Toon posts:

van Quicknet naar Chello

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kreeg dus vandaag een brief van '' De alkmaarse kabel ''
Dat quicknet weg gaat en dat chello komt omdat '' De alkmaarse kabel '' is overgenomen door UPC.

Heeft dit gevolgen ?

Voordelen, nadelen ?

• mickael
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-08 09:20
Haha, dezelfde fijne helpdesk als de rest van Chello je kan je lol op!

Verwijderd

Wel sneller dan Quicknot,
voor mer ervaringen zie dit forum.

• PROnline
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:37
Dat over twee maanden je weer een andere provider krijgt aangezien UPC financieel de lul is.....

• gabberjoost
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:28
Ik ben wel nieuwschierig, krijg ik nu ook een andere snelheid?

Verwijderd

zelfde als iedereen op Chello ... maximaal 187,5 kB/s = 1,5 mb/s

als je geluk hebt de max, maar als je pech hebt, zie slechte chello ervaringen

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-08 23:13
is denk ik toch een redelijke achteruitgang...Quicknet had/heeft hun zaakjes goed voor elkaar, altijd een stabiele verbinding etc etc .....

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Als je veel online spellen speelt, kun je dat op zondags iig niet meer doen.. :{

🌞🍃

Verwijderd

Raak je ook je E-mailadressen kwijt?? Chello geeft er maar één en Quicknet vijf. Ik voel me ook niet verplicht me aan mijn contract te houden als het achteruit gaat. Ik vraag me sowiezo af of dit allemaal zomaar kan. Als consument krijg je gewoon maar wat door je strot geduwd.......... :'(

Straks komt de NUON met hun stopcontact-internet, dan kunnen die kabeleikels de pot op!!!! :(

Moet wel zeggen dat ik over Quicknet erg tevreden was de laatste tijd......... :9

Verwijderd

Hier (in Haarlem) zijn we een aantal maanden geleden ook verplicht overgestapt van Quicknet naar Chello. Wat betreft de snelheid ga je er flink op vooruit, ik ben dan ook tevreden over de overstap...

Je e-mail adressen blijven nog een aantal maanden behouden, daarna raak je ze inderdaad kwijt. Je krijgt 1 nieuw chello e-mail adres.

• d-super
  • Laatst online: 12:23
ook ik MOET van Quicknet naar Chello :( :(
ik kreeg vandaag een brief waarin om begrip gevraagd word,DUS NIET :( :(
Er moet nu opeens nieuwe apparatuur geinstalleerd worden en nieuwe verbindingen geleverd worden terwijl Quicknet het vrij goed voor elkaar had,zal dus wel een Chello chaos worden.
Maar zoals Busje al opmerkte komt NUON waarschijnlijk dit jaar nog met internet via het stopcontact en dat kan nooit beroerder zijn als Chello >:) >:) gezien alle andere threads hier mbt Chello.
Ben bang dat het op alle fronten (de helpdesk is bij Quicknet echt perfect) alleen maar slechter zal worden...........: :'( :'( :'(

Citroën DSuper-bjr 1972-5 bak-108pk-Citroën C4 1.2 Hybrid 136 Max bjr 2024

Verwijderd

Tja, de rest heeft hier ook een E-mailadres, dus dan heb ik gewoonweg niets aan die overstap..... Dan maar een tijdje weer internetten met de FEUN.. :( :(

Ik wacht wel op de NUON........ :+ :+

• d-super
  • Laatst online: 12:23
Op vrijdag 08 maart 2002 13:27 schreef Busje het volgende:
Tja, de rest heeft hier ook een E-mailadres, dus dan heb ik gewoonweg niets aan die overstap..... Dan maar een tijdje weer internetten met de FEUN.. :( :(

Ik wacht wel op de NUON........ :+ :+
Ben je niet de enigste,ik wacht er ook met smart op >:) >:) >:),zijn we eindelijk van die monopolisten af!! :(
De zogenaamde vrije concurrentie is op de kabel nog ver te zoeken en met regeringen als deze zal het nooit veranderen ook!! :( :( :(

Citroën DSuper-bjr 1972-5 bak-108pk-Citroën C4 1.2 Hybrid 136 Max bjr 2024

Verwijderd

Hey alkmaarders, die kabel word bij jullie toch ook "verzorgd" door multikabel of niet!?

Zo ja SHIT dan zit ik (den helder) straks ook bij chello! En ik lees net dat die figuren waarschijnlijk een datalimiet van 5 gig per maand krijgen!

Lees bv. onderstaande topic! Ok meer dan 100 gig vind ik bezopen, maar 5 gig vind ik werkelijk belachelijk |:(
[topic=430109/1/25]

Verwijderd

Die datalimiet van 5GB krijg je alleen als je zo extreem veel download.

Hoe Chello is, is zeer afhankelijk van de plaats. Hier (Rdam) kan ik in de meeste uren van de dag gewoon constant met 170-180KB/s downloaden :9

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 18:43

Ankh

.Howdy

Op vrijdag 08 maart 2002 23:44 schreef didaaf het volgende:
Hey alkmaarders, die kabel word bij jullie toch ook "verzorgd" door multikabel of niet!?

Zo ja SHIT dan zit ik (den helder) straks ook bij chello! En ik lees net dat die figuren waarschijnlijk een datalimiet van 5 gig per maand krijgen!

Lees bv. onderstaande topic! Ok meer dan 100 gig vind ik bezopen, maar 5 gig vind ik werkelijk belachelijk |:(
[topic=430109/1/25]
nope

zal het uitleggen

multikabel is niet gelijk aan alkmaarse kabel :) dus multikabelers nog ff gelukkig ;) :D

maar ik weet niet of we ook nog over gaan.. want dan ben ik snel ook weg.. bij chello eikelz met zo'n stom beleid

• SvMp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Op donderdag 07 maart 2002 16:21 schreef BrAiNtJe het volgende:
Kreeg dus vandaag een brief van '' De alkmaarse kabel ''
Dat quicknet weg gaat en dat chello komt omdat '' De alkmaarse kabel '' is overgenomen door UPC.

Heeft dit gevolgen ?

Voordelen, nadelen ?
De kans op nadelen is het grootst, gezien de grote ontevredenheid.
De kans dat je nét in een goed gebied komt is vrij klein, aangezien die er weinig zijn. Als je mazzel hebt, neemt UPC het over zonder dingen te wijzigen. Dan hou je gewoon je Quicknetsnelheid. Maar ja op den duur verprutsen ze het toch wel, het is per slot van rekening UPC.

De Telekabel-mensen en A2000-mensen zijn er uiteindelijk hard op achteruit gegaan, waarschijnlijk ziet jouw toekomst er net zo uit..

Gecondoleerd alvast..

Ik snap trouwens écht niet dat UPC deze overname doet, aangezien ze zo goed als failliet zijn |:(
Pagina: 1