[XP] Sneltoets voor nieuwe map?

Pagina: 1
Acties:

• Lienuks
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-06-2025

Lienuks

Meet People Get Connected!

Topicstarter
Weet iemand of er een mogelijkheid is voor een sneltoets voor een nieuwe map aan te maken?
Of kan je die toewijzen?

Verwijderd

Waar precies, in Explorer?
En waarom, is de rechtermuisknop niet snel genoeg?

• Lienuks
  • Laatst online: 25-06-2025

Lienuks

Meet People Get Connected!

Topicstarter
gewoon in een bestaande map een nieuwe map aanmeken d.m.v een sneltoets... je kunt wel in XP sneltoetsen toewijzen aan programma`s maar ik weet niet wat XP aanroept op het moment dat ik een nieuwe map wil aanmaken,dus kan ik daar geen sneltoets aan toewijzen.en idd gaat me te langzaam.

Verwijderd

ALT-F-W-F

Verwijderd

Kan da dan bijvoorbeeld aan de F4 gebonden worden?

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Als het om een gaat is ALT-F-W-F snel zat. Als het er om vele gaat maak er een aan en ctrl-c ctrl-v v v v v v v v v v

Als het om veeeel gaat: maak een bat bestandje, en vul die batch met een scriptje. Je kan zo zelfs een script bouwen die afhankelijk van de aanroep x dirs aanmaakt, met de goede (opeenvolgende) benaming.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• sjongenelen
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-03 16:25
daar gaat het toch niet om??? het gaat erom of het kan..! en zelf vind ik alt f w f (dacht ik) niet zo heel erg geschikt en ctrl + v ook niet...

is het bindbaar? en zo ja, hoe? ik zou het wel willen weten :+

you had me at EHLO

Verwijderd

Met Copernic Winkey.exe kun je willekeurige sneltoetsen aanmaken en binden aan willekeurige executables.
Pagina: 1