Toon posts:

systeem instabiel door TNT2?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een k7s5a met een xp1700 en 256mb ddr kinston hierop zit een TNT2 video kaart
probleem is bij een beetje demanding programs als RTWC loopt ie vast
en xp heeft 1 keer gezegd dat t wel es aan de videokaart kan liggen. eerst d8 ik dat t geheugen wa maar dat heb ik net vervangen door t kingston reepje dus dat leek me ook opgelost, nu mot t dus wel ad videokaart liggen of niet??

• DirtyHennessy
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 31-07 19:51
welke versie drivers gebruik je voor je videokaart??
detonator xx.xx

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
  • Controleer de temperatuur van je Processor eens en post deze hier even vlak nadat hij is vastgelopen
  • Heb je je TNT2 overlockt? Zo ja, clock dan even terug en probeer opnieuw.
  • Waar loopt hij vast met RTCW? Onderwijl het spelen of direct bij het opstarten?
  • Welke drivers gebruik je?

• wmeester
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:03
Als je een Viper 770 hebt dan moet je niet de Detonator drivers downloaden. Deze veroorzaken nogal wat problemen.
Succes

Verwijderd

ik zie in je sig 100 mhz geheugen en je xp loopt op 133 mhz geheugen ... kan dat nie iets zijn... en heb je detenator drivers geinstaleerd

Verwijderd

Topicstarter
ik heb nu ander geheugen dus die loopt ook op 133 en de athlon ook.
ik heb de 23.11 detonator en hij is niet overgeclockt, de cpu wordt geloof ik zo'n 55-59 graden , is dat te warm??

Verwijderd

Topicstarter
ohja en met rtwc loopt ie tijdens t spelen vast

Verwijderd

Topicstarter
en volgens mij als ik de fsb van de cpu op 100 zet loopt ie stabieler, dan zou ie dus eigenlij kte heet worden, maar er zit een leip grote coolermaster op die tot een 1,8 ghz kon (zei gistron)
men ik hoop echt dat t iets is wat makkelijk te verhelpen is want zo is t maar matig gamen en genieten

Verwijderd

de temperatuur is vrij hoog voor een XP... zou eens kijken voor een andere cooler, of misschien een casefan

• AngelDust
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-07 07:29

AngelDust

D'r mat mear n**kt wurde!

Ik heb zelfde videokaart als jou (alleen draai met w2k en een p3 700) maar ik heb der nooit last van dat ie vastloopt bij RTCW :? vreemd :?

(Mede-)Eigenaar van Brouwerij Diggelfjoer
Bier fan Fryske grûn!

Verwijderd

Topicstarter
andere koeler , jadan neem ik meteen een stillere jezus dit ding klinkt als een straaljager, maar ik ben zo bang om m van me xp afte halen omdat ik denk dat dan al die koelprut in de core zit, en het erop zetten was al een hele zweet klus....

Verwijderd

Topicstarter
Zalman CNPS3000 <- zal die goed doen er op denk je??

Verwijderd

gewoon de pasta goed verwijderen met aceton geloof ik, en als je een cooler monteert (of weg haalt) gewoon zorgen voor genoeg ruimte! en een stillere cooler wil iedere tweaker zo'n beetje wel, volgens mij! :)

die zalmann zal het volgens mij wel prima doen!

• toastingnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-08 15:51
Op donderdag 07 maart 2002 17:12 schreef wmeester het volgende:
Als je een Viper 770 hebt dan moet je niet de Detonator drivers downloaden. Deze veroorzaken nogal wat problemen.
Succes
Onzin, hier liep m'n V770 perfect. Ook met de 27.20 drivers bv.

Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400

• Oakley
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:38
Ja Man! Die detonator gevalletjes doen het prima met een TNT2 :P

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Welke versie kan ik het beste downen voor mijn viper 770 dan?

Money for nothin' and your chicks for free

• AlPha.BeYoNdeR
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-05 16:07
Beetje zo'n systeem als mij :P

Een vette processor/mobo en een vertyfd gare videokaart |:(

• Gianni Rombios
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Die Coolermaster zit er niet goed op of je temperatuur wordt niet goed aangegeven lijkt me. Zou toch onder de 45 graden moeten liggen (idle). Heb je die rubberen kauwgum er wel eerst afgehaald (zal toch wel)?
Pagina: 1