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Klinkt als een gebrek aan texture geheugen op de kaart. Probeer dit anders in te stellen of kijk op de doos naar de minimum systeemeisen :)

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11-2025
Opzich zou het moeten werken omdat HP op de unreal engine is gebasseerd en daarmee werkte de Voodoo2 juist onwijs goed mee. Dus misschien is een patch een optie ? Check ook eens de readme daar staan vaak problemen met bepaalde videokaarten

• Y0ur1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op donderdag 07 maart 2002 17:09 schreef asdj het volgende:
Bij het installeren van "Harry Potter en de Steen der Wijzen" op een kersverse Win98OSR2-NL machine (met de laatste Voodoo2 drivers èn DirectX 8.1 geinstalled) krijg ik de foutmelding;

[Critical Error]|:(

Failed to preallocate initial textures, 8x8: DDERR_NOMIPMAPHW

History: AllocTextures <- UD3DRenderDevice::SetRes <- UD3DRenderDevice::Init <- UWindowsViewport:: TryRenderDevice <- UWindowsViewport::OpenWindow <- UGameEngine::Init <- InitEngine

* OK * :?

Dit gebeurt wanneer ik voor DirectX ondersteuning kies (er zit niet voor niet voor niets een Voodoo2 in de unit). Software rendering werkt wel... al is dat wel erg traag...

Heeft er iemand een idee?

PS. Met andere spelletjes werkt die kaart wel goed!
Ik had bij een kennis van me die hadden ook een voodoo2 kaart en die wilden ook harry snotter spelen. Echter installeren en laden ging prima. Filmpje ook. Maar toen je bewoog met de muis kwam er een dikke error.
Alles mogelijke drivers en patches geprobeerd, maar het mocht niet baten