Ik heb een thunderbird 700 gekocht en die loopt op mijn asus A7V stabiel op 850 maar nou lees ik steeds dat je er met een potlood over heen moet gaan om hem te unlocken of is dat alleen bij een duron ik weet het niet meer kan iemand mij uit de brand helpen.
Verwijderd
Is ook bij de Thunderbird.
Maar als je m nu op 850 hebt draaien lijkt me dat je gewoon een unlockte hebt.
7x121Mhz(=850)lijkt me niet erg waarschijnlijk. Of toch?
Maar als je m nu op 850 hebt draaien lijkt me dat je gewoon een unlockte hebt.
7x121Mhz(=850)lijkt me niet erg waarschijnlijk. Of toch?
heb hem met die dipswitches gewoon op 850 gezet dus gewoon ON/ONOFF/ON/OFF/OFF ik ben niet zo'n overklocker maar dit kon ik nog wel.
Dus mijn thunderbird 700@850 en stabiel.
Maar moet ik hem nou met een potlood bewerken of niet.
Dus mijn thunderbird 700@850 en stabiel.
Maar moet ik hem nou met een potlood bewerken of niet.
is er nog iemand anders met een mening want ik weet nog steeds niet of ik een potlood kan/moet gebruiken.
okee bedankt voor je antwoord ga ik weer verder rommelen heb hem op 875 gekregen als ik hem hoger wilt start ie niet op ligt dat aan mijn pc100 geheugen.
Ik kan ook nog mijn vio verhogen,
er staat 3.35 / 3.56 en de laatste 3.69 mijn bord staat op default 3.56 kan ik hem gewoon verhogen of beschadig ik dan iets, cpu,geheugen, etc.
Ik kan ook nog mijn vio verhogen,
er staat 3.35 / 3.56 en de laatste 3.69 mijn bord staat op default 3.56 kan ik hem gewoon verhogen of beschadig ik dan iets, cpu,geheugen, etc.
Verwijderd
Je verhoogt daarmee het voltage naar je geheugen, CPU, AGP- en PCIbus en je chipset.
Alles wordt wel wat warmer dan.
875 is 103x8.5 neem ik aan.
9x100 doet ie niet?
Alles wordt wel wat warmer dan.
875 is 103x8.5 neem ik aan.
9x100 doet ie niet?
875 is de stand van 850 en in mijn bios op 103.
Bij de stand van 105 dus 892 slaat hij tijdens het laden vast ik wil even de vio verhogen kijken wat hij dan doet maar ik ben bang dat ik aan mijn plafond zit.
Bij de stand van 105 dus 892 slaat hij tijdens het laden vast ik wil even de vio verhogen kijken wat hij dan doet maar ik ben bang dat ik aan mijn plafond zit.
Pagina: 1