State of emergency dus...de mode heet kaos, wie weet hoe je dit moet spelen, ik denk dat je een bepaald aantal punten moet halen in een bepaalde tijd maar als ik dat gehaald heb dan zegt ie toch nog game over! HELP dus...
*pakt boekje er bij*
op blz 10 staat precies uitgelegt hoe Kaos werkt, lees je dit helemaal door dan zul je zien dat op blz 18 staat wat je moet doen om een volgend level te unlocken, dat is dus voor level 1 een score van ... halen...
Beter lezen dus
edit ItSnows: spoiler weggehaald
op blz 10 staat precies uitgelegt hoe Kaos werkt, lees je dit helemaal door dan zul je zien dat op blz 18 staat wat je moet doen om een volgend level te unlocken, dat is dus voor level 1 een score van ... halen...
Beter lezen dus
Heel geloofwaardigOp donderdag 07 maart 2002 19:12 schreef kreuk050 het volgende:
heb geen boekje die heeft me broertje verbrand (serieus no kidding) broertjes....dus help me!
Ga lekker zelf zoeken
Dan moet je niet hier gaan zeuren, maar dan moet je van je broertje een nieuwe _EISEN_.Op donderdag 07 maart 2002 19:12 schreef kreuk050 het volgende:
heb geen boekje die heeft me broertje verbrand (serieus no kidding) broertjes....dus help me!
🌞🍃
Verwijderd
iddOp donderdag 07 maart 2002 20:28 schreef DataBeest het volgende:
[..]
Dan moet je niet hier gaan zeuren, maar dan moet je van je broertje een nieuwe _EISEN_.
Keej dan, ik ben zelf ook zwaar tegen kopieren (of boekjes verbrandenOp donderdag 07 maart 2002 16:34 schreef Ares het volgende:
*pakt boekje er bij*
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()