Toon posts:

THINK paswoord

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Bij het project think kan je allemaal inloggen op 1 account, alleen het probleem is dus dat je allemaal 1 hetzelfde paswoord gebruikt.

Maar iedereen kan dus het paswoord veranderen? is dit te omstreden :? :?

• Ralphie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05 14:24
Nee.

:)

HODL

Verwijderd

Topicstarter
Dus al heb jij 20 devices (mensen) dan kunnen al die 20 mensen inloggen en het wachtwoord veranderen.

Zodat jij volgende keer mooi niet meer kan inloggen!

• d33n
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-04 15:52
dit hebben wij gehad, toen we nog een klein think teampje waren, met dacht 12 devices.
iemand had het password verandert, en niemand wist het meer, 2x UD gemaild,. nooit antwoord gekregen.

toen maar ander project gezocht :)

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 07 maart 2002 16:46 schreef Marble het volgende:
dit hebben wij gehad, toen we nog een klein think teampje waren, met dacht 12 devices.
iemand had het password verandert, en niemand wist het meer, 2x UD gemaild,. nooit antwoord gekregen.

toen maar ander project gezocht :)
maar 't is dus niet mogelijk om iets te regelen voor het paswoord. Toch knap dat grote teams zich zo goed kunnen houden!

Verwijderd

Op donderdag 07 maart 2002 16:48 schreef Sugar het volgende:

[..]

maar 't is dus niet mogelijk om iets te regelen voor het paswoord. Toch knap dat grote teams zich zo goed kunnen houden!
trust your friends.....

Verwijderd

er is wel iets te regelen, dan moet je bestandjes gaan distribueren.
zoek maar in de search op cs.ud
dat bestand en dan krijg je het verhaal, ik heb geen idee waar het staat.
en soms zijn er niet alleen vrienden in team...

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 08 maart 2002 08:12 schreef thej het volgende:
er is wel iets te regelen, dan moet je bestandjes gaan distribueren.
zoek maar in de search op cs.ud
dat bestand en dan krijg je het verhaal, ik heb geen idee waar het staat.
en soms zijn er niet alleen vrienden in team...
hmmmzzz misschien ligt het aan mij maar ik kan nix vinden in search over cs.ud Maar nou vraag ik me af, als ik nou het paswoord verander, dan kunnen andere nog gewoon in blijven loggen met hun THINK op dezelfde username en paswoord. En als ik dan nieuwe devices wil kan ik dan eigenlijk ook nog de oude gebruiken

Verwijderd

Bij THINK moet je iets meer nadenken over wie je mee laat doen.
Toch al niet te min hebben wij iemand via internet bij ons team gekregen, en in het begin was ik hier ook bang voor.
Maar met wat vertrouwen in alle mensen komt het altijd goed.
Ons nieuwe lid is nog steeds erg leuk om te hebben, en het behoeft dus geheel geen probleem te zijn.

Zelfs toen wij een onderling strijd hadden en ons team in 2e ging bleef het goed gaan.

Ik denk dat het doel van THINK hier erg in bijdraagd.

Verwijderd

Topicstarter
Ja idd,

keb nu ook onderlinge strijd tussen vrienden, het zijn er nog maar 7 maar ik vind het een goed begin. Maar ja vertrouwen winnen is idd belangrijk, dan maar flink met ze lullen op MSN of ICQ
Pagina: 1