Toon posts:

Friaco en betalingen !!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou eens willen weten wie er al meer dan 1 keer betaalt heeft. Ik heb namelijk in 3 maand tijd nog maar 1 keer betaalt en na ongeveer 6 mailtjes waarin ze steeds zeggen dat de rekening die week zal komen heb ik nog geen rekening.

Dus zijn er meer mensen die dit hebben of ben ik de enige ? En welke stappen hebben jullie er al tegen genomen ik heb namelijk geen zin alles tegelijk te gaan krijgen.

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Op donderdag 07 maart 2002 17:06 schreef Jansoe het volgende:
Ik zou eens willen weten wie er al meer dan 1 keer betaalt heeft. Ik heb namelijk in 3 maand tijd nog maar 1 keer betaalt en na ongeveer 6 mailtjes waarin ze steeds zeggen dat de rekening die week zal komen heb ik nog geen rekening.

Dus zijn er meer mensen die dit hebben of ben ik de enige ? En welke stappen hebben jullie er al tegen genomen ik heb namelijk geen zin alles tegelijk te gaan krijgen.
dat je alles tegelijk gaat krijgen, is toch niet zo'n probleem?
Je zet dat geld gewoon opzij, dan krijg je er zelfs nog rente van :)

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-08 17:57

je zet het toch wel opzij???? die rekeningen krijg je toch wel

• Geurt-kun
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-05 03:01

Geurt-kun

8 Simax SM660-250, SMA 1600TL

Je bent zeker niet de enige. Sterker nog, ik ben al lid sinds 1 feb 2002, maar heb nog geen rekening gezien of betaald. Zelfs niet automatisch afgeschreven.
We willen allemaal toch dat FRIACO blijft bestaan?

OK, dan roep ik iedereen op om hier aan te geven dat er nog rekeningen niet betaald zijn.

Friaco leest dit forum ook, laat ze maar eens uitleggen waarom er zo'n grote betalingsachterstand is EN er leden geschrapt worden. Naar mijn idee klopt er iets niet bij FRIACO. :?
Ik ben geen jurist, maar als duidelijk wordt dat er zo'n grote betalingsachterstand is (terwijl er naar mijn idee geen gebrek aan vrijwillige betalers is), dan heeft FRIACO niet het recht om leden af te sluiten.

2k op west bij Pv Output

• dirkie
  • Niet online

dirkie

THE WORLD !!!!

Misschien hebben ze net zo'n slechte administratie als Wish...
Daar heb ik ook nog nooit een rekening van ontvangen, en ik ben al een half jaar geen lid meer ...

Eat my shorts !

• xxxMaverick
who cares? als wij dat moeten gaan regelen is er toch al iets goed fout daaro. Dus we zien wel.......als je er nu afgekicked wordt betaal je gewoon niet, heb je toch nog winst ;)

Verwijderd

Ik heb dus ook nog maar 1 keer betaald en ben sinds 31 januari lid. Beetje vaag dus.

• DJ^
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

DJ^

hmmz

Hier ook sinds de eerste afschrijving niks weer afgeschreven, hopelijk beginnen ze er snel mee ;)

hmmz

• Geurt-kun

Geurt-kun

Op zaterdag 13 april 2002 18:43 schreef xxxMaverick het volgende:
who cares? als wij dat moeten gaan regelen is er toch al iets goed fout daaro. Dus we zien wel.......als je er nu afgekicked wordt betaal je gewoon niet, heb je toch nog winst ;)
I care!!
Ik woon in een gebied waar je weer gedoemd bent tot KPN weet je wel...
De enige winst die ik eventueel zal hebben ben ik binnen twee maanden weer kwijt.
Tel uit je winst... |:(

2k op west bij Pv Output

• xxxMaverick
Op zondag 14 april 2002 22:16 schreef Geurt-kun het volgende:

[..]

I care!!
Ik woon in een gebied waar je weer gedoemd bent tot KPN weet je wel...
De enige winst die ik eventueel zal hebben ben ik binnen twee maanden weer kwijt.
Tel uit je winst... |:(
ik bedoel alleen maar. als een bedrijf dit ZELF niet kan regelen, gaan ze toch tenonder

• Scarfish
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-05-2025
Ik heb ook nog geen rekening gehad en ben toch ook al een tijdje lid. Hebbe jullie dat meeltje ook gehad zeker: Niet te veel on zijn enz want ze hadden te weinig Zakennetters. Toch nie goed geregeld daaro. Als we niet uitkijken kunnen we weer tikken gaan betalen omdat ze failliet zijn. :(

Erm...

Verwijderd

ik heb friaco nu vanaf 14 jan 2002 en ik heb 15 jan 45,- betaald en ik heb 16 maart 45,- betaald en ik verwacht dat ze deze week wel weer 45,- afschrijven anders wachtte we wel weer af.
het zal wel allemaal meevallen anders waren ze allang gestopt.
ik denk dat er teveel aanmeldingen zijn geweest en dat ze nog alles op een rijtje moeten zetten.(hoop ik maar)

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:05

mrsar

waar een sar is,is een wodka

ik heb ook al 1 keer moeten betalen (de eerste maand lid :) ) en verwacht binnenkort de 2e afschrijving

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

• Geurt-kun

Geurt-kun

Wow, eindelijk de eerste rekening gehad. Wel gelijk over 3 maanden. Ik hoop dat ze met deze kredietgedachte overlevingskansen hebben. :(

2k op west bij Pv Output

• Ibbelz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-06-2022
Op woensdag 24 april 2002 22:55 schreef Geurt-kun het volgende:
Wow, eindelijk de eerste rekening gehad. Wel gelijk over 3 maanden. Ik hoop dat ze met deze kredietgedachte overlevingskansen hebben. :(
Najah ik had de eerste paar keer ook geen rekening gekregen toen kreeg ik er 1 van 3 maanden te gelijk , maar nu krijg ik iedere maan gewoon netjes een rekening :)

Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.

• Sahi_NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:30
Eerlijk gezegd hoop ik dat ik binnenkort ook een rekening krijg. Ik ben on sinds 29 Januari 2002. De eerste rekening is dus ook rond die koers afgeschreven, maar tot op heden heb ik nog geen 2e friaco rekening gezien. Het geld maakt me niet uit,dat heb ik toch wel, maar ik hoop 't nog wel een tijdje te kunnen gebruiken, scheelt toch veel met kpn

• Romulus
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-09-2025
Ik heb sinds Feb. Friaco en ook bij mij is er maar één keer €45 afgeschreven.

Nu zie ik hier dat er ook mensen zijn waar dat inmiddels meer dan één keer is gebeurd.

Het gaat hier steeds om €45, terwijl ik toch lees dat het bedrag eigenlijk €30 is en er €15 wordt gereserveerd voor evt. inbeltijden die niet binnen het gratis window vallen.

Het zou mij dus het meest logisch lijken dat als ik dus niet buiten het window inbel ik die €15 meeneem naar de volgenden maand. Dus ik zou éénmalig €45 betalen en daarna (als ik niet extra inbel) gewoon €30.

Als ze elke maand die €45 afschrijven en ik bel niet buiten het window in dan ga ik op den duur wel een behoorlijk vooschot opbouwen lijkt.

Weet iemand of dit klopt wat ik zeg?

Verwijderd

Topicstarter
Zo mijn rekening is ook binnen volgens mij krijgen ze de boel eindelijk een beetje op de rit !! Hopen dat ze het nog een tijdje vol houden het bevalt me namelijk prima !!

Verwijderd

ik ben nog net lid kunnen worden de dag daarvoor tot ze geren leden meer aannamen. ik heb toen gelijk een rekening gehad van 45 Euro maar nu heb ik nooit meer een rekening gehad.

Verwijderd

Op donderdag 25 april 2002 11:21 schreef itstim het volgende:
ik ben nog net lid kunnen worden de dag daarvoor tot ze geren leden meer aannamen. ik heb toen gelijk een rekening gehad van 45 Euro maar nu heb ik nooit meer een rekening gehad.
hier precies hetzelfde, nog net aan kunnen melden en ook in keer 45 euro betaald, daarna nog geen rekening gezien.

• Sahi_NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:30
Lol.. gister middag gereageerd hier op GOT, gister avond de rekening in de mailbox >:) Het lijkt er inderdaad op dat de Friaco-ers meelezen :) Ik denk dat dit ook de enige rekening is die ik graag krijg, deze rekening scheelt me wat geld ipv die kpn tikken.

• Geurt-kun

Geurt-kun

Ik heb zowaar de factuur van Mei al binnen. Zullen we de krant bellen?

2k op west bij Pv Output

Pagina: 1